Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Exitium schreef:Het is ook niet snel goed hier eh? Artiest die niet op wil treden vanwege de maatregelen wordt hier aan de schandpaal genageld want hij raakt heel veel anderen. Artiest die kritiek heeft maar toch optreedt wordt onderuit gehaald omdat dat afwijkt van hun standpunt...
ruitje schreef:Niet dat dit over mij gaat maar dit vind ik op de man spelen ipv op de bal. ( betreft bokkers op Equiday, Lange Frans kan ik niet van wakker liggen)
Daarnaast is het ook nooit goed. Dit is toch prima, het ergens niet mee eens zijn maar je wel aan de regels houden?
Echwel schreef:Voor mij heel simpel
Ik ga niet bij ongevaccineerde mensen zitten enz, stel dat ik ze ziek maaar en een gezin komt zonder ouder, ouders die een kind verliezen puur omdat ik niet ziek ben maar wel het kan meedragen..
Aan de andere kant zoals jij reageert ben jij iemand waar ik dus best bij wil komen hoor...ook met corona mocht ik besmet zijn..
Worst het mooi rustig hier
Electra63 schreef:loriene schreef:Maar beste mensen waar is het vaccin dan eigenlijk voor?
De overheid beweerd dat het voor 96 procent beschermd.
En dan nog bang zijn voor ongevaccineerden?
Wel raar toch?
Of wij getest zijn of niet is prive
Maar ik wil dat de zorg niet verder belast wordt. En ik wil dat gemeenschapsgeld in andere zaken wordt gestoken dan bedrijven redden.
Gewoon prikkie halen en dan alles weer open. Scheelt een hoop steunpakketten en dat geld in andere zaken als zorg en onderwijs en milieu stoppen.
Die beroepswappies die overal maar demonstreren moeten eens aan het werk gaan, bijvoorbeeld in de horeca, daar is een groot tekort en is geen jarenlange studie voor nodig.
Al doen ze maar de tafels afruimen en dekken.
Spenk schreef:Want jij denkt dat er ineens een paar blikken personeel open te trekken is en tadaaaa geen problemen meer in de zorg?
De maatregelen zijn ervoor om de zorg te ontlasten door ik denk toch indirect mensen te stimuleren te vaccineren waardoor je de zorg ontlast.
OleJon schreef:Spenk schreef:Want jij denkt dat er ineens een paar blikken personeel open te trekken is en tadaaaa geen problemen meer in de zorg?
De maatregelen zijn ervoor om de zorg te ontlasten door ik denk toch indirect mensen te stimuleren te vaccineren waardoor je de zorg ontlast.
Rutte heeft eerder de zorg uitbezuinigd. Dan hadden ze dit beter terug kunnen geven.
Denk je als er extra boas zijn, er meer mensen gaan prikken? Zorgt alleen voor meer weerstand.
En je hoort steeds meer mensen die beide vaccinaties hebben gehad, de derde niet willen nemen.
OleJon schreef:Spenk schreef:Want jij denkt dat er ineens een paar blikken personeel open te trekken is en tadaaaa geen problemen meer in de zorg?
<KNIP>
En je hoort steeds meer mensen die beide vaccinaties hebben gehad, de derde niet willen nemen.
OleJon schreef:Heeft niks meer te maken, om de zorg te ontlasten. Die miljoenen die ze in de handhaving willen steken, kunnen ze dan beter in de zorg steken. Net zoals de qr code gebruiken bij de sinterklaas intocht. Dat is buiten, heeft totaal niks met corona te maken
Muze schreef:ruitje schreef:Niet dat dit over mij gaat maar dit vind ik op de man spelen ipv op de bal. ( betreft bokkers op Equiday, Lange Frans kan ik niet van wakker liggen)
Daarnaast is het ook nooit goed. Dit is toch prima, het ergens niet mee eens zijn maar je wel aan de regels houden?
Waar noem ik bokkers?
Nergens.
Dit betreft mensen die ik zelf ken. Niet meer niet minder.
OleJon schreef:Rutte heeft eerder de zorg uitbezuinigd. Dan hadden ze dit beter terug kunnen geven.
Denk je als er extra boas zijn, er meer mensen gaan prikken? Zorgt alleen voor meer weerstand.