Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nu ga ik morgen erheen want wordt hier niet vrolijk van. Maar, weet iemand wat er moet gebeuren om t wel mooi te krijgen? In principe heb ik zoiets van laat maar dat rood, want ik heb t idee dat t elke keer richting oranje gaat worden. Maar kan dat zomaar? Ik heb wel kleurverandering overigens op m'n haar.. 
Op zich een hele goede zaak, erg vriendelijk en hebben er duidelijk verstand van. Ze hebben eerst m'n haar geblondeerd, erg mooi gedaan, de overgang van m'n roots naar het blonde was precies zoals ik het wou, dus ik had er goede hoop in. Ze heeft het 1 ronde geblondeerd, toen was het al aardig opgelicht maar nog vrij gelig. Toen gewassen, eerste laag grijs er in. Die kwam er nog wat goud uit, was ook een lichte grijs en ik wilde eigenlijk donkergrijs. Beetje a la dit of dit. Ze had aan het begin gezegd dat echt donkergrijs op mijn haar niet zo zichtbaar zou zijn, dus zouden we het iets lichter houden. Vond ik geen probleem, zolang het maar niet zilverblond was. Dus na die eerste lichte grijze toner donkerder grijs er op. Maar het is eigenlijk gewoon nog bruin, iets lichter dan m'n eigen bruin, met een grijze gloed
Ik zie eerlijk gezegd bijna geen verschil met hoe ik de kapper binnenkwam. Kreeg wel direct het aanbod om dan de 15de terug te komen om te kijken wat we er aan kunnen doen. Ze zei zelf dat het met wassen wel lichter en dus duidelijker zou worden, maar zoals hieronder al gezegd wordt vind ik dat eigenlijk een beetje onzin, plus dat het probleem niet de donkerte maar de kleur is. Nou vond ik ze verder heel professioneel en ze zijn duidelijk goed in wat ze doen, maar het is er gewoon echt niet uitgekomen zoals ik gevraagd had. Zal zo even een before en after foto maken, maar echt verschil is er dus niet
Vind het erg jammer, wil ook geen vervelende kapper-klant zijn, maar ben al vaak genoeg met een meh-gevoel van de kapper weggelopen zonder wat te zeggen dus dit keer gaan we dat even anders doen
Anders kan ik het net zo goed thuis kleuren 
Eerste foto is gisteren, wel met anders gestilde haar, tweede is van vandaag geblowdried door de kapper.

Paulina schreef:Ik wil dus eigenlijk niet verven omdat ik van mezelf weet dat ik te lui ben om het goed bij te houdenVandaar ook echt 1 a 2 tinten witter ipv goudachtig. Als ik met echt blondeerspul aan de gang ga dan krijg ik wel duidelijk resultaat maar moet ik het bij gaan houden

Dan wil ik ook wel de kapper uitlopen met ander haar dan dat ik er in ging 
en vooral voor die prijs
Ik wil heel graag een nieuwe haarkleur, ik kom van donkerbruin, bijna zwart af, heb nu iets roodachtigs, zie link: http://imgur.com/3aoFAG3
ben er erg blij mee haha!