Goof nee de herrie viel mee. Ze was drukker met de hond van mijn zwager die ook bij opa en oma was. Die vindt ze irritant . En de confetti die voorbij kwam was ook leuk. De grote wagen heeft heel lang voor ons gestaan want hij kwam de bocht niet door dochter heeft nog een blooper gefilmd want toen ie eindelijk de bocht door kwam ramde hij een boompje maar gelukkig niks beschadigd. Boompje gaf mee
Ik heb vanmorgen anderhalf uur gewandeld het is heerlijk buiten. Dat vonden meer mensen want het was knap druk. Ondanks dat toch nog een ree gezien. Die schrok helaas van achterop komende wandelaars die op luid volume voorbij kwamen toen ik met de verrekijker haar mooi in beeld had.
Bootsiebob
Geplaatst: 12-02-24 13:59
Wat een mooie ochtendfoto’s en SusanH boffen dat je toch nog een ree hebt gespot!
Leuke plaatjes van de optocht, zoveel kleur
Ik heb best spierpijn vandaag, gisteren 9 uur lang door de stad gebanjerd, had mijn horloge niet om maar ik schat toch zeker 20000 stappen
Met mijn vriend en Poezen door de wijk naar het huis van mijn schoonouders gelopen. Zij zijn op vakantie en hadden de pukcode van een simkaart nodig . In totaal iets meer dan een uur gelopen.
Gave foto 's Jojoleinee. Ik hoop dat als we thuis zijn ik de pukcode vanijn Franse simkaart nog kan vinden..ik heb geen flauw idee waar hij ligt. Snik. Ik heb nu een Spaanse prepaid kaart die als ik hem niet opwaardeer elkemaand vanzelf stopt.
lizard
Geplaatst: 12-02-24 21:02
Leuk, jojoleinee.
Ik had vandaag gewerkt. Had geruild met morgen,dus morgen vrij.