Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 17:45

Oh mis een boel gezelligheid hier! :7

De limited edition van winter 2020 was idd uitgesteld volgens Rituals.
De Mehr ben ik ook benieuwd naar. Ik ga m eerst proberen, omdat hij iets minder sterk dan de buddha blijkt te zijn en die vind ik soms idd iets te sterk. Zou schelen want dan hoef ik geen buddha in te slaan

Ben van de week nog voor een hele leuke prijs aan een nieuwe Mandi Lu lur badschuim gekomen. En daarna ook nog aan een foam. Ben zo benieuwd naar die geur. Nog nooit geroken.

Hoe gebruiken jullie de rituals eigenlijk? Douche je met de foam/scrub/soap van dezelfde geur als waar je je daarna mee in smeert met de body?

Alwiene

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 18:02

Ja als ik meerdere producten gebruik probeer ik wel dezelfde te pakken, maar dat lukt bv niet altijd met scheerolie en foam aangezien niet overal olie van is. En ik scrub uiteraard niet altijd en bodycream ook niet altijd maar als ik het doe dan wel zoveel mogelijk dezelfde lijn :j En liefst nog een bijpassende mist er achteraan hihi.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 18:08

Ik heb geen routine, dus doe altijd lekker wat in me opkomt. Geuren matchen heb ik denk ik nog nooit gedaan...

Douchefoampje hier, scrubje daar, bodymistje erop, bodycream of mascaraatje als ik eraan denk. Alle geuren door elkaar. Met thuiswerken natuurlijk helemaal een makkelijk leven wat dat betreft, niemand die zich eraan zal storen. :o

Enige wat ik wel bijna elke dag gebruik tegenwoordig is de Namaste velvety smooth cleansing foam. Voor geen andere reden dan dat ik het zo lekker vind om goed mee wakker te worden.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 18:13

Oh of een ander daar iets van merkt als ik geuren zou mixen boeit me niet, maar ik vind het zelf fijn om me dan helemaal in 1 geur te hullen zeg maar :j

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 18:15

Dallista schreef:
Ik heb geen routine, dus doe altijd lekker wat in me opkomt. Geuren matchen heb ik denk ik nog nooit gedaan...

Douchefoampje hier, scrubje daar, bodymistje erop, bodycream of mascaraatje als ik eraan denk. Alle geuren door elkaar. Met thuiswerken natuurlijk helemaal een makkelijk leven wat dat betreft, niemand die zich eraan zal storen. :o

Enige wat ik wel bijna elke dag gebruik tegenwoordig is de Namaste velvety smooth cleansing foam. Voor geen andere reden dan dat ik het zo lekker vind om goed mee wakker te worden.

De namaste vanwege die citrus geur? :) die kan ik ook goed waarderen 's ochtends :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 18:19

Eigenlijk was bij mij de Jing favoriet in deze tijd, maar de bus is leeg, en ik heb nog zoveel andere merken open staan dat ik vind dat ik eerst maar eens wat dingen op moet maken :=

Gebruiken jullie alleen Rituals of ook andere merken? En dan alleen duurdere of vanalles? Ik heb bv ook etos huismerk staan wat ik dan gekregen heb in een pakket maar ik vind hem heerlijk ruiken (naar perzik) dus die gebruik ik ook wel gewoon :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 18:45

Alwiene schreef:
Oh of een ander daar iets van merkt als ik geuren zou mixen boeit me niet, maar ik vind het zelf fijn om me dan helemaal in 1 geur te hullen zeg maar :j

Ja ik ook. Gebruik gewoon een geur.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 18:57

DideH schreef:
De namaste vanwege die citrus geur? :) die kan ik ook goed waarderen 's ochtends :j

Ja precies, dat dus! Geen idee waarom ik dat lekker vind, zou er nooit een bodymist geur van kopen of zo (alhoewel... zou misschien wel een goed idee zijn, muggen zijn dol op me).

