Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 18:02

Heb je ook spul voor je benen dan? Ik heb wat eczeem gehad en dat smeer ik weg met hormoonzalf. Gevolg: mijn huid wordt niet meer bruin.. -O- En ik ben erg witjes van mezelf, durf echt geen rokje aan zo.. Iemand misschien tips?

TwilightJarig

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 18:34

blogs checken, vooral misslipgloss die revieuwt veel self tan producten, zou ik zeker even aanraden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 18:34

Bruiner uit een flesje misschien?

Ik ben altijd bleek en vind t prima.
Word toch niet bruin en met een smeersel zie ik er waarschijnlijk uit als een wortel.
Niks mis met bleek..

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 18:46

Linoleum, welke kleur heb jij van Estee?

Ik heb voor mijn gevoel de verkeerde kleur....

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 18:52

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe foundation.. Wil al jaren de Loreal True match proberen in W1 maar die is in NL niet te koop en in DE ook niet -O-

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 19:04

Ik ben ook bang voor een oranje nepkleur... :') Maar ik zal eens zoeken naar blogs en misslipgloss. Thanks.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 19:22

Ik word heeeeeel blij van de selftan mousse (!!) van St Moriz. Het heeft een kleurtje dus je ziet wat je wel en niet hebt gedaan, is behoorlijk budget (kocht het altijd in Ierland bij Primark) en ik vind het een mooie kleur, absoluut niet wortel.

Verder heb ik ook de afwasbare crème van st Moriz, die is iets gevoeliger voor strepen maar die was je er ook zo weer af. De mousse blijft ong 2-3 dagen zitten en komt er ook niet vlekkerig af, maar gewoon geleidelijk.

Een van de keys met self tan is iig het gebruik van zo'n handschoen!!!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 19:23

Ik heb ook st moriz mousse met handschoen. Van te voren even scrubben en een dun laagje bodylotion. Als dat helemaal ingetrokken is doe je de mousse op.
Geen wortel, geen strepen en hele mooie kleur :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 19:24

Ik heb bruiner van Sephora, die vind ik ook erg fijn maar gebruik hem niet veel. :+

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 19:26

Liselot schreef:
Ik heb ook st moriz mousse met handschoen. Van te voren even scrubben en een dun laagje bodylotion. Als dat helemaal ingetrokken is doe je de mousse op.
Geen wortel, geen strepen en hele mooie kleur :j

Volgens mij heb jij daar ooit nog een topic over geopend en heb ik je die toen aangeraden Hihi. Blij dat ie bevalt!!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 19:53

Leverage schreef:
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe foundation.. Wil al jaren de Loreal True match proberen in W1 maar die is in NL niet te koop en in DE ook niet -O-

Ik heb die liggen en gebruik 'm niet dus je mag hem van me overnemen?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 19:54

Kleur W1? :D

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 20:02

Ja heeft m'n vriend voor me meegenomen vanuit LA toen hij op zakenreis was maar hij is te licht voor me. Volgens mij heb ik 2 of 3 flesjes liggen. :) 1 is ooit geopend geweest maar ik kan nu echt niet meer zien welke van de flesjes dat is geweest.

Edit: ik heb 1 flesje W1 liggen en 2 flesjes w2. Zijn beide voor mij te licht terwijl ik best wel heel licht ben. :+

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 20:14

Wauw Elke, supermooi die make-up! Kan dat je het op anderen net zo goed kan als op jezelf! :)

Majabeestje schreef:
Heb je ook spul voor je benen dan? Ik heb wat eczeem gehad en dat smeer ik weg met hormoonzalf. Gevolg: mijn huid wordt niet meer bruin.. -O- En ik ben erg witjes van mezelf, durf echt geen rokje aan zo.. Iemand misschien tips?

Heb je erg grote witte plekken? Ik heb ook door eczeem wat witte plekken op mijn benen, heb er nooit issues mee gehad ofzo gelukkig. :D Gewoon niet aan denken, echt niemand gaat je erop aanspreken of om uitlachen oid hoor. :) Denk dat zelfbruiner eerder je eczeem in de hand kan werken weer.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 20:33

Keek net de Sephora haul filmpje van Tati en daar had ze het over een Becca selftan. Die vind ze de beste tot nu toe.

Misschien een tipje, mits je eraan kan komen althans!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 20:52

Ik heb in m'n feed zoveel Sephora hauls staan, echt niet leuk -O- Ik wil zo graag een keer naar 'n Sephora in de USA. Moeder van m'n vriend is 2 weken terug nog geweest maar durfde niet te vragen of ze wat mee wou nemen :+

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 20:53

_Nelleke_ schreef:
Ja heeft m'n vriend voor me meegenomen vanuit LA toen hij op zakenreis was maar hij is te licht voor me. Volgens mij heb ik 2 of 3 flesjes liggen. :) 1 is ooit geopend geweest maar ik kan nu echt niet meer zien welke van de flesjes dat is geweest.

Edit: ik heb 1 flesje W1 liggen en 2 flesjes w2. Zijn beide voor mij te licht terwijl ik best wel heel licht ben. :+

Ik stuur je morgen een pb'tje erover!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:04

Michelle77 schreef:
Linoleum, welke kleur heb jij van Estee?

Ik heb voor mijn gevoel de verkeerde kleur....

Ik heb nu de kleur Shell. Lichtste kleur met roze ondertoon.

Zomers gebruik ik de kleur Fresco.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:06

Oh die heb ik niet, ik heb pale almond :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:30

Too Faced komt met nieuwe lipsticks: de Melted Matte Lipstick. :D

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:49

Ik ben bang dat ik morgen te bruin ben haha maar vertekent nu wel omdat ik net gesport heb.
Is die van St Moritz voor je lichaam of gezicht? Heb t voor m'n lichaam niet echt nodig.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 22:29

Thanks dames :D

Loose dat is niet zo knap hoor haha. Daarvoor ben ik ook wel visagiste als beroep. Als ik dat niet kon zou er iets mis zijn :') (dit moet totaal niet arogant overkomen, maar alles is zo rot overbrengen via typen haha).

Ze had inderdaad een heel fijn gezichtje :j

Ik vind er ook niks mis mee als mensen bleek zijn. Ikzelf ben echt heel erg bleek en doe ook absoluut geen moeite om een kleurtje te krijgen. Voor mij heeft dat geen meerwaarde en in de winter is iedereen toch weer witter. Hoe minder rimpels hoe beter haha.
Plus ik ben te ongeduldig om in de zon te liggen niks doen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 22:50

Inderdaad dat.
Bruin moet ook maar net bij je passen vind ik.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 00:59

Ik krijg volgende week een zonnebank thuis, dus no need voor self tan producten. Niet dat ik ze ooit gebruikte trouwens, teveel werk :P. En vind bleek op zich niet erg. Maar een gezond licht zonkleurtje heeft ook wel wat. Niet te bruin, dat vind ik dan weer niet mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 08:35

Ik ben ook super bleek.
Zelfs in de zomer kan ik gewoon mijn normale foundation gebruiken :')

Kan me voorstellen dat het vervelend is als je zo snel een kleurtje krijgt, je hebt natuurlijk ook geen zin om steeds een andere kleur te moeten kopen.
Er zijn druppels die je aan je foundation toe kan voegen om de kleur iets lichter of donkerder te maken, misschien is dat een optie?
Ik ken alleen die van Cover FX, maar die zijn niet hier te krijgen, misschien online.

Volgens mij heeft The Body Shop ook zoiets, maar dat weet ik niet 100% zeker.