[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 14:09

Welke tattoo sunblock raden jullie aan?
Ben er waars al te laat mee maar kan altijd nog proberen verder verkleuring te voorkomen.
Hieronder de foto.
Beide kleuren zijn hetzelfde alleen doordat mn onderarm bruin is is het meer oker kleurig geworden andere foto is binnenkant bovenarm en ziet dus amper zon.
Afbeelding

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 14:28

Ik ben inspiratie aan het opdoen voor een nieuwe tattoo. Ik heb 2 kleine tattoo's, op m'n onderarm en enkel (zie spoiler, beetje grote foto's en slechte kwaliteit, excuses), maar wil nu voor iets groters gaan. Ik twijfel tussen verschillende plekken (tussenschouderbladen/bovenbeen/onderarm/scheenbeen).

Onderstaande tattoo en plek vind ik onwijs mooi. Heb ook al, dankzij dit topic, een artiest op het oog. Vet inspirerend om door het topic te bladeren en al jullie tattoo's te zien en tips door te lezen.
Zijn er anderen met een tattoo op deze plek? Het design staat nog totaal niet vast, ik vind heel veel dingen mooi. En eigenlijk heb ik met mezelf de afspraak dat ik een ontwerp een jaar tof moet vinden voor ik het mag laten zetten - hoewel ik me daar bij m'n enkeltattoo totaal niet aan gehouden heb. Wel erg blij mee, overigens. Dus voorlopig is het nog inspiratie opdoen, denk ik..

Afbeelding

Spoiler:
Afbeelding

Afbeelding

wendy1987

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 14:40

Ik heb aan de binnenzijde enkel een tattoo.. Hier vers gezet een jaar of 10 terug al :+ Maar ik ben nog steeds onwijs blij met de plek. Ik heb de tattoo vnl voor mezelf en binnenzijde voelde voor mij fijner dan de buitenzijde :))
Afbeelding

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 14:47

Die van mij zit ook aan de binnenzijde, om vergelijkbare reden! :-)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 15:05

cinniz123 schreef:
Ben er waars al te laat mee maar kan altijd nog proberen verder verkleuring te voorkomen.
Hieronder de foto.
Beide kleuren zijn hetzelfde alleen doordat mn onderarm bruin is is het meer oker kleurig geworden andere foto is binnenkant bovenarm en ziet dus amper zon.
[ [url=m/KglBBP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gewoon normale zonnebrand met minimaal factor 30 en zeker elke 2 uur opnieuw smeren.
Hoef je echt geen speciale tattoo zonnebrand voor te halen.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 15:17

Oh Peperkroket, ik heb nog nooit zo'n plaatsing gezien bij iemand. Vind het wel echt super mooi, dat gaat nu ook op mijn lijstje! Ik ben benieuwd naar je tattoo als ie eenmaal staat :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 15:49

cinniz123 schreef:
Hieronder de foto.
[ [url=m/KglBBP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb zo'n klein flesje zonnebrand speciaal voor het gezicht. Factor 30 of 50 geloof ik. Daar smeer ik mijn tattoo altijd mee in als ik onder de zonnebank ga, of verwacht veel in de zon te lopen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 15:51

Ik smeer mijn tattoo gewoon in met dezelfde zonnebrand als die ik voor de rest van mijn huid gebruik. Ze worden wel iets sneller warm omdat het zwarte de zon aantrekt dus ik hou mn armen vaak even onder de kraan ofzo als het te heet wordt.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 16:09

Hmmz ja maar ook met factor 30 wordt ik gewoon bruin alleen minder snel en ik heb begrepen dat factor 50 niet veel uitmaakt met factor 30 en dat er alleen maar een hoop meer zooi in zit.
Ik heb nog een kleur tattoo en deze blijft gewoon normaal.
Alles wat bij mij heel licht is zoals wit en dus licht blauw/turquoise krijgt die oker achtige kleur.
Met die reden heeft de genen die de tattoo heeft gezet ook besloten geen wit meer te gebruiken bij mij niet iedereen schijnt dat te hebben maar ik dus wel.

