Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Neonlight schreef:Ik dacht eigenlijk dat alle vaccinaties gebaseerd waren dat je niet meer zo ziek werd maar dat je nog altijd corona kon krijgen?
Dat dacht ik ook? Je kunt nog steeds corona krijgen maar word er alleen niet meer zo ziek van. Maar dan vraag ik me af of je weer in quarantaine moet als je gevaccineerd bent.
Ik vraag mij dus ook af waarom het kabinet niet kan zoomen of webexxen? Aangezien zij erop aansturen dat je zoveel mogelijk thuis moet werken?
Deze bijeenkomsten met het OMT en RIVM kunnen toch prima digitaal?
purny schreef:Dat dacht ik ook? Je kunt nog steeds corona krijgen maar word er alleen niet meer zo ziek van. Maar dan vraag ik me af of je weer in quarantaine moet als je gevaccineerd bent.
lenaa_tje schreef:Ann schreef:Ja, inderdaad onbegrijpelijk dat ze (experts en hoge regeringsfunctionarissen) een ernstige crisis niet vanuit huis kunnen regelen.
[/sarcasme]
Nou dit.. zelf vinden jullie je zoommeetings etc net zo effectief?
1 ding wat deze crisis wel bewezen heeft is dat niet alles vanuit huis kan
Winged schreef:purny schreef:Dat dacht ik ook? Je kunt nog steeds corona krijgen maar word er alleen niet meer zo ziek van. Maar dan vraag ik me af of je weer in quarantaine moet als je gevaccineerd bent.
Als je gevaccineerd bent hoef je niet in quarantaine. Het vaccin bevat namelijk geen coronavirusdeeltjes. Zie hier: https://www.rivm.nl/covid-19-vaccinatie/vaccins/werking
Goede nieuws van vandaag: Even geen coronaupdateIk werd gister zo blij van die sneeuw
Echt van genoten.
Ann schreef:@Purny, denk je niet dat deze crisis te ernstig is om vanuit huis te gaan regelen?
Sizzle schreef:Ik denk niet dat Purny dat bedoeld, maar of je nog aan de normale quarantaine regels moet volgen.
Voor NL weet ik niet maar de Zwitserse overheid zegt expliciet dat je ook als je ingeent bent je dezelfde regels moet volgen met reizen omdat je mogenlijk wel gewoon virus door kunt geven.
lenaa_tje schreef:Ann schreef:Ja, inderdaad onbegrijpelijk dat ze (experts en hoge regeringsfunctionarissen) een ernstige crisis niet vanuit huis kunnen regelen.
[/sarcasme]
Nou dit.. zelf vinden jullie je zoommeetings etc net zo effectief?
1 ding wat deze crisis wel bewezen heeft is dat niet alles vanuit huis kan