Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Matheno schreef:Banyu schreef:Daar probeer ik nog achter te komen, ik heb namelijk alleen nog maar de cartridge en een geurkaarsje van de black oudh.
Ik vind Black Oudh "mannig" ruiken, beetje aftershave geur, dus als de foam dezelfde geur is dan ga ik daar geen moeite voor doen
Banyu schreef:Matheno schreef:
Ik vind Black Oudh "mannig" ruiken, beetje aftershave geur, dus als de foam dezelfde geur is dan ga ik daar geen moeite voor doen
Maar, hun hebben toch nog een foam enzo? Sowieso vind ik kaarsen/geurstokken/cartirdge niet te vergelijken met de foams of bodycremes eigenlijk..
Matheno schreef:Nee daarom vraag ik me af of de foam echt anders is dan de Black Oudh geuren die nu in het assortiment van NL zitten.
Banyu schreef:Ik heb dus niks nada noppes betaald, dus ben beniuewd of ze ook daadwerkelijk gaan komen.
Blue_flower schreef:Gaat dit nu over dat andere merk? Misschien kunnen de geïntegreerde daar een ander topic voor openen?
Dallista schreef:Ik heb net mijn Karma kaars aangebroken, en een alimunium folie jasje gegeven om hem een extra kickstart te geven. Niet echt een wintergeur, maar dan nodig ik de warmte een beetje uit.![]()
Nou alleen niet vergeten dat 'ie aanstaat, anders heb ik straks weer een kaars met een mega pool...
Dallista schreef:Matheno schreef:Nee daarom vraag ik me af of de foam echt anders is dan de Black Oudh geuren die nu in het assortiment van NL zitten.
Yup, met die vraag zit ik ook. Ergens kan ik me namelijk niet voorstellen dat Rituals twee verschillend-ruikende lijnen zou uitbrengen die dan zo ontzettend veel op elkaar lijken qua naam en kleur (Oudh / Black Oudh, en de Oudh is dus ook zwart). Dat is toch vragen om verwarring.
Dus ik ga er eigenlijk stiekem nog steeds vanuit dat het ongeveer dezelfde geur is...Banyu schreef:Ik heb dus niks nada noppes betaald, dus ben beniuewd of ze ook daadwerkelijk gaan komen.
BBW is toch wel goedkoop dan!
Alwiene schreef:Blue_flower schreef:Gaat dit nu over dat andere merk? Misschien kunnen de geïntegreerde daar een ander topic voor openen?
Dat wilde Banyu niet want dat was overdreven vond ze. Dus werd er hier even over het verschil tussen BBW en Rituals gepraat. Want m.i. prima kan en best interessant is om elkaars ervaringen te lezen maar het is wel handig als je dan duidelijk vermeld over welk merk je het hebt inderdaad. Want snap dat het verwarrend kan werken. Wat ik dan weer niet snap is dat iemand hier zelf begint over BBW en dan vervolgens wil bepalen dat over BBW douchegel praten wel mag maar BBW kaarsen vergelijken met Rituals kaarsen schijnt een probleem te zijn. Dat gezeur heb ik dan weer geen zin in, maar daar hebben we een foei knop voor gelukkig![]()
Snap trouwens dat los gepraat over BBW misschien niet echt handig hier is, maar bijvoorbeeld vergelijken van ervaringen met de BBW handgel en de Rituals handgel moet dan wel gewoon weer kunnen vind ik.
Banyu schreef:Laat mij lekker hier buiten ja, ik kan prima voor mij zelf praten, én nog mijn mening zelf geven.
Dankjewel.
Alwiene schreef:Banyu schreef:Laat mij lekker hier buiten ja, ik kan prima voor mij zelf praten, én nog mijn mening zelf geven.
Dankjewel.
Blijkbaar kan je niet lezen en moet het duidelijker. Ik laat jou er niet buiten omdat ik helemaal klaar ben met jouw regeldrang en bemoeizucht en gesneer naar iedereen die het niet doet zoals jij vindt dat het moet. Ik kan jou niet buiten iets laten wat GAAT over jou. Dus bemoei je voortaan gewoon met jezelf en laat anderen die hun eigen ding doen in topics met rust ja. Dank je.
Zertab schreef:Komt er eigenlijk nog een nieuwe geur uit?