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 19:18

Dallista schreef:
DideH schreef:

Ja precies, dat dus! Geen idee waarom ik dat lekker vind, zou er nooit een bodymist geur van kopen of zo (alhoewel... zou misschien wel een goed idee zijn, muggen zijn dol op me).

Haha nee precies, een ander product zou ik er niet van hoeven hebben, maar die gezichtsfoam met die geur is top!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 19:23

Alwiene schreef:

Dit heb ik ook. En dan het liefst na het insmeren en aankleden ook nog even extra aftoppen met bodymist.

Toch combineer ik ook weleens geuren als ik bijvoorbeeld van één lijn enkel nog douchefoam heb. Maar dan zorg ik er wel voor dat ik niet 2 overheersende geuren pak want daar word ik dan weer niet blij van.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 19:30

Ik gebruik ook 1 lijn, heb daar dan ook alles van. En dan in totaal 5 lijnen, dus elke dag wat te kiezen. Alleen de parfum varieert, soms alleen bodymist, soms een parfum erbij.

Alleen de shampoo dus niet, heb ik wel maar vind ik niet zo fijn.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:39

Ik gebruik alles door elkaar heen. :+

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 21:12

@jolien wat zonde!!! Ik zou zo balen. Voor mij is mandi echt wel de lekkerste geur van rituals ooit.

Matumi whahaha heel behulpzaam “ het ruikt naar zeep”.

@rambogirl
Waar heb je de mandi gevonden voor een schappelijke prijs?
Ohhh de badschuim zou hier echt heilig zijn, nog erger dan de foam.

Zelf gebruik ik veel te weinig bodycreme ( maak er gewoon geen tijd voor).
Als ik bodycreme gebruik dan kies ik wel dezelfde geur foam uit.
Wij gebruiken wel enkel rituals douchefoams, hebben altijd standaard minimaal 3 geuren open staan in de douche om af te wisselen.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 21:18

Ik gebruik naar Rituals ook wel eens Douglas en Therme. Die hebben er ook hele fijne tussen zitten!

De Mandi foam en badschuim heb ik online gevonden. Nu nog ergens als proef eerst een sample van de Mandi body vinden voordat ik een pot ga aanschaffen.

Van de Light heb ik ook alleen de foam en scrub. Die gebruik ik nu dus niet omdat ik eerst de body erbij wil hebben. Dat is een nog moeilijkere klus als de Mandi gok ik.

Van de Oriental dream krijg ik van de week 2 samples binnen en ben ik erg benieuwd naar.

Voor nu heb ik dus de:
* Anahata, foam & body
* Ayurveda, foam, olie, body & mist
* Chado, foam, scrub, body & mist
* Dao, alles beschikbaar
* Express Your Soul, olie & body
* Hammam, foam & body
* Happy Buddha, foam, olie, scrub, body & mist
* Karma, foam, body & mist
* Karma bergamot, olie & body
* Light, foam & scrub
* Mandi, foam en badschuim
* Tsuru, foam, scrub, body en handbalm
* Yalda, foam, body en handbalm

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 21:46

laura1987 schreef:
@jolien wat zonde!!! Ik zou zo balen. Voor mij is mandi echt wel de lekkerste geur van rituals ooit.

Matumi whahaha heel behulpzaam “ het ruikt naar zeep”.

@rambogirl
Waar heb je de mandi gevonden voor een schappelijke prijs?
Ohhh de badschuim zou hier echt heilig zijn, nog erger dan de foam.

Zelf gebruik ik veel te weinig bodycreme ( maak er gewoon geen tijd voor).
Als ik bodycreme gebruik dan kies ik wel dezelfde geur foam uit.
Wij gebruiken wel enkel rituals douchefoams, hebben altijd standaard minimaal 3 geuren open staan in de douche om af te wisselen.

Bodycream gebruik ik ook veel te weinig. Na het benen scheren doe ik het wel, maar naar het douchen vergeet ik het ook gewoon 9 van de 10 keer.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 22:11

De Dao gaat er uit toch, komt daar wat anders voor in de plaats?

