[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 13:11

Oh manon, wat zonde! Ik heb hem nu ook op en vind 'm echt super fijn! 3 laagjes op kunnen bouwen, normaal kan ik niet eens 1 normaal laagje opdoen dan zakt alles weer uit. Afbeelding

Moet wel even wennen aan het soort borsteltje maar tot nu toe heel positief :)

En wat een prachtige looks komen er weer voorbij. Jaloers op jullie skills!

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 13:17

Thanks allemaal. <3

Mondy, ik ga zelf altijd naar Benefit in de Douglas. Ideaal! Ze waxen, epileren, verven, wat je maar wil en kijken dan echt naar de vorm van je gezicht. :j

Weet even je naam niet meer maar die van de mascara: probeer een wimperkruller en eventueel ook warm. Als dat niet werkt heb je waarschijnlijk net zoals ik wimpers die te recht vooruit staan om omhoog te krijgen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 13:32

En dunne laagjes opbouwen ?

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 13:41

Warm maken heb ik nog niet geprobeert maar heb er nu 4 lagen opzitten en je ziet gewoon nog steeds niks van.
Dus leg me er gewoon bij neer dat mijn wimpers niet omhoog gaan.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 14:14

Jolienn schreef:
Oh manon, wat zonde! Ik heb hem nu ook op en vind 'm echt super fijn! 3 laagjes op kunnen bouwen, normaal kan ik niet eens 1 normaal laagje opdoen dan zakt alles weer uit. [ [url=m/g1ALem.jpg]Afbeelding[/url] ]

Moet wel even wennen aan het soort borsteltje maar tot nu toe heel positief :)

En wat een prachtige looks komen er weer voorbij. Jaloers op jullie skills!

Welke mascara is dat ? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 14:23

Shizz supervet je look. Je kunt het echt hebben.
Ik ben lekker aan het spelen :D
Afbeelding
Morphe fall into frost en taupe.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 14:51

Naomi de max factor false lash effect in waterproof.

Manon hoe staan je wimpers als je ze gekruld hebt dan? Daardoor komen ze toch omhoog? Dat is iig waarom ik krul. Bij mij bleven mn wimpers staat zoals ik ze gekruld heb met deze mascara. Als ik m op zou doen zonder te krullen zou het er uit zien als op de foto die je net plaatste. Heb je hier je kruller gebruikt? Ik bouw idd ook hele dunne laagjes op.

Jolien mooie palettes! Jullie zijn erg enthousiast over dat merk hè? Denk dat die op mn verlanglijstje komen

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 15:17

Mijn wimpers heb ik gekruld met z'n krulding haha. Maar daar gaan ze maar iets mee omhoog.

Kan een duurdere krultang daar ook nog verandering in brengen? Ik heb er een van de hema of kruidvat vgm.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 15:42

Ik ben wel benieuwd hoe je je wimpers krult, knijp je 1x en klaar? Want ik moet vaak toch wel een pompbeweging maken. Overigens zijn je wimpers wel 10x zo zwart als normaal en dat vind ik wel mooi.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 15:59

Ik ben idd ook bijna langer bezig met krullen dan met daadwerkelijk mascara opdoen. Ik stop niet voor ik tevreden ben met krullen. Eerder deed ik het echt tot in het extreme omdat de mascara t toch wel weer omlaag trok. Nu hoeft dat gelukkig niet meer :) Mijn tang is ook van kruidvat. Gister gehaald want m'n rubbertje was op. Het kan dus wel.

Ik denk dus dat het bij jou ook wel kan maar dat je mss wat meer moet krullen tot je tevreden bent met hoe je wimpers staan en dan pas mascara opdoen :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 16:18

Zal later even bijlezen. Zag wel al veel mooie looks voorbij komen! Heb laatst ook een paar keer wat geknutseld met het FiF palette (foto's zijn wel met telefoon gemaakt, camera is een beetje op aan het geraken):

Combi goud + paars + roze, maar mijn telefoon veranderd de kleuren altijd vrij veel dus het lijkt wat meer oranje dan het was, paars valt een beetje weg zo. Maar die goud is echt m'n nieuwe favo <3

Afbeelding

En wederom diezelfde goud + verschillende paarstinten + wat groen

Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 16:21

Gaaf fenrir!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 18:02

Supermooi Fenrir!

