[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jamiefris

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 21:15

Friemel! Jou look is heel erg gaaf.

Venthe ook erg mooi. Ik gebruik een oogschaduw primer van essence voldoet prima.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 21:40

Wat lief, dankjewel dames :D

Ik ben nog niet zolang met oogschaduw bezig dus moet nog veel ontdekken wat t beste staat, heb in een wing geprobeerd te blenden maar dat was geen succes, rond omhoog is t mooist... nu nog kleurencombinatie 's ontdekken :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 23:34

Ik vind het zo tof dat iedereen zo gek is van het FiF palette en dat ze er zulke gave looks mee maken, zoals Fenrir, DnT en Friem. Laat wel zien hoe veelzijdig het palette is. Vind het ook echt een tof palette, maar niet alle kleurtjes zijn wat voor mij.

Jolien, wat jammer, ik zie er helemaal niks van :(

Melanie, ik zie zeker vooruitgang, maar ik vind de uiteindes van je wenkbrauwen nog wel wat te ver doorlopen. Daar krijg je een beetje hangogen van, da's zonde van je mooie ooglook!

Gave look Venthe! Mooie ogen heb je :D

Friem, jouw look vind ik ook heel tof en hij knalt zo mooi met je blauwe ogen, maar toch zou ik het nog ietsje hoger blenden, iets boven je 'vouw'. Dan blijft er nog wat kleur over zeg maar. Kan het niet zo goed uitleggen :Y)

Ik heb ook mijn Zoeva palettes binnengekregen, ben alleen al op de verpakking verliefd <3

Afbeelding

Kreeg als opdracht van Friem en Lino om de gele (Visions of Gold) te gebruiken uit het Blanc Fusion palette, en ik ben niet zo'n held met felle kleuren, dus een kleine poging gewaagd. Heeft nog wat oefening nodig en misschien wel een compleet andere look, maar bij deze mijn probeersel, ik heb hierbij ook het Cocoa Blend palette van Zoeva uit deze box gebruikt:
Afbeelding

Afbeelding
Foto binnen, maar het ontbreekt een beetje aan contrast hier.

Afbeelding
En een foto buiten, beter qua kleur :) op mijn lippen ook Stone van MAC, was geïnspireerd door Suus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 23:55

Hij staat jou ook zó goed Naad, wauw <3

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 00:18

Fenrir, mooie kleuren past goed bij je ogen
Joolien, helaas zie ik niet de matte paarse kleur
Melanie, ik zou nog iets meer blenden
Dnt, mooie kleuren en heel mooi geblend
Vente ziet er wel netjes uit
Friemel, mooi die warme tinten bij je oogkleur
Drunksheep, mooi dat goud.

Ik wil graag wat felle oogschaduws proberen. Voor de kenners, kan ik dan het beste het
urban decay electrics palette bestellen?

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 00:20

Drunksheep ik vind het eerlijk gezegt niet zo mooi. Je bent al heel licht en nu door dat gele lijkt het net of je ziek bent.

Wel gave strakke wenkbrouw bij de close up :j

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 00:26

Prachtig weer meiden!
En damn jij rockt stone echt! Jaloerssss :D

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 01:06

Stone staat jou super Drunksheep.
Mooi weer Friem.
Jouwe ook Suus.
Mooi Venthe

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 02:37

Het zat nu boven mijn vouw :j alleen dus heel erg geblend en in combinatie met een foto van bovenaf (anders onderkin ) :') is dat niet te zien helaasch.

Hier ff idiote foto zonder wimpers maar daar zie je het als je inzoomt :j

Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 03:59

Sexy bekkie zo Friem :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 06:46

DS, knapperd. <3 Ik vind het jou zo gaaf staan! Jij kan die grungy looks zo enorm goed hebben!

iertJ schreef:
Ik wil graag wat felle oogschaduws proberen. Voor de kenners, kan ik dan het beste het
urban decay electrics palette bestellen?

