Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mootje schreef:Gewone melk heeft niets met amandelmelk te maken, lynn. Amandelmelk is amandelpulp met water waar de pulp weer uitgezeefd is.
Distaartje, er is niets wat ik niet lust en vind eigenlijk alles lekker
), momenteel over de 4,35% vet, 3,42 eiwit en 4,54% lactose - iets anders dan supermarktmelk
. Mocht je fan zijn van amandelmelk, zag online een leuk receptje staan: http://blog.deplantaardigekeuken.nl/201 ... lmelk.html
. Maar bij ondergewicht is het een ander geval, dan ben je allang blij dat zoon goed eet.
Vandaag nieuwe weegschaal gekregen (ga uit huis, heb eigen nodig), en dan blijkt onze oude toch niet accuraat te zijn
ben zo toch even paar kilo zwaarder kennelijk. avaluna schreef:Ik ben bij de ha ook wat zwaarder, maar goed, dat zegt niets over de kilo's die je verliest, toch?
Zo blij zijn dat je onder een bepaald gewicht zit en er ineens weer boven zitten is zo flauw
maar ik kan het wel relativeren hoor.
Dus ik vind het niet heel vreemd.
Katja schreef:Ik moet een motivatie schop hebben. Loop de hele week al een beetje te smokkelen links en rechts met als dieptepunt gisteren een halve bak Ben & Jerry's waardoor ik nu gewoon hoofdpijn heb
ben nu 50 kg kwijt maar de laatste 10.. zucht..