Ik heb vanmiddag dus lekker geknutseld.Alleen komen de kleuren er absoluut niet uit, heb het wat heftiger aangezet met matte paars.
Afbeelding

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 18:06

Vanavond feestje dus weer eens wat makeup opgedaan. Wenkbrauwen gaan steeds beter! :DAfbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 18:09

Heb je ook n ogen dicht foto jolien zie nu niets :=
Vind je wenkbrauwen al mooi worden hoor melanie, zou alleen je oogschaduw proberen iets meer te blenden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 18:18

Ik zie eerlijk gezegd helemaal geen oogschaduw Jolien op deze foto...

Zelf weer met FIF gespeeld, had niet verwacht dat ik zo flieft op dat palette zou zijn <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 18:18

Ik doe normaal aan beide kanten 3 x opnieuw krullen en dan idd allemaal kleine kneepjes.
Ik doe altijd om en om, dus eerst 1 oog dan het andere en dan 3x na elkaar.

Dan ga ik dat morgen proberen om langer te krulle en kijken of het helpt als ik hem warm maak met de fohn.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 18:25

Ik zou vanavond een feestje hebben, maar de entree is 10,- en ik ken daar niemand, dus ik twijfel of ik ga. :=

Ik heb net de limited edition van catrice gekocht: caviar gauche eyeshadow palette! Ik vond de kleurtjes zo mooi :) ik zal er morgen een look mee maken :) eerst vanavond maarja, zoveel moeite voor een feestje die 10,- kost en waar ik misschien na een halfuur weer uit loop. :')

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 18:41

Afbeelding

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 18:57

Bedankt voor de complimentjes voor mijn eerste ooglook, super lief! Ik ga de volgende keer (vanavond) wat meer kleurtjes proberen te gebruiken.

Oeh die Max factor mascara wil ik ook wel een keer proberen! Ik gebruik nu de million volume lashes van L'oreal

Heel heel heel gaaf Fenrir!

DnT prachtige look! ik word altijd zo vrolijk van jou gezicht :)

Ik ga zo weer even spelen met mijn naked palette, vanavond uiteten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 20:00

marlonFloris schreef:
Ik doe normaal aan beide kanten 3 x opnieuw krullen en dan idd allemaal kleine kneepjes.
Ik doe altijd om en om, dus eerst 1 oog dan het andere en dan 3x na elkaar.

Dan ga ik dat morgen proberen om langer te krulle en kijken of het helpt als ik hem warm maak met de fohn.

Ik zou dat niet zo doen tegen de tijd dat ik met m'n ene oog bezig ben is m'n andere alweer gezakt.. ik zou krullen, dan gelijk mascara en daarna je andere oog.

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 20:01

Uiteindelijk is de look zo geworden. Lastig hoor verschillende kleuren gebruiken. Kleuren komen niet helemaal tot z'n recht in het kunstlicht
Bb Cream, blush, wenkbrauwen, naked 2 palette en Mac studded Kiss op de lippen
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Moet denk ik wel opzoek gaan naar een fijne oogschaduw primer. Nu gebruik ik er geen

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 20:40

De mascara is nu in de aanbieding! Ik heb een nieuwe gehaald en nog een andere van max factor om te proberen, wel van dezelfde rang zeg maar maar iets andere borstel :D

Fenrir die look met dat goud is zo gaaf gedaan!

DnT zo gaaf <3

Ik heb vandaag m'n zoeva gepakt en m'n nyx, ben echt blij met m'n laatste aankopen :D ben benieuwd wat ik zo in London kan scoren nog :D

Afbeelding
Grappig om te zien zo :')

Afbeelding

Nu iets meer omhoog geblend, vond het niet heel eng maar hoger dan dit ga ik niet want ondanks dat ik zoveel ruimte er tussen heb is t gewoon niet mooi helemaal gevuld.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 20:54

Zo is het mooi friemel! Zo zie je net wat meer van de kleuren. Ik snap dat je het niet helemaal tot bovenaan doet, juist doordat je zoveel ruimte hebt denk ik als je tot hoger kleur doet dat het net is of je uitgeschoten bent ofzo :') Maar zo is het echt mooi!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 21:00

Wauw Friemel! Wat maak jij je ogen gaaf op zeg :wow: