Helemaal happy.
En zag dat iemand vroeg over Dutch ink, ben daar voor mijn eerste geweest. Prima shop. Alleen vond ik hem wel vrij prijzig.
Voor mijn arm ben ik bij gs and Gents geweest in denhaag.
Deze is gezet door Dutch ink

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charisma schreef:Knap Marlils!
Hier is mijn 3e afspraak voor mijn been af te maken op 9 augustus. Dan is hij op 3 sessies afgemaakt ipv de vooropgestelde 4 sessies....maar ik denk dat ik mijn 4e sessie toch ga laten staan...kan ik ineens wat anders laten zetten![]()
Ik dacht aan een Monarch vlinder bovenop mijn schouder aan de voorkant...en eventueel een hartje achter mijn oor
Frost schreef:Hoi! Ik lees al een aantal topics mee en heb jullie tattoo's bewonderd. Ik heb nu eindelijk een idee van wat ik zelf wil laten zetten![]()
[ [url=m/C5sF7N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou dan 2 of 3 pootafdrukjes van mijn eigen kat op mijn enkel of ribben willen zetten, plaats moet ik nog even zien![]()
Sinds jullie wat meer artiesten en shops kennen, zouden jullie mij een shop/artiest aan kunnen raden die dit soort dingen mooi kan zetten?
Femjo schreef:Weet iemand een artiest die dit idee verder kan uitwerken? Wil graag iets wat de artiest zelf heeft ontworpen. Bijkomend probleem is wel dat ik geen tijd heb om op een wachtlijst te staan, maar dat de tatoeage vrij snel gezet moet worden. Heeft niets met ongeduld te maken, alleen binnenkort laat mijn lichaam een tatoeage zetten niet meer toe. Nu kan ik het nog laten zetten zonder risico op slechte/lelijke genezing.
Sheehan schreef:Zijn hier mensen met tattoos op hun sleutelbeen/schouder? Ik wil daar een vlinder maar heb geen idee hoe ik dat moet gaan doen met bh's dragen. Heb een te grote cup om geen bh aan te kunnen.
Sheehan schreef:Zijn hier mensen met tattoos op hun sleutelbeen/schouder? Ik wil daar een vlinder maar heb geen idee hoe ik dat moet gaan doen met bh's dragen. Heb een te grote cup om geen bh aan te kunnen.