Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:02

Ja, die laat ze lekker branden. :D

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:05

Doubtless schreef:
Nikki_ schreef:
Na de shred de abs van US-bikinigirl gedaan, jeeeeetje zeg! Ik mis nog een hoop buikspieren merk ik wel :=

Heb je daar een linkje van?

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:06

Hallo iedereen!

Ik ben een maand afwezig geweest. Kon de motivatie niet meer vinden en zo in een sportdipje geraakt. Ons oma is eind februari overleden, en daar heel moeilijk mee gehad dus allemaal ellende.

Ik zit nu klaar om ripped level 3 te gaan doen. Heb een spartanen schema opgesteld ( mocht er interesse zijn, wil ik die hier ook wel even neerknallen :P ) en deze ga ik komende maand doen, en na een maand kijken wat de resultaten zijn en hier en der aanpassen na een maand om de workouts minimaal 45 minuten te laten duren!

Ik heb hier nog wel meegelezen, en erg knappe resultaten gezien die mij weer motiveren om weer aan de slag te gaan.

Keep up the good work +:)+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:09

myrt3 schreef:

Succes :=

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:14

Oké ik zit nu al sinds half 5 met sportkleding aan door het huis te dralen en ik heb nóg niks gedaan :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:42

Gas erop dan :Y)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:45

Ik ben echt met de dag meer motivatie aan het kwijt raken. Gewoon omdat ik af en toe in de spiegel kijk en denk 'eigenlijk vind ik mezelf prima zo'. Ik voel me nog steeds goed bij gezond eten, maar ik merk dat ik af en toe een chocolaatje gewoon fijner vind, en elke dag sporten red ik gewoon niet meer.. Ik werk lange dagen, moet daarna soms nog naar verzorgpaard en dan merk ik dat ik ineens alweer 3 dagen niet gesport heb. Ik denk dat ik het 'élke dag sporten, ik moet strak' moet loslaten, en meer voor 'een paar keer in de week sporten, gewoon voor de gezondheid' moet gaan. Ik ga Ripped nog steeds afmaken, maar dan gewoon met wat minder druk denk ik..

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:01

Er is ook niemand die zegt dat je niet af en toe een chocolaatje mag...
Ik neem ook best eens wat chocola of een dropje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:12

Doubtless schreef:
myrt3 schreef:

[ Video ]

Succes :=

Heb 'm ook gedaan. Best pittig idd! Maar ik hou het toch bij NTC, dat is iets 'gecontroleerder'..

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:13

NTC?

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:14

Ik ook hoor, eigenlijk elke dag 's avonds wel een stukje (pure) chocola. En ik herken het gevoel wel. Ik had zoiets tijdens de 6w6p al had ik meer de gedachte van: beter dan dit wordt het toch niet...
Maar toch koppig doorgezet.
En ik moet zeggen, ik vind het steeds fijner om elke dag even te knallen.
En nu wil ik eigenlijk nog iets strakker :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:14

Mooie motivatieplaatjes weer!
Ik zag verschil rond het einde van level 1. In level 2 was er een beetje een plateau (te weinig voeding + ongesteld), en in level 3 ging het weer snel :)

Vergeet ook niet na een paar dagen een 'spierballenpose' in de spiegel te doen, you'll be amazed <<)

Die abs-lady is wel heel populair aan het worden, ik ben er wel benieuwd naar!

@ Marit: Ik sluit me helemaal aan bij Karin. Soms moet je gewoon een beetje minder streng zijn voor jezelf :) En Ripped hoef je echt maar 5 dagen per week te doen (de andere programma's van Jillian ook btw), je moet het écht niet elke dag (dat mag zelfs niet van Jillian!). Set up for success: plan je work-out op dat moment van de dag waarvan jij weet dat de kans het grootste is dat je dan effectief trainen zal (bij mij is dat 's ochtends).
Heb je een weekje zin in chocola, eet dan af en toe chocola. Het hoeft niet eens effect te hebben op je gewicht, als je het vb in de rest van je eetpatroon inwerkt.
En wil je na Ripped een rustweek/twee weken/maand, doe dat dan vooral.
Met veel te streng te zijn voor jezelf raakt alle lol er vanaf, en je bent nu zo goed op weg :(:)

En met die boodschap ga ik even gamen en dan mijn stukje Nigella-Easternestcake (of hoe heet ze) eten :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:15

KarinvdM schreef:
NTC?

