Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar mooie look! 
marlonFloris schreef:Mooi palette naomi, waar is die van?
Oke shizzel dat heb ik nog nooit geprobeerd. Op de een of andere manier denk ik meteen dat dat bij mij een kliederboel word met die lijm of dat een van de wimpers los laten gedurende de dag.
Is er een bepaald merk dat makkelijk mee te werken is? En ook niet heel duur zodat ik dat evt eens kan proberen.
) en nu kan ik niet meer zonder en zit ook als ik ga werken standaard de wimperlijm en pincet in mijn tas voor het geval dát de wimper ergens los zou laten.
Ben meer een fan van 'donkere' ooglooks dan de gele/oranje, maar dat is smaak gericht.
Ik heb ook een palette van Maybelinne liggen maar die is zeer lastig te blenden.Ikwashier schreef:Welke (drugstore) oogbase primer gebruiken jullie? Ik heb nu een van Catrice maar die raakt op en vind hem niet zo geweldig
Kan die iedereen aanraden die op zoek is naar een goede basis maar er niet te veel voor wil uitgeven.
Zou je trouwens wel is met losse haren of iets speelser willen zien. Die haren zo strak op een staart maakt je gezicht heel hard.
Rood staat je heel mooi. Ben benieuwd welke (kleurrijke) looks je gaat doen met het Rodeo palette