[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:55

19LindA83 schreef:
https://www.facebook.com/BIGKRUNCH20/vi ... 849645473/

Filmpje! niet voor zwakke magen dus! ha ha

Haha, de mensen die dit een interessant filmpje vonden raad ik aan om eens filmpjes te kijken van koeien met abcessen. _O-

Wist niet dat mensen ook nog zulke grote abcessen konden ontwikkelen, best bizar, vraag me af of dat wel (alleen) door die tattoo komt.

Imre

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 22:14

Koeien met abcessen heb ik ook weleens gezien. Bleeeegh. :)) Onvoorstelbaar wat een hoeveelheden! :=

Mooie schets, van die sleeve. Alleen die ogen van de wolf lijken niet op dezelfde hoogte te zitten?

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 22:42

Leuke, vooral die met hartslag! Is het een echte hartslag? :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 23:04

Imre schreef:
Mooie schets, van die sleeve. Alleen die ogen van de wolf lijken niet op dezelfde hoogte te zitten?
Dat komt omdat de linkerhelft een vos is, en de rechterhelft een wolf.

Mooie schets, zou alleen de vos en de wolf in kleur doen, en ze bijv door een bliksemschicht van elkaar scheiden,zodat het duidelijk is dat het 2 dieren zijn ipv 1.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 23:05

Oooh! Nou snap ik het! Ik zat er al zo raar naar te kijken.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 23:05

Maar toch zou ik het persoonlijk wel mooier vinden als de ogen op één lijn zitten.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 07:35

Tinkerloos schreef:
Imre schreef:
Dat komt omdat de linkerhelft een vos is, en de rechterhelft een wolf.

Mooie schets, zou alleen de vos en de wolf in kleur doen, en ze bijv door een bliksemschicht van elkaar scheiden,zodat het duidelijk is dat het 2 dieren zijn ipv 1.

Ik dacht andersom, oeps :=

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 07:43

Geen oeps hoor.
Ik moet oeps zeggen want ik heb ze omgedraaid.
Na beter gekeken te hebben is het idd andersom.
Links wolf,rechts vos.
:=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 10:46

Spirit schreef:
Maar toch zou ik het persoonlijk wel mooier vinden als de ogen op één lijn zitten.

Ik ook :j

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 11:55

ik zou de kraai en klokje iets lager zetten, vallen nu zo weg in de vos/wolf.
verder vind ik um wel super gaaf!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 11:59

Ik vind 'm eerlijk gezegd ontzettend chaotisch en onsamenhangend :o Hij is een beetje all over the place en ik zie ook geen samenhang (in de tekening) tussen de verschillende objecten. Op mij komt het meer over als een samenraapsel van verschillende random dingen. Natuurlijk is dat bij een sleeve vaak zo, maar dan wordt er op één of andere manier toch een rode draad gecreëerd en die zie ik hier niet. Vooral die wolf/vos vind ik er niet bij passen, dat zou ik meer als één tattoo op zich zien, en dan het stuk eronder (vanaf de vogel) als een ander stuk. Ik heb de indruk dat er té veel in zit, en dat het mooier zou zijn als je een paar dingen weglaat. Nu is hij erg vol en druk en chaotisch en zitten er verschillende stijlen in.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 12:26

links is wolf, rechts is vos idd. :P Dankjewel voor jullie mening. :)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 14:47

ik wilde het filmpje van de pus rug niet zien.
Zie ik hem op facebook voorbij komen, speelt automatisch af.
Bah zeg! Maar geloof nooit dat het komt van (alleen) de tattoo

Met de wolf/vos, zou inderdaad een duidelijker scheiding maken.
Nu kijk je er heel raar op

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 15:59

Ik ga het filmpje ook maar niet kijken :')

Zelf ben ik een beetje aan het brainstormen over een tweede tattoo, de geometrische stijlen spreken me erg aan en mandala's vind ik ook erg tof. Nu zou hij waarschijnlijk komen op de binnenkant van mijn binnenarm oid, maar op mijn armen vind ik iets ronds als een mandala de vorm en lengte van mijn arm erg breken en dan oogt het zo bol zeg maar :') Is hier iemand creatief en weet daar iets handigs mee? Heb ook zitten nadenken over een dier, maar ik vind het geen mooie plek voor mijzelf om daar een plaatje met ogen te hebben (dan heb ik het idee dat iedereen zich daardoor aangekeken voelt en dat vind ik niet zo fijn :') )

Saayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 21:34

Ik wil een hert aan de binnenkant van m'n arm :j
Nooit over die ogen nagedacht eigenlijk haha maar denk dat dat wel meevalt, ligt er ook aan hoe je ze last zetten qua uitdrukking denk ik.

