Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 11:14

Nou, de douchegels in de sale besteld, helaas was de coconut niet meer, die was in 2 dagen uitverkocht!

MAARRR ... Ik krijg bestelbevestiging, en staat gewoon als totoaal bedrag: €0,00 op!

Ik heb dus niks nada noppes betaald, dus ben beniuewd of ze ook daadwerkelijk gaan komen.
Laatst bijgewerkt door Banyu op 31-01-21 11:18, in het totaal 2 keer bewerkt

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 11:16

Banyu schreef:
Nou, de douchegels in de sale besteld, helaas was de fireball coconut niet meer, die was in 2 dagen uitverkocht!

MAARRR ... Ik krijg bestelbevestiging, en staat gewoon als totoaal bedrag: €0,00 op!

Ik heb dus niks nada noppes betaald, dus ben beniuewd of ze gaan komen.

Fireball coconut?

Blue_flower

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 11:41

Gaat dit nu over dat andere merk? Misschien kunnen de geïntegreerde daar een ander topic voor openen?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 11:54

Ja, want ik had even gevraagd omdat ik tot heden álleen tegen Rituals kan, vanwege allergie, hoe de showergels eventueel van de Bath and Bodyworks was. En toen ging het (niet door mij), ineens over kaarsen. Dit is het enige wat ik even in het topic (wilde) melden, maar voor de rest is het voor mij weer back to the rituals.... Voor de kaarsen is er een aparte topic inderdaad! :-)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 12:07

Banyu schreef:
Daar probeer ik nog achter te komen, ik heb namelijk alleen nog maar de cartridge en een geurkaarsje van de black oudh.

Ik vind Black Oudh "mannig" ruiken, beetje aftershave geur, dus als de foam dezelfde geur is dan ga ik daar geen moeite voor doen ;-)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 12:09

Matheno schreef:
Banyu schreef:
Daar probeer ik nog achter te komen, ik heb namelijk alleen nog maar de cartridge en een geurkaarsje van de black oudh.

Ik vind Black Oudh "mannig" ruiken, beetje aftershave geur, dus als de foam dezelfde geur is dan ga ik daar geen moeite voor doen ;-)

Maar, hun hebben toch nog een foam enzo? Sowieso vind ik kaarsen/geurstokken/cartirdge niet te vergelijken met de foams of bodycremes eigenlijk.. :+

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 12:10

Banyu schreef:
Matheno schreef:

Maar, hun hebben toch nog een foam enzo? Sowieso vind ik kaarsen/geurstokken/cartirdge niet te vergelijken met de foams of bodycremes eigenlijk.. :+

Nee daarom vraag ik me af of de foam echt anders is dan de Black Oudh geuren die nu in het assortiment van NL zitten.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 13:20

Matheno schreef:
Nee daarom vraag ik me af of de foam echt anders is dan de Black Oudh geuren die nu in het assortiment van NL zitten.

Yup, met die vraag zit ik ook. Ergens kan ik me namelijk niet voorstellen dat Rituals twee verschillend-ruikende lijnen zou uitbrengen die dan zo ontzettend veel op elkaar lijken qua naam en kleur (Oudh / Black Oudh, en de Oudh is dus ook zwart). Dat is toch vragen om verwarring.

Dus ik ga er eigenlijk stiekem nog steeds vanuit dat het ongeveer dezelfde geur is... :')

Banyu schreef:
Ik heb dus niks nada noppes betaald, dus ben beniuewd of ze ook daadwerkelijk gaan komen.

BBW is toch wel goedkoop dan! :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 13:25

Blue_flower schreef:
Gaat dit nu over dat andere merk? Misschien kunnen de geïntegreerde daar een ander topic voor openen?

Dat wilde Banyu niet want dat was overdreven vond ze. Dus werd er hier even over het verschil tussen BBW en Rituals gepraat. Want m.i. prima kan en best interessant is om elkaars ervaringen te lezen maar het is wel handig als je dan duidelijk vermeld over welk merk je het hebt inderdaad. Want snap dat het verwarrend kan werken. Wat ik dan weer niet snap is dat iemand hier zelf begint over BBW en dan vervolgens wil bepalen dat over BBW douchegel praten wel mag maar BBW kaarsen vergelijken met Rituals kaarsen schijnt een probleem te zijn. Dat gezeur heb ik dan weer geen zin in, maar daar hebben we een foei knop voor gelukkig :D

Snap trouwens dat los gepraat over BBW misschien niet echt handig hier is, maar bijvoorbeeld vergelijken van ervaringen met de BBW handgel en de Rituals handgel moet dan wel gewoon weer kunnen vind ik.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 13:37

Ik heb net mijn Karma kaars aangebroken, en een alimunium folie jasje gegeven om hem een extra kickstart te geven. Niet echt een wintergeur, maar dan nodig ik de warmte een beetje uit. ;-)
Nou alleen niet vergeten dat 'ie aanstaat, anders heb ik straks weer een kaars met een mega pool...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 13:39

Dallista schreef:
Ik heb net mijn Karma kaars aangebroken, en een alimunium folie jasje gegeven om hem een extra kickstart te geven. Niet echt een wintergeur, maar dan nodig ik de warmte een beetje uit. ;-)
Nou alleen niet vergeten dat 'ie aanstaat, anders heb ik straks weer een kaars met een mega pool...

LOL, ik kan de karma geur bijna niet uitstaan in deze tijd van het jaar, terwijl ik hem zomers echt veel gebruik. Megapool is in ieder geval beter dan een mega tunnel :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 14:06

Dallista schreef:
Matheno schreef:

Yup, met die vraag zit ik ook. Ergens kan ik me namelijk niet voorstellen dat Rituals twee verschillend-ruikende lijnen zou uitbrengen die dan zo ontzettend veel op elkaar lijken qua naam en kleur (Oudh / Black Oudh, en de Oudh is dus ook zwart). Dat is toch vragen om verwarring.

