) Toch te snel afkoelen denk ik idd.Supervixen heerlijk vakantie
Wat een heerlijke foto's zo in de zon, en wat een afstand weer! Knap dat je met looie benen gewoon zo door kunt zetten. Het zet er wel echt uit als een fantastisch gebied daar zeg!Leonie87 je hebt t maar druk zo te lezen, weinig rust voor je knie. Wel weer 12 km in de pocket zonder heel erg veel last
En ik snap dat dat 1 van je favo plekjes is om te lopen zeg
WenkK wat een heerlijke omgeving zo om heerlijk te lopen
Goof jeetje wat een super snel loopje zeg! Ik kan me voorstellen dat je al heel snel spierpijn hebt van die snelheid. En dan gewoon even ook nog een super vlotte 5 eruit persen, knap! Dat van je hartslag lijkt een beetje op lopen in de kou, mijn horloge begint dan ook standaard veel te laag en schiet ineens omhoog als ik het warmer krijg. Wel echt weer mega constant gelopen zeg!
Ninus wat een kilometers weer! Lekker he, zo in de zon lopen, doet een mens goed. En wat een tempo zeg!
Tiggs wat leuk die Austerlitz trail, gezellig ook met 3 vriendinnen
Heerlijk in die zon.Samantha_ wat een leuk idee, 14 kilometer op de 14e
Wel echt super oliebol dat het zo moeizaam voelt allemaal, en dan ook nog die blaren
Misschien toch even bloed laten prikken om even te checken? Ik herken overigens helaas wel wat je zegt.. Hier gaat ook alles echt super super langzaam/moeizaam.Gelato je gaat lekker zeg! 5 km
Hier helaas ook echt super moe de laatste tijd, geen idee hoe het komt.
Afgelopen zondag heb ik mezelf maar even van de bank geschopt naar buiten om 10 kilometer te lopen. Alles voelde weer erg zwaar, maar ik vond dat ik iig die 10 km moest lopen. Dat is gelukt, wel echt in een enorm traag tempo. In het begin had ik het maar koud in de wind (ik had zowaar eens handschoenen aan en een hoofdband om), maar al heel snel ging het 1 na het andere kledingstuk uit. Eerst de handschoenen, toen de hoofdband en daarna zelfs ook mijn jas uit
Bij thuiskomst gelijk de hardloopkleding uitgetrokken, en lekker warm in mijn Oodie (of ja hoe heet zo'n ding, zo'n mega lange fleece huisjurk
) een kop soep gedronken. Dat leek al beter te gaan qua kou en rillingen, dank jullie wel voor de tips
Het lijkt wel alsof ik steeds langzamer en moeizamer ga lopen in plaats van dat het langzaam iets makkelijker zou moeten worden of iets sneller zou moeten kunnen. Mijn tempo gaat ook steeds maar naar beneden helaas. Ik was ook echt moe na die 10 kilometer.
Voor nu besloten om wel 2x de geplande 10 km evenementen te lopen, en daarna even niks. Zelf even blijven lopen zonder druk om te kijken hoe dat gaat.
Omdat ik het gewoon niet makkelijk weg kon plannen. En 's avonds geen puf meer had om in de auto te stappen, na het melken. 

. Voor Leiden heb ik de 10km gevraagd ipv de halve omdat ik uitging van de marathon van Madrid en omdat het moderdag is en de 10km is pas om 14:00

Ik ga mijn best doen om je aan te moedigen
Dus toen werd het verplicht een heel rondje omdat mijn vriend natuurlijk ook aan het hardlopen was en ik anders voor de deur moest staan 

Zo kan het ook hahaha.