weer eens wat anders he Djil? 
marlonFloris schreef:Mooi palette naomi, waar is die van?
Oke shizzel dat heb ik nog nooit geprobeerd. Op de een of andere manier denk ik meteen dat dat bij mij een kliederboel word met die lijm of dat een van de wimpers los laten gedurende de dag.
Is er een bepaald merk dat makkelijk mee te werken is? En ook niet heel duur zodat ik dat evt eens kan proberen.
Ik gebruik zelf de Natural van Primark (€1,50) en als je ze schoonmaakt na het dragen gaan ze superlang mee. Altijd even kijken of ze te lang zijn voor je ogen, zoja dan aan het buitenste stuk (wat dus aan de buitenkant van je oog komt) stukje afknippen. Ik gebruik zelf wel andere wimperlijm, van Eyelure (volgensmij 5 euro) die te krijgen is bij Douglas en Etos, omdat ik deze wat fijner vind. Ik breng ze aan met een pincet en dan overal beetje aandrukken tot deze vast zitten. En daarnaast: oefenen! Het gaat meestal echt niet meteen goed. Jaren geleden ooit geprobeerd en toen nepwimpers afgezworen (ik heb de foto's nog - afschuwelijk!
) en nu kan ik niet meer zonder en zit ook als ik ga werken standaard de wimperlijm en pincet in mijn tas voor het geval dát de wimper ergens los zou laten.