WenK schreef:Ik lees nog steeds mee en moet stiekem wel om je gniffelen Leonie... Echt rust nemen zit er bij jou echt niet in he?
Nee ik weet oprecht niet hoe.
Heerlijk plaatjes wel!
Lekker hoor goof die sprintjes zo. Die spierpijn kun je er gewoon uit lopen
Ah lekker Ninus Leuk dat ook jij met je zus kan lopen. het weer was prachtig he vandaag! Was zo vreselijk uitnodigend. En mijn man? Tis koud buiten, pakt de auto naar de sportschool (800m fietsen) en gaat op de loopband staan. Ik snap daar echt echt helemaal niks van.
Hopelijk morgen weer lekker energie SV. Ik ben ook echt doodmoe deze week. Maar denk persoonlijk dat het te maken heeft met dat ik weer ben gaan lopen. Kost mij toch altijd wel flink energie dat rennen en hoewel het simpel voelt in de km, heb ik uiteindelijk wel gewoon 2 maanden niet gelopen.
Vanmorgen de spinning gegeven. Had een leuke carnavalslijst gemaakt
. Gister deed mijn knie bij het hardlopen echt pijn maar niet op dezelfde plek als waar ik klachten heb. Vanmorgen, helemaal geen last meer en na het spinnen (niet tijdens) weer terug als "normaal". Ik snap er echt geen klap van.
Vanmiddag nog even lekker wezen paardrijden en nu met de beentjes omhoog want morgen wil ik heel graag een iets langer stuk gaan lopen dan de 8 km die ik tot nu toe heb aangehouden.