Kan! Ik vind 'm zelf heel fijn alleen misschien als je voor het eerst fel wil doen dat een goedkopere fijn is? Ik zal nooit dit palette afraden want het is mijn ware liefde hoor _O- Alleen kan me voorstellen als je het puur wil proberen en het is dadelijk niets dat het best wat geld is. Dan is de NYX Vivid Brights palette misschien wel superfijn! :j Etos heeft van hun eigen merk ook een palettje met een aantal kleuren (geel, roze, blauw, paars, wit) die ik ook fijn vond om mee te beginnen. Of van Make Up Revolution het Eyes Like Angels en Mermaids Forever palette. Allemaal goedkoper maar nog steeds super pigment en zo zag ik precies of ik het wel mooi vond zonder meteen enorm veel uit te geven. :) En sidenote: electrics is puur pigment ipv oogschaduw dus ze kunnen je ogen stainen, dus best wat primer eronder doen adviseer ik wel. :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 14:05

Als ik moet werken kan ik jullie niet zo snel bijhouden, maar ik heb weer mooie kleuren voorbij zien komen en knappe koppen

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:04

.
Laatst bijgewerkt door _Flower op 25-01-25 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

melissssssx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 17:27

Hoi! Een heel tijdje terug heb ik me voorgesteld, maar sindsdien niets meer gepost en wel trouw gelezen. Wat leuk om te zien hoe iedereen echt vooruit is gegaan! Voor mij heel leerzaam en motiverend om te zien! Alleen een beetje jammer dat m'n portomonnee het niet zo leuk vind :+
Shizzle die look met dat blauw is echt zo onwijs gaaf! Staat je echt heel mooi *\o/*
Melanie wat heb jij een mooie wing, jaloers! Ook je oogschaduw vind ik mooi gedaan. +:)+
DnT ook echt een hele mooie look. Ben echt fan van die kleurtjes. Vooral die kleur op het bewegend ooglid vind ik heel mooi :j
En Friemel, wooow wat staat je kleur die gaaf! Zoiets zou ik nou nooit durven, maar staat je echt goed! Zo knallen je blauwe ogen er echt uit!
Drunksheep ik wilde nog even zeggen dat ik Stone echt super goed bij je vind staan!
En iertJ, ook leuk om te zien dat je looks steeds mooier worden! Vind deze kleur je heel goed staan :))
En ik heb mezelf laatst een paar cadeautjes gedaan, gewoon omdat ik ze niet kon laten liggen!
Als eerste heb ik Milani Matte Darling 74 gekocht, echt een super fijne matte roze kleur. Brengt makkelijk aan en blijft goed zitten! En ook een Sleek Matte Me in Bittersweet icm de LA Girl lipliner in P554 Forever. Deze voelt wel heel mat aan, daar moet ik nog wel aan wennen hoor en ook jammer dat je het niet zo makkelijk kan bijwerken, dan gaat ie korrelen. Maar wel een heel mooi kleurtje!
Afbeelding
Heb toen ook gelijk een nieuwe oogschaduwbasis van W7 gekocht, want ik vond die van de HEMA toch niet zo fijn. Daar toe ook gelijk een look mee geprobeerd en hij doet gelukkig goed z'n werk! M'n oogschaduw kunsten gaan met dank aan jullie steeds een stukje vooruit! Vergeet alleen heel vaak een foto te maken als ik een look heb gemaakt :Y)
Afbeelding
En toen zag ik dat de trekpleister weer I Heart verkocht, dus heb ik daar m'n laatste restje loon uitgegeven aan het Golden Bar palette!
Afbeelding
Afbeelding
Wel al een look mee gemaakt, geen foto helaas, maar vind er hele mooie kleuren bij zitten! Vooral lekker veel goud <3
En toen... werd ik verliefd! Ik zag ineens deze en ik kon het niet laten liggen voor die 5,99
Afbeelding
Het Unicorns Heart Rainbow Highlighter! Eerst de kleuren los geswatcht en de laatste is alles bij elkaar. Wát een goed pigment!! Ik schrok er van toen ik m opdeed, had niet verwacht dat ie zo veel pigment af zou geven. Ben er zo blij meee *\o/* *\o/*
Ik zag bij VeraCamilla dat kruidvat een nieuw concept heeft; Kruidvat in de stad. Ingericht als een soort Amerikaanse drugstore met heel veel ruimte en vooral heel veel makeup! Met I Heart vast in het assortiment, yay! Ook iets van Bronx en Freedom zitten in het assortiment. De eerste winkel is geopend in Amsterdam en zodra ik weer loon heb, ga ik daar maar eens langs. Kan ik gelijk ook naar de NYX want ik heb al allemaal dingen gezien die ik moet hebben thanks to you :D Zo nu heb ik wel weer genoeg getypt :')

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 19:43

wat een ontzettend mooie looks worden er gemaakt met die fif palettes! Ik heb geprobeerd ze te zoeken via google, maar kan ze niet vinden? Weet iemand waar je die kan kopen?

Hierboven ook echt gaaf!!

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 19:49

Wauw melisssss ook bij trekpleister dat hart?

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 19:51

melissssssx staat je mooi (fris) die look met eyeliner! En die highlighters zien er echt prachtig uit! <3

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:31

Ik heb weer een hoop inspiratie bij jullie op kunnen doen!