Dus eigenlijk wil ik op de plek vd kleur gewoon niet bruin(er) worden :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 16:09

Dan zou ik echt een sunblock kopen, al denk ik dat het heel lelijk gaat worden als je echt witte plekken hebt op je armen.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 16:27

Ik heb een stick van Australian gold speciaal voor de tattoo op de binnenkant van m'n enkel. Is geloof ik factor 50.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 16:27

Dat is idd geen pan. haha.
Ik moet nu ivm weglaseren tattoo afplakken in de zon. Ziet er idd niet uit nu met dat wit er tussen en omheen.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 16:28

Emmaa_ schreef:
Dan zou ik echt een sunblock kopen, al denk ik dat het heel lelijk gaat worden als je echt witte plekken hebt op je armen.

Hoezo witte plekken?die plekken zijn toch gekleurd en niet meer huidskleur.
Binnenkant van mn arm is ook wit(ter) en ziet er toch ook niet gek uit :+

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 16:29

x_Jeanine_x schreef:
Ik heb een stick van Australian gold speciaal voor de tattoo op de binnenkant van m'n enkel. Is geloof ik factor 50.

Die ga ik even opzoeken!
Heb altijd australian gold producten maar wist niet dat ze die verkochten,thanks.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 16:30

Omdat je dan echt witte plekken krijgt rondom die plek, dat is altijd anders dan de geleidelijke overgan van je arm van buiten naar binnen. Ik heb nog steeds de tape van vorig jaar op mijn enkel staan omdat ik 3 jaar met tape ongeveer heb gelopen, kleurt gewoon niet bij nog... :') Ziet er niet uit...

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 16:41

cinniz123 schreef:
Emmaa_ schreef:

Hoezo witte plekken?die plekken zijn toch gekleurd en niet meer huidskleur.
Binnenkant van mn arm is ook wit(ter) en ziet er toch ook niet gek uit :+

Maar dan is de hele binnenkant wit, maar als je een bruine arm hebt met een witte plek met daarin een tattoo staat het toch wat vreemd. haha

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 16:42

Afbeelding

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 16:45

Needje schreef:
[ [url=m/WWuFrj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja maar dit is 1 tattoo met wit eromheen.
Ik heb een hele dichte sleeve

Edit:
Heb hem besteld dus we gaan het zien.

Miray

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 18:05

Weet iemand een artiest die dit idee verder kan uitwerken? Wil graag iets wat de artiest zelf heeft ontworpen. Voorbeeld is even van internet geplukt. Afbeelding
Bijkomend probleem is wel dat ik geen tijd heb om op een wachtlijst te staan, maar dat de tatoeage vrij snel gezet moet worden. Heeft niets met ongeduld te maken, alleen binnenkort laat mijn lichaam een tatoeage zetten niet meer toe. Nu kan ik het nog laten zetten zonder risico op slechte/lelijke genezing.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 18:51

Femjo schreef:
Weet iemand een artiest die dit idee verder kan uitwerken? Wil graag iets wat de artiest zelf heeft ontworpen. Voorbeeld is even van internet geplukt. [ [url=m/k0yZZ3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bijkomend probleem is wel dat ik geen tijd heb om op een wachtlijst te staan, maar dat de tatoeage vrij snel gezet moet worden. Heeft niets met ongeduld te maken, alleen binnenkort laat mijn lichaam een tatoeage zetten niet meer toe. Nu kan ik het nog laten zetten zonder risico op slechte/lelijke genezing.

Ik denk dat je eens gewoon wat shops in kan lopen. Bijv rising bastarts in Nijmegen heeft elke maandag walkins. Dus bel eens een shop die je aanspreekt en vraag naar de mogelijkheden.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 19:54

Femjo schreef:
Weet iemand een artiest die dit idee verder kan uitwerken? Wil graag iets wat de artiest zelf heeft ontworpen. Voorbeeld is even van internet geplukt. [ [url=m/k0yZZ3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vahisha is erg goed in fine line en ze heeft geen enorme wachtlijst volgens mij

Miray

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 20:17

Beide ken ik niet, bedankt voor de tip! :D

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:36

Afbeelding
Ik ben gisteren geweest voor nummer 2! :) Héél zenuwachtig voor geweest maar nu erg blij mee. :)

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:40

Mooi hoor

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 10:22

Ik ga dadelijk de stoel in :D