Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ninus

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:27

Lekker vooruitzicht SV!

Wat heftig Muppet, ik kan me voorstellen dat een rondje lopen er dan even bij blijft.

Hier is het fris en natte sneeuw, ik ga morgen met mijn zusje een rondje trailen. Volgens mij blijft het droog, zin in! Vandaag een rustdag, ik lag na middernacht op bed, dat vind ik zwaarder dan een marathon lopen :=

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:03

Ah ben benieuwd of dat helpt MM.

Fijne vakantie SV! ook hier lekker een weekje vrij. Ben er nog steeds niet echt aan gewend, zoveel vakantie.

haha Ninus, dat laat naar bed gaan als je dat niet gewend bent is ook killing :=

Gister met spinnen ging het wel weer. 2 liedjes waarbij ik dacht, oei, even rustig aan. Vandaag ondanks dat ik last had toch gaan rennen. Het is gewoon zo vreselijk fijn om te lopen (ondanks de pijn). Heb mijn knie nu toch wel beetje boos gemaakt geloof ik. Tegelijkertijd denk ik, alles is is heel en alles is goed... Dus doe maar even en kijk eens wat er gebeurd als ik er doorheen ga en dan de injecties weer krijg... Als het na de volgende injecties echt niets verbeterd gaat mijn marathon ticket de verkoop in.
Morgen weer spinnen, heb een leuke carnavalsversie gemaakt voor morgen :+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:25

Ik lees nog steeds mee en moet stiekem wel om je gniffelen Leonie... Echt rust nemen zit er bij jou echt niet in he?

Verder heb ik heel veel mooie loopjes en lopen voorbij zien komen. Wat een prestaties!

Zelf gelukkig wel weer wat aan het lopen, nog niet zoals ik wil, maar dat bouwt vanzelf wel weer op. Momenteel loop ik vooral voor de ontspanning; hoofd leegmaken door het eindeloze ritme van de ene voet voor de andere, zo heilzaam! En soms zit het qua weer mee, soms tegen, maar er is altijd wel wat bijzonders (mede dankzij de fantastische omgeving waar wij mogen wonen).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo... en nu duik ik weer onder mijn meeleessteen...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:57

Prachtig daar, dat is heerlijk lopen ja.
Loopt niet iedereen om lekker zijn hoofd leeg te maken? <3

Ik heb vandaag een sprinttraining gelopen (sprintjes tussen 3.40 en 4.00). Heb nu al spierpijn _O-
Maar... het was heerlijk weer en ik heb m'n training echt lekker gelopen!

Afbeelding

Afbeelding

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:12

Lekker Goof! En leuk, een gravelbike:j

Mooie plaatjes WenK en wat Goof zegt, ik loop ook om mijn hoofd leeg te maken.

Vanochtend lekker 26km getraild met mijn zusje, wat een fantastisch weer {:} frisjes maar eindelijk zon!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:27

Haha ik bedoel vooral dat ik niet kijk naar tijden/snelheid etc. Gewoon naar buiten en gaan, maakt niet uit hoe snel of langzaam, geen doel, alleen het feit dàt ik loop. En dat is precies wat ik op dit moment nodig heb. Kijken of ik me kan verbeteren, een doel meenemen etc komt later wel weer... of niet en dan is het ook goed.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 18:36

De zon was er hier pas rond 4 uur helaas.
Heerlijk ninus!
En Goof ook al lekker in de zon. Mooie sprintjes!
Prima toch WenK? Ik loop ook niet voor de snelheid.

Ik was nogal moe, na het wandelen vanmorgen heb ik een uur en een kwartier geslapen.
Morgen trailen! Als ik goed slaap doen we een wat langere afstand.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:09

WenK schreef:
Ik lees nog steeds mee en moet stiekem wel om je gniffelen Leonie... Echt rust nemen zit er bij jou echt niet in he?
O:) Nee ik weet oprecht niet hoe. :+
Heerlijk plaatjes wel!

Lekker hoor goof die sprintjes zo. Die spierpijn kun je er gewoon uit lopen _O-

Ah lekker Ninus Leuk dat ook jij met je zus kan lopen. het weer was prachtig he vandaag! Was zo vreselijk uitnodigend. En mijn man? Tis koud buiten, pakt de auto naar de sportschool (800m fietsen) en gaat op de loopband staan. Ik snap daar echt echt helemaal niks van.

Hopelijk morgen weer lekker energie SV. Ik ben ook echt doodmoe deze week. Maar denk persoonlijk dat het te maken heeft met dat ik weer ben gaan lopen. Kost mij toch altijd wel flink energie dat rennen en hoewel het simpel voelt in de km, heb ik uiteindelijk wel gewoon 2 maanden niet gelopen.

Vanmorgen de spinning gegeven. Had een leuke carnavalslijst gemaakt :Y) . Gister deed mijn knie bij het hardlopen echt pijn maar niet op dezelfde plek als waar ik klachten heb. Vanmorgen, helemaal geen last meer en na het spinnen (niet tijdens) weer terug als "normaal". Ik snap er echt geen klap van.
Vanmiddag nog even lekker wezen paardrijden en nu met de beentjes omhoog want morgen wil ik heel graag een iets langer stuk gaan lopen dan de 8 km die ik tot nu toe heb aangehouden.