Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

op mijn lippen ook Stone van MAC, was geïnspireerd door Suus!
Ik vind het jou zo gaaf staan! Jij kan die grungy looks zo enorm goed hebben!iertJ schreef:Ik wil graag wat felle oogschaduws proberen. Voor de kenners, kan ik dan het beste het
urban decay electrics palette bestellen?
Alleen kan me voorstellen als je het puur wil proberen en het is dadelijk niets dat het best wat geld is. Dan is de NYX Vivid Brights palette misschien wel superfijn!
Etos heeft van hun eigen merk ook een palettje met een aantal kleuren (geel, roze, blauw, paars, wit) die ik ook fijn vond om mee te beginnen. Of van Make Up Revolution het Eyes Like Angels en Mermaids Forever palette. Allemaal goedkoper maar nog steeds super pigment en zo zag ik precies of ik het wel mooi vond zonder meteen enorm veel uit te geven.
En sidenote: electrics is puur pigment ipv oogschaduw dus ze kunnen je ogen stainen, dus best wat primer eronder doen adviseer ik wel.

Zo nu heb ik wel weer genoeg getypt
Darah3 schreef:Ik heb vanavond UD Ultimate Basics palette van vriendje gekregen![]()
Zodat ik mijn shopverbod niet zou verbreken
marlonFloris schreef:Wauw shizzel! Jij kan vgm alle kleuren mooi laten uitkomen!
Vond het ooit een leuk idee om dat te doen en naar buiten te gaan om te shoppen, in iedere winkel toch maar even tegen mams geklaagd dat ik er niet uit zag. Dus die doe ik niet meer.
Maar behalve dat is er volgens mij inderdaad niet echt snel iets wat ik niet kan hebben... ja, grijs-bruin op mijn lippen. 
Heerlijk palette is het volgens mij!

Vind je look dus echt super. 

) was neutraal even de beste optie. Mijn vrije dag was in ieder geval goed besteed. 

marlonFloris schreef:Shizzel draag jij dan altijd nepwimpers? Want zie bij jou toch echt ontzettend mooie wimpers!
Omdat je aangaf dat jij ook hele stijle wimpers hebt.
Ik doe geen enkele look zonder m'n neppers want het ziet er anders niet uit, helaas. Ik sta wel op de wachtlijst voor een wimperlift. Extensions is voor mij een no go ivm het gedoe rondom make up eraf halen en op doen, daar heb ik geen zin in. Wimperlift is niet schadelijk voor de wimpers en niet chemisch en gaat de hele duur van de wimper mee (om en nabij 2 maand). Zodra ik aan de beurt ben ben ik heel benieuwd, maar zelfs dan blijf ik neppers gebruiken. Voegt altijd net dat beetje meer toe. Het enige wat me stoort is dat je nu nog mijn eigen wimpers er soms stijl onderdoor ziet komen, maar dat neem ik voor voor lief tot ik de lift krijg.