Nou das dus grappig maar gebruik die krijtjes nu ook icm nars laguna en das voor mij echt een gouden combi alleen liggen ze niet meer in mijn kv
Anoniem
Geplaatst: 18-11-16 21:40
DS al je aankopen aah
Mondy, hele mooie look!
Donnar heel subtiel zo, love it. Zie er alleen geen groen in terug dus die mocht van mij ook wat meer.
Venthe wat lief. En wat een prachtig gezicht heb je! Mehr staat je heel gaaf. Ik zou zelf ook iets meer verschillende kleuren of tonen van dezelfde kleur gebruiken voor wat meer diepte maar niet verkeerd voor een van de eerste keren!
Dirndl, heel gaaf die ooglook zo!
Jamiefris, Morphe 35F, 35OM, 35S zijn er die een rode kleur erin hebben zitten. Verder de Naked Ultimate Basics maar die is meer oranjerood. Wellicht het Matte Trimony palette van The Balm, zit een mooie bordeaux rood in.
Suus, leuk! Heel apart en past bij je ooglook.
Djilan wat staat Tulle jou toch enorm gaaf!
Dreamer, voor ik afpoeder gebruik ik de NYX Wonderstick en die heeft een cream contour. Na afpoederen gebruik ik W7 Honolulu (Benefit Hoola dupe) of Urban Decay Sunkissed om het wat extra aan te zetten. Vind dat voor mezelf een goede combi en kan het heftiger of lichter maken.
Vandaag voor blauw gegaan. Heb een tijdje terug een tie dye gemaakt van 2 Colourpop oogschaduws. Aangezien de oogschaduws een beetje creme zijn kun je deze uit de pan halen, vermengen en weer in de pan pressen en zo je eigen soort maken. Ik wilde nog graag een aparte lichtblauw.
Die heb ik vandaag op 1/3e van mijn ooglid gebruikt. Daarnaast NYX Blue Jeans en Colourpop School Bus en op m'n lippen Colourpop Times Square.
Op de eerste foto zie je beter het verschil tussen de tie dye en de rest van het blauw
Er is veel gepost, dus sorry als ik iemand vergeet (of de naam vergeten ben). Op de telefoon reageren is altijd beetje lastig qua terug zoeken.
Shiz, dat blauw staat je echt zo gaaf! Wat ben je toch goed met make up.
Suus, ik vind stone je juist heel goed staan. Juist omdat jou roze lipkleur erdoorheen komt, oogt die ondanks de aparte kleur, alsnog best 'eigen' bij jou. Hij staat nu beter dan met het blonde haar!
Emma, jij kunt al die kleuren hebben. Blauw zou je zelfs kunnen hebben!
Mondy, qua wenkbrauwen plukken zou ik het echt niet weten. Ik doe dat altijd zelf dus geen idee. Wellicht dat Shizz dat beter weet (die woont er).
Donnar, erg mooie ooglook. Jammer van je camera, daardoor blurt er een hoop van de kleur weg. Mooie ogen heb je!
En er heeft iemand voor het eerst een look gemaakt, daar ben ik de naam van kwijt. Als dit je 1e keer was, dan beloofd dat wat voor de toekomst! Kleine tip is dat je meer kleuren kan gebruiken langs elkaar, zo krijg je meer diepte en trek je er meer aandacht naar toe.