Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Of zijn het mn andere idiote uitgaven van deze maand die dat bepaald hebben
. Of zijn het mn andere idiote uitgaven van deze maand die dat bepaald hebben  ..
..                                                          

Ik wou eigenlijk alleen maar Color4nails bestellen deze maand...
 Ik wou eigenlijk alleen maar Color4nails bestellen deze maand...                                                         

Tazzey schreef:Vikki, de Golden Rose die wij geprobeerd hebben daar had je geen last van toch? Ik heb best een gevoelige huid en ik reageer ook op W7 maar niet op de Golden Rose.
 . Nu verwacht ik wel dat Golden Rose kwalitatief absoluut beter zal zijn, maar ik zoek bij voorkeur iets dat ik gewoon in een winkel kan kopen zodat ik het kan zien voor ik koop.
 . Nu verwacht ik wel dat Golden Rose kwalitatief absoluut beter zal zijn, maar ik zoek bij voorkeur iets dat ik gewoon in een winkel kan kopen zodat ik het kan zien voor ik koop.  .
 .                                                         

Ga namelijk 7 juni shoppen met dinnetje en dan moet ik wel wat geld overhouden
 Ga namelijk 7 juni shoppen met dinnetje en dan moet ik wel wat geld overhouden  

Yv_ schreef:Gaaaf Anthea!! Gelijk maar 2 gehaald?!!
Oef, die is zoet zeg! Ik heb met die andere in mn hand gestaan, die champagne-achtige. Maar nadat ik swatches zag, weer terug gezet. Vind het zand-effect.. Weird! Wat dat betreft zijn met met die sand'sations echt mega vooruit gegaan!
Ik heb een trouwlakje. Nouja, dat niet, maar ik moet constant aan bruiloften denken erdoor.
Iseult