Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mondy schreef:Maar selina heeft m zelf ook al ergens vandaan.
Ik snap het hele probleem niet zo ...als iemand het toch mooi vind ?
Tegenwoordig zijn de meeste tatts wel een keer nagemaakt. Vooral als ze simpeler qua vorm zijn.
Of denken jullie dat die infinity..dromenvanger...veren... woorden enz ook nog niet eerder zijn gemaakt.
Debbie00 schreef:Ja ik snap het ook niet zo heel erg eigenlijk. Het is niet een heel bijzonder ontwerp. En als je het dan zelfs voor 30 cent bij een stickerdrukkerij kunt krijgen.... Eigenlijk niet heel bijzonder nee.
Ik zal eens kijken wat een tattoo artiest er van kan maken. Misschien de vleugels wat meer vlinderachtig en wat meer zwart in de poes zelf omdat mijn poes zwart-wit is. Misschien is de vleugels uit de rug laten komen ook heel mooi.
Haunting schreef:Debbie00 schreef:Ja ik snap het ook niet zo heel erg eigenlijk. Het is niet een heel bijzonder ontwerp. En als je het dan zelfs voor 30 cent bij een stickerdrukkerij kunt krijgen.... Eigenlijk niet heel bijzonder nee.
Ik zal eens kijken wat een tattoo artiest er van kan maken. Misschien de vleugels wat meer vlinderachtig en wat meer zwart in de poes zelf omdat mijn poes zwart-wit is. Misschien is de vleugels uit de rug laten komen ook heel mooi.
Je beantwoord zelf het probleem: Wil je met een ontwerp rondlopen wat je voor 30 cent bij een stickerdrukkerij kunt krijgen?
Nou ik zou dat niet willen. Mijn tattoo's zijn allemaal voor mij ontworpen dat maakt ze veel persoonlijker. Maar dat is mijn mening.