Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Mijn dagje vandaag:
O: 220g Skyr honing met 15g schuddebuikjes (240)
T1: Whey cookies en cream (110)
L: 3 stuks falafel met een whole wheat wrap van Santa Maria (309)
T2: Think thin brownie crunch bar (230) 40gram verse chorizo (182)
A: Smart pizzabodem van B&F met tomatensaus en pizzakaas (742)T3: 220g Skyr honing (165)
B: 40 minuten krachttraining
Zit nu op17961813, dus pak misschien nog iets extra's bij de lunch zo. Weet alleen nog niet wat
Janine1990 schreef:Liep laatst bij de AH even langs het rek met droge worst en hoopt dat chorizo van rund was, nope... Voor mij dus geen droge worst meer
IMANDRA schreef:Janine1990 schreef:Liep laatst bij de AH even langs het rek met droge worst en hoopt dat chorizo van rund was, nope... Voor mij dus geen droge worst meer
Maar reageer je er zo heftig op dan? Zo ja, ben je dan al langs de HA of zo geweest? En reageert je huid dan ook niet op gebak etc?
Lijkt me dat als je best *erge* of heftige symptomen hebt, je wel even laat controleren of het niet een allergie voor varken (of een conservatiemiddel of zo) is? Ben wel even nieuwsgierig hoor, want ik vind het zo apart dat iemand echt zo heftig kan reageren op bijv. een klein stukje varkensvlees ^^. Maar kan ook komen omdat ik zelf zoiets niet heb.
Lijstje:
O: Koffie
L: 200gr skyr met 50gr weetabix en 10gr pure hagelslag
T: /
A: Köfte
Cheetahfan schreef:Aah ik heb ook roaccutane gehadVerschrikkelijk naar spul, had de vellen aan mijn gezicht en lippen hangen.
Ik merk enorme verbetering in mijn huid sinds ik gezonder eet: geen (geraffineerde) suikers, geen snoep etc, veel groenten, natuurlijke producten (nouja zie mijn lijstjes). Het is even mis gegaan een paar weken terug (ik denk door grote hoeveelheden kwark
), maar sinds ik dat wat geminderd hebt is het weer oké.
Wel naar dat je zo veel verschillende (onverklaarbare) plekken gehad hebt. Dermatologie is echt een vak apart, ieder mens is verschillend. Ik zou vooral wat dingen uitproberen en kijken wat voor jou het beste werkt.
Ik heb in één keer bijna alle mogelijke oorzaken geschrapt (wasverzachter, make up, reinigingsmelk, make up kwasten, zuivel, snoep/koek etc, geen haar in het gezicht, geen handen in het gezicht, speciale kussensloop). Ik slik nu geen medicatie meer voor acne, alleen biergist en vitamine C. Ik smeer 's avonds PC-L-E creme. Eet veel gezonde vetten zoals avocado, noten en vis. Mijn huid knapte een stuk op! Ben nu een voor een weer dingen terug aan het voegen om te kijken of het effect heeft.
Ik eet alleen vrijwel nooit varkensvlees dus heb geen idee of dat effect zou hebben, maar nogmaals, dat is dus bij iedereen verschillend.
IMANDRA schreef:Dan zou ik toch naar een HA gaan, desnoods een andere. Allergieën kunnen 'ineens' ontstaan hè. En natuurgeneeskunde, tja, persoonlijk Probs maar ik ben er niet zo van ^^
Annikoe schreef:O: Skyr met havermout en blauwe bessen
L: khd arme wrap met zuivelspread, sla en kipfilet
T: Gekookt eitje
A: Bobotie
T: Stukje tony chocolonely
IMANDRA schreef:Probs = probably. En als je er zo heftig op reageert als je zegt dan zal het wel iets meer zijn dan een simpele gevoeligheid voor iets
kim345 schreef:Vandaag:
O: croissantje met halvajam (199)
L: texaanse bol met een gekookt eitje en rucola (221)
T: stukje megamonstertwix, appel (gokje 300)
A: 2 texaanse bollen met home made courgetteburgers (770)
T: paaseitje?
Cheetahfan schreef:Oh mijn hemel die mega twix
Sannens: maar je lijstje is verder best karig dus dat kan prima toch? Zeker met het uur sporten erbij.
kim345 schreef:@janine,
Een cakeblik pakken en daar laagjes in maken van chocolade, biscuit en caramel (suiker boter en gecondenseerde melk koken). Daarna in de vriezer laten afkoelen en op eenrooster overgieten met karamel. 10.000 kcal
[ [url=m/ezXY5o.jpg]Afbeelding[/url] ]
@cheetahfan
Ja normaal nooit last van alleen vorige week een wedstrijd gelopen waarbij ik veel te hard van tart ben gegaan. Het fietsen er naartoe vond ikt toen wel genoeg inlopen... Daarna last van gehad en zondag met lopen er weer last van gekregen. Na 7km was het weg maar gisteren bleef het. Dus nu maar echt even wachten met rennen tot de kramp/pijntjes weg zijn...
Schuddebuikjes! Hmmm. Een speculaasje verbrokkelen door de yoghurt is ook lekker