In ieder geval fijn om wat van je te lezen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind het ook wel lastig hoor als ik de afstanden en km's van de andere overal zie. Mijn lijf moet rustig aan doen maar mijn hoofd wil veel meer.
Ik dacht ook jonger!
waar haal je de tijd vandaan! respect hoor. Als je het niet leuk vind is misschien bootcampen ofzo ook iets voor jou? Alleen aan d gewichten hangen is ook niet helemaal mijn ding.
) ) dat je de fotograaf kent en dus leuke foto's er aan over houd! Fel shirt is wel goede tip hahaha.
)

.
Dat gaat mij bij lange na niet lukken. Wel lekker die afwisseling af en toe.
|
Ik ben gewoon zo bang dat ik een keer een fikse blessure oploop en dan eruit lig, ik weet niet hoe ik mentaal mezelf bij elkaar moet houden zonder intensief te sporten.
Fijn dat het voor mij ook zo naast de deur is
Ik denk er wel eens aan om minder te gaan werken, maar in mijn huidige functie gaat dat gewoon niet lukken.
. De meest fanatieke mensen hier, zijn ooit ook ergens begonnen. Ik weet mijn eerste keer hardlopen ook nog wel. Dat was niet echt het grootste succesnummer

suliko schreef:Ik vind ook iedereen die zijn hardloopschoenen aantrekt en op weg gaat, al is het maar voor 5 min rennen, hartstikke goed bezig. Ik mis nu ook een spierbalsmiley. Alles wat men niet zit, is top.
Van vergelijken wordt niemand blijer, maar inspiratie op doen geeft wel motivatie!
, Garmin geeft bij mij suggesties wat ik zou kunnen halen. Niet dat ik dat ooit gehaald heb, maar dan heb je voor jezelf misschien een idee. Zoals nu staat er voor mij bij de marathon een tijd van 4.06.59 (vooral die 1 seconden onder de 4.07 vind ik leuk) , dat ga ik zeker niet redden. Maar wel een leuk idee om een keer naar toe te trainen/proberen.

lekker tempo op de 10 gelopen, netjes hoor! mooi grafiekje van je vo2max ook. en idd mooie treffende woorden, helemaal eens!
ben het met jullie eens, iedereen die van de bank af komt, doet het goed! En of dat nou hardlopen is of wandelen of fietsen of wat dan ook, zolang je maar beetje in beweging blijft.
maar dat lukt lang niet altijd. Blessures ben ik ook altijd bang voor hoor. Stilzitten is ook mijn hobby niet.
dat is 3:38 km/h.... echt niet normaal.
De volgende keer neem ik een runner ipv active. Ninus schreef:Ik had laatst ook een paar keer hele vervelende steken Suliko, ik had het idee dat ik steeds wat lucht binnenkreeg bij het drinken. Geen idee of het ook zo was, misschien voelde het psychisch zo, maar sindsdien drink ik rustiger en ben ik het kwijt. Ik kon dan echt niet meer verder rennen, heel vervelend.
Ademhalingsoefeningen hielpen ook totaal niet, maakte het zelfs erger volgens mij, terwijl bij rustig door rennen het uiteindelijk wel wegging.
Maar ik snap ook dat je het niet zo serieus bedoelde.