Hoop dat ik dat weer een beetje op kan bouwen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Dus zijn na een dag al weer terug gezet bij 10, opbouwen gaat nu in nog kleinere stappjes.
. Doel is om in oktober de marathon van Amterdam onder de 4 uur te lopen. 0091 schreef:Merk wel dat ik behoorlijk ben afgevallen door mijn zomerkleding. Waar het vorig jaar netjes om mijn benen en armen zat lubbert het er nu omheen, met als gevolg schuurplekken..
Zit niks anders op.. nu moet ik nieuwe zomerkleding kopen
Voor de rest begint hier de zomer eindelijk een beetje door te komen, echt heerlijk weer die lange zomeravonden en de temperatuur begint nu ook een beetje aangenaam te worden
Supervixen schreef:Lekker 0091 zo'n pr lopen. Ik weet niet wat mijn pr op de 10 is, ik dacht ergens in de 47 minuten.
Marathon onder de 4 uur mag je nog wel aardig aan het tempo werken denk ik.
Had me er zo op verheugd maar anderzijds kon ik 'm ook niet ongelijk geven.
De vooruitgang die we woensdag maakten bij de fysio qua mobilisatie was nu deels gebleven. Vantevoren viel dat altijd een heel stuk terug, en nu was er toch een deel blijven hangen. Yay for me!
Verder mag ik mijn lesjes yoga wel doen als ik geen eenzijdige steun neem op de slechte enkel, en mag ik een afspraak maken bij de fitness om een aangepast schema (dit laatste is mss wel onder lichte dreiging toegelaten). En ik ben op zoek naar een vriendin om eens mee te gaan zwemmen. K vind de eerste keer spannend met krukken en heel dat gedoe, dus best even iemand mee om te zien of ik niet op m'n neus ga.
.

, ik loop 1x in de week. Ik heb een beetje last van mijn achillespezen, niet zozeer tijdens het lopen, maar vooral ‘s ochtend de eerste stappen. De eerste tekenen van verval
ofzo