Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loriene schreef:Ik ben geen complotdenker maar heb geen vertrouwen in onze overheid en velen met mij.
Shadow0 schreef:loriene schreef:Ik ben geen complotdenker maar heb geen vertrouwen in onze overheid en velen met mij.
En welke concrete stappen ga je nemen om dat te verbeteren? Want ik lees daar veel gemakzucht in, mensen vinden 'protest' wel fijn maar willen niet nadenken over hoe dan wel en wat je dan wel wilt.
Verder gaat het inderdaad niet alleen om het verminderen van de druk op de zorg, en ik ben het ermee eens dat het onterecht is dat de overheid daar de nadruk op legt in hun communicatie. Het gaat uiteindelijk ook gewoon om het beschermen van elkaar tegen onnodig leed en ziekte.
loriene schreef:Elke keer komt het weer naar voren dat we de druk op de zorg moeten verminderen.
Maar door jaren maar op de zorg te bezuinigen ( terwijl de zorgpremie maar stijgt) zitten we nu met problemen.
.
loriene schreef:Elke keer komt het weer naar voren dat we de druk op de zorg moeten verminderen.
Maar door jaren maar op de zorg te bezuinigen ( terwijl de zorgpremie maar stijgt) zitten we nu met problemen.
Ik ben er zo mee dat de overheid door die bezuiningingen het zelf heeft veroorzaakt.
Dus waarom moet de gewone burger dit oplossen door maar prikken te nemen?
Ik ben er zo mee dat de overheid door die bezuiningingen het zelf heeft veroorzaakt.
verootjoo schreef:Er wordt NIET BEZUINIGD op de zorg. Jaarlijks gaat er miljarden geld extra naar toe. De kosten rijzen de pan uit, wat de regering steeds (zeer terecht mi) uit alle macht enigszins in de hand probeert te houden.
loriene schreef:bigone schreef:Nee, geen fake nieuws maar een ingezonden lezersbrief. En die is net zoveel of zo weinig waard als de persoonlijke meningen van Jan en alleman.
Maar er staan geen onwaarheden in.
loriene schreef:Moderatoropmerking:Bericht voldoet niet aan de regels van [CV] Corona Vragen, wanneer je een link deelt, leg uit wat er te zien/lezen is