Toen DnT vandeweek haar groene look had wilde ik die ook weer eens proberen! Misschien wat te heftig zonder foundation en mijn mijn goede mascara en wenkbrauw potlood lagen nog in de auto.

Afbeelding

melissssssx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:41

Jaa die highlighter komt ook bij de trekpleister vandaan! Ze lagen net in de winkel toen ik kwam. Had ze ook niet in de folder zien staan, dus was blij verrast! :D
Thanks iertJ!!
Mooie look Kaygee! Dat groen staat je mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:24

Darah3 schreef:
Ik heb vanavond UD Ultimate Basics palette van vriendje gekregen <3
Zodat ik mijn shopverbod niet zou verbreken _O-

Wat superlief!!

marlonFloris schreef:
Wauw shizzel! Jij kan vgm alle kleuren mooi laten uitkomen!

Wat lief, dank je! Maar geloof me, er is wel iets wat niet staat...... pastel. Gruwelijk, lijk net een zieke puppy. En geen schattige. :') Vond het ooit een leuk idee om dat te doen en naar buiten te gaan om te shoppen, in iedere winkel toch maar even tegen mams geklaagd dat ik er niet uit zag. Dus die doe ik niet meer. _O- Maar behalve dat is er volgens mij inderdaad niet echt snel iets wat ik niet kan hebben... ja, grijs-bruin op mijn lippen.

Fenrir, wat een prachtige look zo met dat goud. <3

Jolien, ik kan helaas ook op de foto zo niets zien op de oogleden.

DnT, <3 <3 <3 Heerlijk palette is het volgens mij!

Venthe, ik gebruik zelf die van Urban Decay, maar toen ik net begon haalde ik gewoon die van Hema en die werkte ook gewoon prima! :j

Friem, leuk zo om in stappen te zien hoe jouw gezicht erdoor anders wordt!

Iertje, gaaf hoor! Je bent zoveel vooruit gegaan, echt leuk om te zien!

Melis, wat heb je mooie aankopen weten te scoren! Vooral die highlight is heel mooi. <3

Kaygee, wat nou te heftig zonder foundation, prachtig juist! Jouw huidje is zo mooi, daar hoeft helemaal geen foundation op. :) Vind je look dus echt super. :j

Ik heb vandaag weer power of make up gedaan, ivm een challenge op een Facebook groep. Vond het ook wel leuk om eens een nieuwe te hebben die up to date is ipv mijn oudere. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de look uiteindelijk zo afgemaakt, met Colourpop Ribbon op de lippen en de ooglook is heel neutraal uit het Rodeo Belle palette. Ik ga nog een look doen die wat meer out there is met het palette, maar aangezien ik vandaag al mijn liquids op mijn lippen heb geswatcht om van iedere liquid foto's te maken (heel dom - lippen zijn op het moment heeeeeeeel pijnlijk -O-) was neutraal even de beste optie. Mijn vrije dag was in ieder geval goed besteed. _O-

Afbeelding

Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:47

Mooie look!

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:56

Shizzel draag jij dan altijd nepwimpers? Want zie bij jou toch echt ontzettend mooie wimpers!
Omdat je aangaf dat jij ook hele stijle wimpers hebt.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:57

Mooi!

Ik heb mezelf vanmiddag getrakteerd op een nieuw pallete.. Ben benieuwd hij pigmeerde mooi op de hand
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 22:02

Daar zitten mooie kleurtjes in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 22:11

marlonFloris schreef:
Shizzel draag jij dan altijd nepwimpers? Want zie bij jou toch echt ontzettend mooie wimpers!
Omdat je aangaf dat jij ook hele stijle wimpers hebt.

Klopt. :j Ik doe geen enkele look zonder m'n neppers want het ziet er anders niet uit, helaas. Ik sta wel op de wachtlijst voor een wimperlift. Extensions is voor mij een no go ivm het gedoe rondom make up eraf halen en op doen, daar heb ik geen zin in. Wimperlift is niet schadelijk voor de wimpers en niet chemisch en gaat de hele duur van de wimper mee (om en nabij 2 maand). Zodra ik aan de beurt ben ben ik heel benieuwd, maar zelfs dan blijf ik neppers gebruiken. Voegt altijd net dat beetje meer toe. Het enige wat me stoort is dat je nu nog mijn eigen wimpers er soms stijl onderdoor ziet komen, maar dat neem ik voor voor lief tot ik de lift krijg. *\o/*

Mooi palette, veel verschillende kleurtjes. Ben benieuwd naar de looks die je ermee gaat maken!