Supervixen schreef:Ik heb net nog een rustig rondje van 5km gelopen. Omdat het kon en ik vakantie heb.
Pacen lijkt me echt een vak apart leonie. Ik zou veel te veel stress krijgen van het feit dat mensen erop rekenen dat je precies een bepaalde tijd loopt. Voel jij die druk ook?
Dat eerste echt he! Zo fijn als dat zo kan.
Ik voel wel druk want ik wil het goed doen voor de mensen maar weet tegelijkertijd ook dat ik kan wat er van me gevraagd word. En ik denk dat met meer ervaring die druk ook steeds minder zal worden. Vind het nu voor de CPC wel spannend met mijn blessure. Wil wel echt zeker weten dat ik hem pijnvrij kan lopen want met maar 2 pacers kan ik niet zeggen, joh mijn knie doet zeer, ik haak af.
Ninus schreef:Laatst heb ik alle sleutels meegenomen en mijn man opgesloten, geen idee waarom
hahaha.Hier na een hele dag met mijn dochter, toen mijn man thuiskwam, ook even snel een rondje van 5km gedaan. Mijn knie was er misschien niet zo heel blij mee maar mijn hoofd wel!

Van Shokz pas ik ook alleen de mini variant.
Snap wel wat je bedoelt met in het "nu" lopen. Klinkt heerlijk!
Geweldig!! En dan gewoon nog even extra 5 km lopen omdat het kan, knap!
En toch nog even snel ook een rondje gelopen, even je hoofd lekker leeggemaakt zo te horen.
Dat zou mij ook kunnen overkomen hoor! Nouja, dat is al een keer soort van gebeurd... 2x
1x heeft hij een vriend opgebeld, toen zijn ze eerst langs zijn moeder gereden om de huissleutel op te halen en vervolgens heeft hij uit nijd mijn camperbusje die ik toen nog had uit de stalling opgehaald zodat hij toch op pad kon.
Groot gelijk dat hardlopen dan even op een lager pitje staat/stond. Wat een heerlijke sneeuwfoto's
Ben 's avonds niet veel waard haha. 

Hoort er ook bij en nu zit ik lekker op de bank met thee, de hond en schaatsen op TV.
Heb je nog gelopen?
kan me voorstellen dat dit niet helpt in het vertrouwen dat er echt niks is en dat het kan. Ik hoop dat er snel betere tijden komen.