Die filmpjes kan ik goed hebben haha vind het wel interessant wat er allemaal onder zo'n bult kan zitten (en dat is dus echt heel vieze zooi)

Ik vind die vos/wolf mooi! Ben benieuwd hoe hij er op je arm uit zou zien, qua plaatsing.

Kan niet wachten tot ik meer vrije tijd heb! Ga ik eens op bezoek bij een aantal shops :D

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 21:37

Over de uitdrukking heb je zeker gelijk!
Nu ben ik zelf iemand die ook totaal niet van poppen houdt met zo'n glazige uitdrukking oid, en misschien ben ik bang dat dat bij een tattoo ook zo wordt.

Wil je hem aan de binnenkant van je boven- of onderam?

Leuk he om dan op onderzoek uit te gaan :D

Saayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 21:49

Hmm ja snap wat je bedoeld, vind het ook daarom zo lastig een goede artist te vinden. Het moet echt lijken maar niet realistisch als je snapt wat ik bedoel :') beetje getekend.. Daarom dacht ik aan Mandy Denise..

Ik wil hem net onder de knik van m'n onderarm aan de binnenkant. Zodat ik hem nog wel kan bedekken met een lang shirt.
Weet je al wel wat voor dier je dan zou willen?

Saayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 21:52

Afbeelding

Vind deze ook zo mooi!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 22:13

Gaaf!!

Deze tattoo vind ik heel erg vet:

Afbeelding

Maar zou van deze niet zo goed weten waar ik hem zou zetten.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 22:16

Saayer schreef:
[ [url=m/k85Wrt.png]Afbeelding[/url] ]

Vind deze ook zo mooi!

Oh wauw <3

Ik ben echt fan van dierentattoo's en dan ook nog een vos(+1) en dan ook nog een beetje watercolor stijl(+1). Love it <3

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 01:38

Saayer schreef:
Ik wil een hert aan de binnenkant van m'n arm :j
Nooit over die ogen nagedacht eigenlijk haha maar denk dat dat wel meevalt, ligt er ook aan hoe je ze last zetten qua uitdrukking denk ik.

Die filmpjes kan ik goed hebben haha vind het wel interessant wat er allemaal onder zo'n bult kan zitten (en dat is dus echt heel vieze zooi)

Ik vind die vos/wolf mooi! Ben benieuwd hoe hij er op je arm uit zou zien, qua plaatsing.

Kan niet wachten tot ik meer vrije tijd heb! Ga ik eens op bezoek bij een aantal shops :D

Bij mij staat er ook nog een hert op de binnenkant van mijn onderarm op mijn lijstje. Maar eerst de beer op mijn andere onderarm. Een vos wil ik ook nog laten zetten, ik word een dierentuin :))

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 08:28

Same Sanne, best erg als ik er zo over nadenk :')

Saayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 10:33

Ja hier ook, en als ik pinterest door ga word het alleen maar erger.. :') Zoveel mooie ontwerpen!

Weten jullie nog meer artists die dit goed kunnen?

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:47

Onderweg naar Den haag, nu begint langzaam de zenuwen te komen. Heb bedacht dat ik er nog 2 bloemen bij wil laten zetten dus hopen dat ze dat voor me kan doen strakjes.

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:48

Hallo dames. Ik lees al een hele tijd mee. En ik zie genoeg tattoos langskomen genoeg dat ik ook denk wauw :)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ik wil al sinds mijn 13e een tattoo met een bepaalde tekst maar ik was nog niet het idee tegengekomen die ik in mijn hoofd had. Tot ca half jaar terug.

Alleen nu het volgende probleem welke tatooerder moet nemen. Ik ben best wel een eum perfectionist met dit soort zaken.

Het gaat om een tekst die ik op mijn linker bovenarm wil laten zetten. Welke artiesten hebben jullie kwa teksten goeie ervaring mee?

(Voorbeeld wat ik wil zet ik liever niet online maar kan ik via pb wel versturen)