Dus ik ga er eigenlijk stiekem nog steeds vanuit dat het ongeveer dezelfde geur is... :')

Banyu schreef:

BBW is toch wel goedkoop dan! :D

Even mijn laatste reactie op jou, uuuh, als dit gewoon geleverd was, ja zeker, en dan is het toch stiekem wel leuk, om het uit te testen, toch? ;-)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 14:09

Alwiene schreef:
Blue_flower schreef:

Dat wilde Banyu niet want dat was overdreven vond ze. Dus werd er hier even over het verschil tussen BBW en Rituals gepraat. Want m.i. prima kan en best interessant is om elkaars ervaringen te lezen maar het is wel handig als je dan duidelijk vermeld over welk merk je het hebt inderdaad. Want snap dat het verwarrend kan werken. Wat ik dan weer niet snap is dat iemand hier zelf begint over BBW en dan vervolgens wil bepalen dat over BBW douchegel praten wel mag maar BBW kaarsen vergelijken met Rituals kaarsen schijnt een probleem te zijn. Dat gezeur heb ik dan weer geen zin in, maar daar hebben we een foei knop voor gelukkig :D

Snap trouwens dat los gepraat over BBW misschien niet echt handig hier is, maar bijvoorbeeld vergelijken van ervaringen met de BBW handgel en de Rituals handgel moet dan wel gewoon weer kunnen vind ik.

Laat mij lekker hier buiten ja, ik kan prima voor mij zelf praten, én nog mijn mening zelf geven. ;-)
Dankjewel.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 14:16

Is hier iemand bekend met de geur orential vetiver, qua cartridge voor de genie?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 14:24

Banyu schreef:
Laat mij lekker hier buiten ja, ik kan prima voor mij zelf praten, én nog mijn mening zelf geven. ;-)
Dankjewel.

Blijkbaar kan je niet lezen en moet het duidelijker. Ik laat jou er niet buiten omdat ik helemaal klaar ben met jouw regeldrang en bemoeizucht en gesneer naar iedereen die het niet doet zoals jij vindt dat het moet. Ik kan jou niet buiten iets laten wat GAAT over jou. Dus bemoei je voortaan gewoon met jezelf en laat anderen die hun eigen ding doen in topics met rust ja. Dank je.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 14:36

Alwiene schreef:
Banyu schreef:
Dankjewel.

Blijkbaar kan je niet lezen en moet het duidelijker. Ik laat jou er niet buiten omdat ik helemaal klaar ben met jouw regeldrang en bemoeizucht en gesneer naar iedereen die het niet doet zoals jij vindt dat het moet. Ik kan jou niet buiten iets laten wat GAAT over jou. Dus bemoei je voortaan gewoon met jezelf en laat anderen die hun eigen ding doen in topics met rust ja. Dank je.

Oh sorry, ik ben even vergeten dat jij miss perfect ben! *\o/*
Ik sneer naar NIEMAND/ bemoei met NIEMAND dus? ;-)

Maar je hebt mij gefoeid, dus dat is helemaal top, dan toch?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 14:37

Ach, omwille van dit gezeik ontstip ik dit topic, heb het altijd met plezier en regelmaat gevolgd/mee gekletst. Maar voor mij is het nu klaar. Wilt iemand nog iets willen weten wbt de Oudh, mag je vrij zijn mij te pbén!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 14:38

Gezellig weer hier. Heb beide maar getemd.

Komt er eigenlijk nog een nieuwe geur uit?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 14:43

Ik hoop nog steeds dat de mandi ooit terug komt, maar dat is vast zinloze hoop :(

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 14:44

Dames, ga even onder de douche staan met Jing relax.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 14:45

Die stinkt, de Relax. :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 14:47

Roosch schreef:
Die stinkt, de Relax. :')

Ik vind die ook niet lekker

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 14:49

Misschien allebei even een relaxende geurkaars aansteken? Dit is zonde van de normaal zo fijne sfeer in dit topic.

Ik mis de mandi l.ulur ook. -O-
Ik bleek er destijds nog een onaangebroken douchefoam van achterin de kast te hebben maar de eerste keer gebruiken is hij leeggelopen. :( Gelukkig mocht ik een nieuwe fles uitzoeken maar de Mandi was toen natuurlijk allang niet meer te koop.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 15:26

Zertab schreef:
Komt er eigenlijk nog een nieuwe geur uit?

Hhhmmm... >;)

Mehr wordt de opvolger van Happy Buddha, maar in hoeverre de geur ook gewijzigd is, geen idee. Denk dat dit ergens in het voorjaar komt? (Sommige mensen hebben er al items van te pakken, wellicht via via of in het buitenland gekocht of...?)

De Oudh, ik vermoed dat die ook nog wel een keertje hier komt (House of Rituals exclusive misschien eerst, tijdelijk?).

Zomer 2021 zal ook wel een keer komen.

En dan is er nog het mysterie van de wintergeur die nooit gekomen is, was dat niet iets van ‘Serendipity’? Meen me te herinneren dat dat ergens in een adventkalender zou zitten en toen hebben ze een sticker over de tekst geplakt en een Hammam ervoor in de plaats gedaan. Die zal dan wel een jaartje uitgesteld zijn.

Zoals altijd blijft het gissen!

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 17:38

Ik heb van the private collection de witte handzeep gekocht en kan de geur maar niet thuis brengen. Ik ken het ergens van maar weet niet waarvan. Vroeg ik het aan mijn moeder zegt ze, ja ruikt naar zeep.
Nou daar heb je wat aan :+