Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 22:13

Ik haal ook met gemak 2 a 3 weken, int begin niet hoor. Heeft wel wat oefening gekost. Int begin trok ik ze er soms zo af. Heel goed opruwen, dat helpt het best

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 23:47

Mbt tot de allergie, het is vaak wel handig om zelf even een korte cursus te doen. Dan leer je goed schoon werken en lakken, en hoe je het bij de huid weg houdt of weg haalt als je toch een foutje hebt gemaakt of het is gaan uitvloeien. Dan heb je al iets minder risico.

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 08:05

Afbeelding
Voor de liefhebber; dit zijn de short vierkante van Doonails :)

Ik had alleen deze keer wel heel veel moeite om de oude nagels eraf te krijgen. Er zitten nu ook nog allemaal lijmresten op de oude nagels -O-
Iemand nog tips om dit eraf te krijgen? De vorige set heb ik nog even erbij gepakt maar die is echt helemaal schoon, nergens een stukje lijm te zien. Ik weet niet of ik ze zo wel opnieuw weer kan gebruiken :(

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 08:08

Hoi! Ik was jullie kwijt. Inmiddels een paar jaar verder :+

Jiska wat een mooi kleurtje !
Mijn nagels zijn weer wat aan het groeien. Een vriendin heeft ze gelakt met pink gellak.

Afbeelding

Vorige jaar heb ik ze heel mooi gehad of was het al jaar ervoor. Ging ik ook naar salon toe.

Toen brak ik mijn vinger en werden later mijn nagel bedden heel gevoelig. Ik was er toen een periode mee gestopt en begon weer te bijten.

Als er een stevige lak opzit dan blijf ik er wel af

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 10:46

Afbeelding
Afbeelding

Peel off base hield drie weken. Heb echt het idee dat de kleur uitmaakt ook, meestal red ik het twee weken. Drie weken vind ik de uitgroei wel genoeg en ik had iets last van lifting op mijn wijsvingers. Kan iedereen de eilandmethode© aanraden om te gebruiken als je een peel off base hebt. Tweede foto is hoe ik mijn peel off aanbreng op mijn nagels

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 11:09

Wat bedoel je, laat je het dan langzaam uitzakken totdat het de hele nagel bedekt, of heb je een verhoging zo in het midden?

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:39

Nee, peel off base van PG is tamelijk vloeibaar dus je ziet dat niet. Door alle randen vrij te laten heb ik niet zo snel last van lifting. Het blijft dat een goede 3 weken zitten, misschien langer maar dan ben ik wel toe aan iets anders

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:00

Ik snap wat je bedoelt wanneer ik naar je eerste foto kijkt. Ik laat aan de zijkanten ook een klein beetje vrij.

Wat bedoel je met de tweede foto?

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:53

De eerste foto is uitgroei na drie weken, de tweede foto is hoe ik de peel off base aanbreng. Het is alleen transparant, het is dus de plek in het midden op mijn nagel dat er wat plakkerig uitziet. Je ziet ook dat het geen bolling veroorzaakt op mijn andere nagels