Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hafjelinger schreef:Succes Supervixen!
Hier nog een leuke uitdaging
http://www.afsluitdijk-open.nl
Lijkt mij zelf echt heel gaaf, maar ik doe dan al mee aan een obstacle run
Greetje63 schreef:Juli is een beetje een rustige maand wat betreft hardlopen. zelf vind ik dwars door Kasterlee altijd wel leuk hoewel ik die dit jaar oversla. Ga denk ik wel in Diever de 30km of de marathon lopen. (moet dat nog overleggen met de trainer). In augustus beginnen vaak de stratenloopjes weer. zelf half augustus de Monschau marathon gepland staan. Ik geloof dat er ook een 10EM is daar.
Afsluitdijk loop is verzet na begin september en viel daardoor voor mij af . Bovendien belachelijk veel inschrijfgeld. In Meerssen zijn in augustus ook verschillende afstanden te lopen. (voorheen marathon meersen maar ik weet niet of het nu nog onder die naam te vinden is want volgens mij is de marathon afstand er niet meer).
Greetje63 schreef:O ja dat is waar , hij is er even (of in ieder geval een jaar) niet meer geweest en nu zijn ze over gegaan op 4 kleine rondjes terwijl het eerst een grote ronde was.(dus wel een marathon maar zeker niet net zoals voorheen jaren een grote ronde. Dus wat dat betreft hebben ze behoorlijk ingeleverd bij de marathon en is het een ondergeschoven kindje geworden. En de halve marathon ook twee rondjes, wat voorheen een grote mooie ronde van 27km. Dus ook hier heeft de bezuiniging toegeslagen ten koste van het toen zo mooie parcours.