Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Joolien schreef:Mijn buurmeisje is door de pil heen zwanger geraakt toen ze de week voor de seks een paar keer ziek was geweest en had gespuugd. Het is erg gewenst, maar ik kreeg helemaal de kriebels, pff als ik dat maar niet krijg. Ik zou gek worden denk...
RoosG schreef:Die schrijfster van me-to-we lijken sowieso tot een soort elite clubje te horen. Lees wel vaker wat van hun en zij lijken zich beduidend beter te voelen dan kindloze/vrije mensen. Om te kotsen.
Magrathea schreef:Ik baseerde me op een artikel dat hier wel eens is gedeeld. Kan hem nu niet vinden maar kwam wel dit tegen: http://www.me-to-we.nl/waarom-mensen-zo ... en-klagen/
O-M-G de cringe is zo real. Ik heb inderdaad geen geld omdat ik schoenen koop van driehonderd euro, o wacht ik heb nu al 800 euro zorgkosten dit jaar... Oh en zonder saldo bij de AH staan is natuurlijk alleen voor mensen mét kinderen, mensen zonder kinderen gebeurt dat nooooit