[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 15:27

Precies, ik vroeg mij alleen af of deze parfum vrij is aangezien ik niks anders kan vinden van deze lijn behalve nog een zeepblok :)

@jibbel; ah oke :D Dacht ik even want die had ook zo'n soort tattoo die hij na mij moest zetten.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 15:36

Deijs schreef:
Precies, ik vroeg mij alleen af of deze parfum vrij is aangezien ik niks anders kan vinden van deze lijn behalve nog een zeepblok :)

@jibbel; ah oke :D Dacht ik even want die had ook zo'n soort tattoo die hij na mij moest zetten.

Hij is parfum vrij, ik ben namelijk allergisch voor elke sport zeep met parfum. En deze kan ik tegen dus ik durf te wedden dat hij dat is.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 15:39

Lau schreef:
Deijs schreef:

Hij is parfum vrij, ik ben namelijk allergisch voor elke sport zeep met parfum. En deze kan ik tegen dus ik durf te wedden dat hij dat is.

Dankjewel!!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 15:57

Ik zit Ink Masters ook even te bekijken :D

Wat is die Dennis een kwal joh...

@adamootje

Vond je het niet hartstikke spannend om mee te doen en hoe het eruit kwam te zien?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 16:10

Ik zit het nu ook te kijken. Die Dennis mag van mij zo snel mogelijk naar huis. Wat een arrogante zeurdoos.

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 16:11

Vond het leuk om te kijken, bedankt voor de link!
Ik vind wel dat je een artist die 3 jaar ervaring heeft gewoon niet 1 van de beste van NL kunt noemen. En zoals die Karin, echt sorry dat vond ik ondergrens..... maar goed. Ik vond die van Jay wel heel erg mooi, jammer dat ze de plaatjes maar zo kort laten zien aan de kijker. Die telefooncel was Ok maar had niet overal even rechte lijnen.... maar goed leuk programma dat wel! En heel gedurft van alle levende canvassen! Respect Adamootje! Gelukkig werd je door Jay gekozen!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 16:24

Ja het is echt een leuk programma :D

Ik zou mij wel naar voelen als ik het commentaar van de jury zou horen en ik loop rond met die tattoo..

Spoiler:
Wtf wat raar dat die Karin erin is gebleven.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 16:58

Nou die van Sam was ook echt heel heel slecht. :=

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 17:28

Ik wil heel graag een zinnetje laten zetten, maar ik heb een lettertype in mijn hoofd... Heb al 100+ pagina's met fonts bekeken, maar dat ene zit er niet bij -O-
Misschien kan iemand mij de gouden tip geven! Ik wil een plat, lang handschrift. Wat eigenlijk niet meteen heel duidelijk te lezen is zeg maar. Een beetje zoals dit:
https://www.google.nl/search?q=inhale+e ... o+&imgrc=_

Kan iemand me daarbij helpen? :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 17:32

purple schreef:
Ik wil heel graag een zinnetje laten zetten, maar ik heb een lettertype in mijn hoofd... Heb al 100+ pagina's met fonts bekeken, maar dat ene zit er niet bij -O-
Misschien kan iemand mij de gouden tip geven! Ik wil een plat, lang handschrift. Wat eigenlijk niet meteen heel duidelijk te lezen is zeg maar. Een beetje zoals dit:

Benader giographic eens, hij maakt zijn eigen scripts en zet ook erg mooie strakke tattoos.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 17:33

Good Karma het ik gebruikt.
Maar misschien niet chique genoeg.
Voor mijn zin was het wel passend.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 18:32

Afbeelding

Geen idee of hij de foto goed pakt, is ook een rete slechte foto btw :')
Dit is het lettertype dat jk heb gebruikt voor mijn tattoo. Niet super duidelijk te lezen, en lang handschrift. Weet zo even njet welke maar kan dat altijd even opzoeken
purple schreef:

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 18:42

Lau schreef:
Waarom wil je de unicura gebruiken? Om je tattoo te wassen? Je kan je tattoo het beste zeep vrij houden en met water afspoelen. Als er zeepresten in blijven zitten kan hij gaan ontsteken.

Wat denk je van de resten Bepanthen? Deppen met Unicura Balance en vervolgens goed (GOED) afspoelen met lauw water. Alle artiesten waar ik ben geweest zeiden hetzelfde, dus daar zal echt wel een kern van waarheid in zitten. Als je tattoo artiest expliciet andere zeep o.i.d aanbied zou ik naar dat advies luisteren, ze weten zelf tenslotte het beste hoe of wat. Maar je moet de oude resten en eventueel vuil wat erin komt wel op een bepaalde manier kunnen weghalen, al zou ik er even geen schuurspons met Dove voor gebruiken :D

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 19:18

Ik heb in Duitsland 'tattoo-creme' gekocht:
Afbeelding

Verder geen zeep, alleen afspoelen.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 21:16

Met water kun je ook prima resten er vanaf halen. Het is gewoon een schaafwond, bedenk hoe je je zo'n schaafwond zou behandelen en doe dat ook met je tattoo. Het smeren is ook vooral tegen het trekken.

Ik vind trouwens 3 jaar of 6 jaar bezig zijn echt niet ontzettend weinig. Hoe lang zal Blackbear bijvoorbeeld bezig zijn. Of Snipart en dit zijn nog maar even twee voorbeelden.

Ik had bij jay echt een heeeeel ander persoon verwacht :')

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 22:05

Courses schreef:
Chroosje schreef:
Top allemaal! Ik ga de tattoo van de bij (te zien op instagram, misschien ook facebook) laten zetten door Kevin, ik ben benieuwd, stiekem ook wel een beetje zenuwachtig :=

Van de flash? :)

Hoi! Sorry voor de late reactie! Ja het is de bij van de flash :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 22:40

Jans schreef:
Oh wacht even, Adamootje is dit de tattoo waar je ook die reactie op had? :oo dan is hij echt wel prachtig genezen nog!

Yes klopt inderdaad! Geen reactie meer te zien inmiddels. :D

@ Deijs, als ik niet tevreden zou zijn met het ontwerp zou ik dat ook mogen zeggen. Ze binden je niet vast aan de stoel gelukkig. :D Ja, spannend was het wel. Voordat Jay aan de slag ging kon ik nog uitgebreid zijn portfolio bekijken en dat stelde mij wel gerust. :D

Dankjewel, Djoopie.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 23:06

Maar als je nou die Sam had gekregen en zijn portfolio had doorgekeken, dan was je daar niet echt blij van geworden denk ik? :+

Je tattoo zag er echt heel strak uit trouwens! Technisch strak en sowieso mooi idee, inderdaad even wat anders dan de dikke tetten en fin, houd ik wel van!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 23:20

Als ik Sam had gekregen, had ik misschien wel geweigerd. Wie weet? Dat is natuurlijk ook fantastische tv, toch? :')

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 23:38

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 23:39

Kan t helaas niet zien..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 23:54

Mo Ganji (Berlijn) zet trouwens ook geweldige tattoos! :wow:

Oke... Omdat we op bokt zitten...
Paardje!
Afbeelding

Maar volgensmij kennen de meesten hier zijn werk al :P

@love_mandy, volgensmij is die facebookpost verwijdert. Ook ik zie m niet meer ;)

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 00:05

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 00:07

Mo ganji is echt één van m'n favoriete artists op dit moment <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 00:07