[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tytonidae

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 10:52

Met jouw huidstint zou ik blond denk ik mooier vinden! :j Ik zou enigzins bang zijn dat het koperachtige zou gaan vloeken met je huidskleur!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:46

Precies wat ik ook vind. :j

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 13:15

Voorfoto van vanochtend (ja, ik moest echt weer)
Afbeelding

Zo zit ik er nu bij :')
Afbeelding
Nu wordt mijn "uitgroei"/grijs wordend haar ( :( ) bijgewerkt in mijn eigen haarkleur en dan komen er bayalage(eigen haarkleur richting blond)-highlights heel fijntjes doorheen geplaatst.
Onderkant wordt dan dus nog lichter dan ik nu heb, maar dus wel een mooiere overloop. (Hoop ik)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 13:50

Ziet re op de foto toch wel een beetje koperachtig uit.
Waarom zou koper "vloeken" Tytonidae en Iris82?
Ik denk nl dat ze het wel kan hebben juist.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 14:03

Het was idd koper/bruin-achtig hiervoor, maar dat werd eigenlijk best lelijk door de zon. :=

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 17:40

Afbeelding
Na-foto :Y)

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 17:54

Het is mooi geworden Dreamy! Ik ga morgen m'n haar maar weer zelf bijwerken. Ik vind het zo duur bij de kapper en ondertussen ben ik er zelf behoorlijk handig in geworden dus dat scheelt.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 20:14

Heel mooi geworden zeg!!! Ik ga zo ook weer even blond erin gooien. Lekker makkelijk met superkort haar _O-

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 00:38

Hoi allemaal, stille meelezer meld zich :)

Ik vroeg me af, wie van jullie heeft ervaring met gepermanent haar laten straighten of permanent stijlen?

Ik heb het vorig jaar sept laten permanenten en ben het een beetje zat ... Afbeelding
Dit is hoe het er nu uit ziet als ik er veel moeite voor heb gedaan... anders is het een pluizebol met uitgezakte krullen vanaf mn oren.

Ik denk er dus over om het weer stijl te laten maken. Of kort te knippen... wat zeggen jullie?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 20:30

Let op met permanent stijlen en ga ergens naartoe waar ze GEEN chemicaliën gebruiken. Deze zijn namelijk echt vreselijk agressief voor je hoofdhuid met grote risico op haaruitval en zelfs (blijvende) kaalheid.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 13:17

Graag jullie mening...

ik blondeer mijn haar al jaren (zelf) met Majiblond 900 en 12% peroxide. Nu wilde ik voor de verandering een keer mijn haar wit maken, dus White Toner van Directions gekocht.
Volgens de werkwijze mijn haar natgemaakt/handdoekdroog en het spul er puur/onverdund ingesmeerd. Flink dik :D, plastik zak + handdoek om het hoofd en 45 minuten laten zitten (mijn haar 'pakt' niet zo snel).
Na het uitwassen is er werkelijk helemaal niets veranderd !!
Wat doe ik verkeerd of werkt het gewoon niet op geblondeerd haar ??
Overigens vermoed ik dat het op mijn eigen donkerbruine haar helemaal niet werkt :)

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 20:13

DubbelDun schreef:
Graag jullie mening...

ik blondeer mijn haar al jaren (zelf) met Majiblond 900 en 12% peroxide. Nu wilde ik voor de verandering een keer mijn haar wit maken, dus White Toner van Directions gekocht.
Volgens de werkwijze mijn haar natgemaakt/handdoekdroog en het spul er puur/onverdund ingesmeerd. Flink dik :D, plastik zak + handdoek om het hoofd en 45 minuten laten zitten (mijn haar 'pakt' niet zo snel).
Na het uitwassen is er werkelijk helemaal niets veranderd !!
Wat doe ik verkeerd of werkt het gewoon niet op geblondeerd haar ??
Overigens vermoed ik dat het op mijn eigen donkerbruine haar helemaal niet werkt :)

Nope deed hier ook helemaal niets -O-

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 20:33

Moet het daarvoor niet al super licht/blond zijn?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 20:49

@Killyenn: van nature bedoel je... want ik ben momenteel behoorlijk blond (alleen niet van mezelf :D )

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 21:36

Nee ik bedoel opgelicht tot het lichtste wat kan, en dan kun je erover heen met zo'n shampoo om het wit te krijgen. Maar als je haar nog pigment heeft werkt zoiets volgens mij helemaal niet, net als zilvershampoo, dat werkt ook alleen op haar wat al dusdanig geblondeerd is dat het van zichzelf niet tot zeer weinig pigment heeft!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 21:43

Ah, ok. Hoef ik dus niet meer te proberen :D

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 23:16

Killyenn schreef:
Nee ik bedoel opgelicht tot het lichtste wat kan, en dan kun je erover heen met zo'n shampoo om het wit te krijgen. Maar als je haar nog pigment heeft werkt zoiets volgens mij helemaal niet, net als zilvershampoo, dat werkt ook alleen op haar wat al dusdanig geblondeerd is dat het van zichzelf niet tot zeer weinig pigment heeft!

Zelfs met wit haar deed het niets en mijn haar neemt toch wel heel snel kleur op normaal.

esmeeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 00:06

Heejj,
Ik heb een paar maand geleden mn haar geverfd en t is heel anders geworden dan ik wou.
Ten eerste heeft ze er verf in gedaan terwijl het verfspoeling moest zijn, ten tweede was het veelste donker en ten derde heeft ze bij mijn uitgroei een soort gloed gedaan waardoor het rood leek.
Nu een paar maand verder is het er bijna uit maar toch nog lang niet mijn eigen haarkleur (van mezelf ben ik lichtblond). Bovenop heb ik een erge uitgroei van mij eigen kleur, dan een soort streep met een oranje gloed en dan een stuk dat blond is maar niet de blond van mijn eigen haar.
Ik wil heel erg graag mijn eigen haarkleur terug en heb er al veel aan gedaan om de verf eruit te krijgen.
Hebben jullie misschien nog tips om het er sneller uit te krijgen? (Ontkleuren bij de kapper is geen optie met mijn haar)

Groetjes, esmee

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 00:49

Wellicht de verf verwijderaar van de kruidvat maar ben bang dat door t rood pigment dan worteltjes oranje wordt

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 13:47

Hoi allemaal! Ik kom hier eens binnenvallen, komen namelijk hele gave dingen voorbij! Ik ga vrijdag ochtend naar de kapper en zou graag een keer wat anders willen met mijn haar. Het is nu heel lang, en valt wat sluik. Verder heb ik makkelijk haar, het is vrij dik maar wel te handelen. Heeft iemand van jullie misschien leuke suggesties? :D Het is nu zo:

Afbeelding

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 14:51

Tot net over de schouder knippen lijkt mij heel mooi bij jou staan! Succes bij de kapper vrijdag!

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 17:26

Tot schouders lijkt me inderdaad leuk staan!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 10:10

Bedankt voor jullie advies, denk inderdaad dat ik er een behoorlijk stuk laat afknippen, lekker fris!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 13:46

Ik zou juist de lengte houden maar het aan de voorkant in laagjes laten knippen/schuin laten lopen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:08

Denk dat een stukje korter en laagjes je haar lekker vol gaat maken, prachtig haar!

Hebben jullie nog ideeen voor mij?

Afbeelding