Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Mooie foto's van iedereen.
Moonsparkle wat voor boek schrijf je? Misschien heb je het al eens verteld, dan sorry, maar het was hier een beetje druk
moonsparkle schreef:pien_2010 schreef:Mooie foto's van iedereen.
Moonsparkle wat voor boek schrijf je? Misschien heb je het al eens verteld, dan sorry, maar het was hier een beetje druk
Nee niet verteld ik ben ook pas sinds een week begonnen maar ik heb nu al 14 pagina's zonder plaatjeshet wordt een wildplukboek, maar dan meer over details en hoe te starten. Er zijn veel boeken met beknopte uitleg over heel veel verschillende planten, ik kijk wat meer naar hoe kun je goed leren herkennen en onderscheiden en welke planten /bomen zijn nou makkelijk herkenbaar en welke zijn makkelijk te verwarren. Echt een boek voor mensen die eigenlijk nog bijna niets weten maar na een wildplukwandeling ook zelf willen weten hoe ze het verder kunnen oppakken. Ik was eigenlijk geïnspireerd door deelnemers zelf, haha.
Hoe gaat het met jou pien? Nog druk in de weer? Goed dat je ondanks de inspanningen af en toe gaat wandelen als dat je ook ontspanning brengt, eis niet teveel van jezelf he