Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat vertelde je er nog niet bij

F_Orumster schreef:Heeft iemand hier ook glas gellak?
Ik heb net wat glas kleuren in bestelling gezet. Vond dat eerst maar zo zo, maar over een cateye is het toch wel heel tof!
[ Afbeelding ]
Voor nu een kleur die ik niet zo vind.
Ik heb deze kleur al sinds 2016 en nu voor de tweede keer aangebracht.
[ Afbeelding ]
Mat leek het me toch best nog wel een leuke kleur dus voila! Ik wilde eigenlijk graag een herfsttint, maar ga naar een foute party waarbij roze ons thema gaat zijn.

F_Orumster schreef:Heeft iemand hier ook glas gellak?
Ik heb net wat glas kleuren in bestelling gezet. Vond dat eerst maar zo zo, maar over een cateye is het toch wel heel tof!
[ Afbeelding ]
Voor nu een kleur die ik niet zo vind.
Ik heb deze kleur al sinds 2016 en nu voor de tweede keer aangebracht.
[ Afbeelding ]
Mat leek het me toch best nog wel een leuke kleur dus voila! Ik wilde eigenlijk graag een herfsttint, maar ga naar een foute party waarbij roze ons thema gaat zijn.

F_Orumster schreef:Was even een voorbeeld foto hoor, ik heb ze nog niet!
Fleurtje ik heb besteld bij born pretty. Scheelt toch best wat en ik vind de kwaliteit fijn.
Ik heb een groene, rode, beetje bruinrode en een zachtroze glass gekocht. Leuk voor in de wintermaanden ook, ben benieuwd!
[ Afbeelding ]
fleurtjeuh schreef:F_Orumster schreef:Was even een voorbeeld foto hoor, ik heb ze nog niet!
Fleurtje ik heb besteld bij born pretty. Scheelt toch best wat en ik vind de kwaliteit fijn.
Ik heb een groene, rode, beetje bruinrode en een zachtroze glass gekocht. Leuk voor in de wintermaanden ook, ben benieuwd!
[ Afbeelding ]
Heb je je nieuwe producten al getest?