Vind hem niet heel sterk qua geur maar juist daarom lekker voor de dagelijkse douche en crème en als badschuim als ik met mijn vent in bad ga. Die hoeft niet van die hele vrouwelijke geuren haha.

Hammam heb ik nu als handzeep maar vind ik zelf niet echt lekker. Als zeep ok maar daar houdt het wel mee op.

Ik gebruik de geuren trouwens door elkaar. Heb Karma scrub, Dao douche en Chado crème staan wat allemaal gebruikt wordt.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 22:12

Dat ken ik wel ja. En toch, telkens weer als ik me insmeer, merk ik dat het helemaal niet zoveel moeite is en achteraf zo lekker.
Het enige nadeel vind ik dat het nog eventjes plakt en aangezien ik voornamelijk jurken draag met daaronder een panty, is dit dan nogal een uitdaging met aankleden.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 22:16

De dao is er al uit. De Jing is ervoor in de plaats gekomen. Die komt aankomende week voor mij ook binnen. Die slaap variant is met lavendel en daar houdt ik absoluut niet van, dus ik ben benieuwd.

Ik vind t heerlijk om na t douchen me in te smeren. Moet ik wel zeggen dat ik alles van mn rituals speciaal moet pakken voordat ik ga douchen dus dat maakt me natuurlijk ook meer bewust. Onze badkamer is zo klein dat we echt alleen onze shampoo erin laten staan.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 23:09

Het is bij mij ook vooral de tijd. 8 van de 10 keer werk ik om 05:00 uur sochtends, dan heb ik om 04:00 uur echt geen zin mezelf in te smeren. Ik zet dan altijd zo laat mogelijk mijn wekker, poets tanden onder de douche en haast mij dan als een gek om op tijd te komen haha.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 23:17

Ah ok Jing is de vervanging van Dao, dat kwartje was niet gevallen.

Mijn vent vind luchtjes in de slaapkamer niet zo fijn dus voor het slapen smeer ik mij wel in maar geen sprays oid in de slaapkamer

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 23:26

oh wow dat besefte ik helemaal niet toen ik m een paar dagen terug kocht!

edit:
dat de dao er uit was. Kocht m gewoon op de officiële site namelijk :+
extra blij nu want ik slaap niet zonder die geur :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 23:50

Dao is uitlopend en word inderdaad vervangen door Jing nu :) Je vind binnen Jing de lijnen Relax en Sleep, waarbij de laatste variant ook de geur lavendel heeft. Hier moet je wel van houden.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 04:58

De Jing is al een tijdje uit, en De Dao stond dus in de wintersale. Niet spectaculair met 15 % korting op de officiële site, maar in de sale van de Bijenkorf kon je hem goed inslaan met 30 % korting plus de 15 % via de ING Bijenkorf cadeaubonnen actie.

Wat me trouwens opviel, was dat in de VS, de Happy Buddha ook al in de sale was op de Rituals website. Die liepen vooruit op de zaken. :o

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 11:28

Aangezien ik verschillende PB's kreeg, dat ik me niet moet weg laten jagen uit dit topic, dus ja, ik ben weer terug.

Ik gebruik ook niet altijd alles van dezelfde lijn. Nu toevallig de ayurveda foam, met een sakura scrubje die vanavond open gaat. Gevolgd met de Rituals of Light, of de Yalda bodycreme. Daar ben ik nog niet aan uit.

Vind de dao en jing helemaal niet op elkaar lijken. En de lavendel van de jing al heeeeelemaal niet, dus die gebruik ik ook niet. Alleen de sleep thee, die doet het wel goed. :-)

Mijn collega vond zelfs de jing handcreme (donker groene) naar zwitsal ruiken. :+

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 16:54

Ik vind de Jing donkere handcreme wel ok, al vind ik de aryvieda lekkerder.