Wij hebben vanmorgen de Zandenbos trail gelopen van trail events.
Het grootste deel scheen de zon, heerlijk!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). Goof schreef:Nouja rust en hardlopen ipv hardlopen en spinnen. Deze week was gewoon echt heel veel. Heb sinds vorige week donderdag (12de dus) of gerend of gespind omdat ik alle trainingen heb gegeven. Morgen en zaterdag heb ik alleen kracht gepland staan en donderdag een volledige rustdag. Dus dat is 3 dagen rust voor mijn knie na 11 dagen non stop belasting. Maar het blijft mega onvoorspelbaar want...Leonie, focus op hardlopen en rust, is dat dan rust?![]()
Ik snap je hoor, kan ook moeilijk niets doen, maar toch.
Ik snap er echt niks van. Voel het wel maar minimaal. Twijfelde om er een lekkere lus aan te plakken en er een langere run van de te maken maar mezelf beheerst en uiteindelijk 11km gelopen met iets meer tempo.
Maar dat de dagen langer worden en de zon zich wat meer laat zien is heel fijn
en gisteren hebben we in de buurt getraild door de natte klei. Het kwam even zo uit en dat was ook weer een goede training
En we hebben eindelijk weer eens samen gelopen!
Goed om de druk voor jezelf eraf te halen. Wat betreft het langzamer worden, ik heb ook wel eens periodes dat mijn tempo eruit lijkt te zijn en ik het gevoel heb dat ik helemaal niet kan rennen (wat natuurlijk onzin is
), maar dan uiteindelijk gaat dat vanzelf weer vooruit. Misschien wat variatie in je training aanbrengen? Wat meer intervallen, spontane versnellingen, heuveltjes zoeken. Heuveltjes zijn echt top om je sterker en sneller te maken zonder dat je er speciaal sneller voor hoeft te rennen.
Die foto
En die kalfjes
Wel rot om te lezen dat het tegenovergestelde waar is met je werk. Succes en sterkte daarmee, hopelijk vind je snel een nieuwe baan.
Jij gaat ook altijd zo vreselijk steady met je trainingen! Blijft leuk om je op garmin voorbij te zien komen, flinke weken maak je ook. Wat staat er eigenlijk als eerstvolgende op de planning bij jou? En ook fijn om te lezen dat jij er soms geen zin in hebt en alles even 'meh' is, wat gemeen ook dat je plasplek al bezet was, die heb ik nog nooit gehad.

), dus ontzettend veel zin in!
. Vandaag een rustige 7km gedaan en gelukkig zonder pijn kunnen rennen.
Suliko is er ook weer. Natuurlijk al veel contract gehad over de app over onze pijntjes en hiaten maar super leuk om je hier ook weer terug te zien!
. Merkte in mijn kracht sessie wel dat het wat vermoeid was.

het was verspreid over drie dagen. maandag 15km mentex, dinsdag ong 20km lopen + rugzak en woensdag een tocht van ongeveer 30km met een rugzak van +-10kg.
Ik vind het altijd zo leuk om te zien dat jij op de meeste foto's zo blij kijkt
Veel plezier in het bos vandaag!
Gelukkig ook wel goede dagen ertussen zo te lezen (ookal is dat dan weer in de stromende regen)
Ik hoop dat je snel werk vind wat beter past. Zou eventueel samen met een coach (of ja.. hoe heet dat... iemand die met je mee kan kijken wat bij je past en waar je energie van krijgt) kijken misschien helpen?
En jeetje wat knap
100km! Ik lees graag een verslag! Wel vervelend dat jij ook wat pijntjes en knie ellende hebt zeg.. Bij jou dus ook zo onvoorspelbaar.
Gelukkig is de chip nog heel. Mijn startnummer heeft alleen een hoop kreukels en gaatjes nu