Ik zou er heel wat voor over hebben om nu gewoon even helemaal weg te zijn. Lekker buiten in de natuur. Leuk weekend gehad, maar wel te druk en dat merk ik nu. Vanmorgen ook geen fut om te wandelen, misschien vanavond nog even en anders maar een dagje niet.
Pas goed op jezelf Faringo. Rust en ontspanning zijn voor jou de beste heelmeesters momenteel. Vooral die eerste want ontspanning met teveel prikkels kan ook negatief werken. Goed dat je een ochtend wandelen hebt overgeslagen. Ik denk dat je lichaam dankbaar is. Soms lukt wandelen mij ook gewoon niet. Ookal zeggen mensen dat het goed voor alles is, af en toe is het gewoon teveel gevraagd op dat moment.
Noordje mooi dat water. Pure natuur daar, heerlijk! Dat zijn foto's waarvan ik ook echt geniet.
Ja klopt hoor, ik merk ook wel dat er dit weekend net te weinig rust was. Maar ja mijn sociale contacten zijn veelal in het weekend dus dan wil je toch zoveel mogelijk haha, maar dit was dus iets to much. Ben ook qua werk niet vooruit te branden vandaag. Maar beide collega's zijn er weer dus dan mogen die een stapje harder zoals ik vorige week voor hun heb gedaan toen ze vrij waren. Morgen weer een dag.
gaucho
Geplaatst: 30-08-21 11:49
Foto's van Noordje zijn echt genieten
Rustig aan Faringo.
gaucho
Geplaatst: 30-08-21 15:04
Kort rondje hier vandaag, even wat rust voor de benen. Kwam wel goed uit, we waren mooi voor de regen terug. Nu even massage en Sauna. Uitzichten nog steeds prachtig
Mooi Gaucho. En heerlijk massage en sauna. Stuur ook maar deze kant op. Ik ben er aan toe.
gaucho
Geplaatst: 30-08-21 15:47
Regen is al weer weg Zit in mijn badjas in de zon met dit uitzicht nu
Sterkte Pien, grootste werk van de verhuizing inmiddels achter de rug?
pien_2010
Geplaatst: 30-08-21 15:56
Gaaf Gaucho. Verhuizing is gedaan. Vanochtend met vriendin schoongemaakt en vrijdag buitenkant. Ik ben echt te moe nu, alles doet weer zeer en ik voel me heel zielig . Manlief gaat kant en klaar eten kopen voor vanavond en morgen weer rustig aan.
Mwah wel iets hoor, maar nee, ik heb betere tijden gehad. Komt wel weer, de lat niet te hoog leggen. Jammer dat het bij jou nog grijs en grauw is , hopelijk nog een paar mooiere ochtenden deze week.
Gaucho wat een prachtige foto's! Ik geniet echt met je mee op deze manier!
Ik had gisteren ook een hele slechte dag, maar eigenlijk was het juist een hele goede dag (heb duidelijk m'n grenzen aangegeven). Na het werk even op bed gelegen en daarna met m'n vriend en een vriendin gaan skeeleren. Was best even fijn, maar was ook blij toen we thuis waren en toen lekker bed in gedoken en vroeg gaan slapen.