Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KleinBoefje schreef:@Time2Tri Interessant zo'n bikefit. Ik wil dat eigenlijk ook nog wel eens gaan doen. Het blijft er alleen altijd bij
Time2Tri schreef:KleinBoefje schreef:@Time2Tri Interessant zo'n bikefit. Ik wil dat eigenlijk ook nog wel eens gaan doen. Het blijft er alleen altijd bij
Een bike fit is zeer zeker een aanrader![]()
Hij heeft het echt heel uitgebreid gedaan , en is nog betaalbaar .
Mooi kruisje , stoer hoor zeker bij dit weer/wind .
@Zebrastreep ; ik heb echt geen benul van MTB,s .
Als het jou het geld waard is , en alles past moet je het gewoon doen .
Je leeft maar 1 x
leeslampje schreef:Bijleespost...
@ zebrastreep: ik ben heel benieuwd waar je mee thuis komt.
@ kleinboefje: petje af voor de hel van het noorden![]()
@ maaikemuis: die pijn in de portemonnee ben je straks hopelijk weer vergetenEn eigenlijk is fietsen net paardrijden: snel weer opstappen en rondjes maken om weer je zelfvertrouwen terug te krijgen.
@ imay: deels herkenbaar jaIk train met een personal trainer en hardlopen doe ik veel vaker dan fietsen. Lekker laagdrempelig, ik hoef het korter te doen dan fietsen voor hetzelfde resultaat (= kost minder tijd dan fietsen). En in oktober loop ik een 10km evenement en daar moet ik flink naartoe trainen, dus motivatie genoeg om te gaan rennen. Terwijl ik fietsen eigenlijk veel leuker vindt...
Ik ben dit weekend lid geworden van een fietsclub in de buurt! Voor de fun en als stok achter de deur om vaker te fietsen. Ben erg benieuwd hoe me dat bevalt.
Zebrastreep schreef:Oh ik ben helemaal in love
[ [url=m/yq79q5.jpg]Afbeelding[/url] ]