Nike Training Club, de gratis app van Nike. Zitten heel veel trainingen in (15 en 30 minuten, verschillende doelen en verschillende niveaus). Ik doe vaak de core crunch van 15min, die is best heel zwaar. (Ik begin blokjes te zien *\o/* )

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:16

Ik vind het ook lekker hoor Sall. Lekker aan je lijf werken, dat had ik eerder moeten doen. :j

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:25

Ik wil me hier ook even melden!

Ben twee weken terug begonnen, maar helaas word ik door de omgeving niet genoeg geprikkeld om het elke dag te doen. Heb het toen 1 week 4 keer gedaan en de tweede week maar 1 keer. En ik dacht misschien is dit topic een goede motivatie om het vaker te doen zodat ik eerder resultaat zie :))

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:26

Aah die app was ik vergeten te downloaden! Ga meteen op zoek!
En ook ik snoep nog wel wat. Geen frituur, frietjes, brood etc scheelt voor mij al heel veel. Dat schaaltje chips of die paar blokjes chocolade maken met een gezond bmi in mijn ogen niet veel uit.

Chantal: Ik ben wel heel benieuwd wat je bedoeld met "door de omgeving niet genoeg geprikkeld" :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:27

Ik eet ook regelmatig een toetje (bv. ijs) of koekje. Merk ik niets van in gewicht.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:28

Nee, dat snap ik ook niet. Ik prikkel mezelf!

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:31

Laura: Vaders ligt vaak op de bank, moeders kijkt tv, broertje zit op de computer en dan denk ik op zo'n moment; '' oke, gtst moet ik nog kijken, ''dat'' komt vanavond op tv en wil ik zien, moet eigenlijk nog aan school en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik zoek nog te vaak naar uitwegen om het uit te stellen. Maar als ik zo'n level heb gedaan heb ik wel een heel voldaan gevoel en ben ik trots op mezelf.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:33

Je moet je niets van die omgeving aantrekken, JIJ maakt de keuze om iets te veranderen dus JIJ zal het werk moeten doen ;)

Heel de campus hier is overdag aan het studeren en 's avonds aan de zuip, maar IK wil summerproof zijn over een paar weken, dus ga IK shredden *\o/*
Ik hoop dat je hier je motivatie vindt om door te zetten!

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:36

Gast7391: Bij NTA, als de work outs eenmaal geladen zijn, kun je dan zónder internet te gebruiken de workouts volgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:37

Mandy517 schreef:
Gast7391: Bij NTA, als de work outs eenmaal geladen zijn, kun je dan zónder internet te gebruiken de workouts volgen?

Ja, zonder internet (geloof ik, misschien gebruikt 'ie 3G..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:42

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:43

Waarom haal je je post nu weg Loes? Ik had hem al gelezen hoor...

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:44

KarinvdM schreef:
Ik vind het ook lekker hoor Sall. Lekker aan je lijf werken, dat had ik eerder moeten doen. :j

:j ja dat heb ik nou ook!

Chantal, ik ben de enige hier thuis die aan het trainen is en zo op mijn eetpatroon let.
In het begin werd er nogal schamper of nogal lacherig over gedaan, maar dat is nu erg veranderd.
Zelfs mijn puberzonen hebben er nu respect voor en het resultaat is nu ook voor buitenstaanders zichtbaar ( zelfs mijn baas vroeg vandaag naar lijnen van de shred)

En wat hier al door meerderen gezegd word, motivatie en de prikkeling om te willen en te doen, moet uit jezelf komen..
Misschien is het makkelijker als je omgeving sportief en actief is, maar uiteindelijk moet je het zelf doen