En nog steeds voel ik 0,0 in mn buikspieren bij die laatste ab move. Ik doe vast iets verkeerd, maar ik weet niet wat. Doe nu maar bicycle crunches ter vervanging, die zijn lekker zwaar en dan voel ik mn buikspieren tenminste gillen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naomi_Haffie schreef:Door een beetje dit topic gelezen te hebben. En ik toch ook wat aan mn buikje enz wil doen denk ik dat ik er ook aan wil beginnen, is een dvd makkelijker of met youtube, en wat zijn dingen die je echt moet hebben om te beginnen.
ben sinds vandaag ook bezig met geen koekjes en snoep etc. en hou t tot nu toe vol :")
Doubtless schreef:Ik heb nog 24 dagen voordat ik terug naar Nederland ga & heb een schema gemaakt naast de shred.
Ga de 15 minute ab workout dagelijks doen die een paar pagina's terug voorbij kwam en nog een programma met squats en lunges van Jillian/Killer buns and thighs... Gelukkig nog meer fanatiekelingen hier die met me mee willen doen want dat wordt even afzien
KarinvdM schreef:Sall schreef:Good Luck Esther!
Ik heb net dag 2 vd shred gedaan (again)
Best leuk toch, het gaat je nu vast veel makkelijker af.
Morgen heb ik al weer dag 15 van de herhalingsshred .
Nikki_ schreef:Wat ik me afvroeg; wanneer gingen jullie echt verschil aan jullie lichaam zien? En hoor je ook van anderen (vriend/familie) dat je strakker bent geworden?