[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 00:01

Gelukkig mocht ik die wel showen aan familie en vrienden. Natuurlijk moest ik proberen haar zoveel mogelijk te verbergen, maar met dat warme weer gaat dat simpelweg niet zo. De tattoo is zes weken geleden gezet, dus dat was wel moeilijk geheim houden hoor. :D

Eloya

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 00:17

Ik vind hem super gaaf adamootje

Maar oh wat vond ik sommige tattoo's slecht deze aflevering
ik vind het deelnemersveld absoluut geen representatief beeld geven over de tattoo scene in nederland en belgië
commentaar snap ik soms ook niets van, nee niet echt wow van de aflevering

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 02:01

Dat bericht op Sam z'n Facebook pagina ook.. Pff.. Wat een verschrikkelijk Nederlands. Iemand vraagt naar het uiteindelijke resultaat van z'n fix.. Daar ben ik ook wel benieuwd naar :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 07:04

Ik zit op 1 minuut van het terug kijken en krijg nu al een beeeetje plaatsvervangende schaamte. De beste 10? Nee, sorry. Echt niet. De beste 10 artiesten zitten tot 2 jaar volgeboekt en hebben hier inderdaad geen tijd voor.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 07:54

Wauwww die is wel gaaf!!

Ga t vandaag of morgen even terug kijken :D

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 08:00

Courses schreef:
Ik zit op 1 minuut van het terug kijken en krijg nu al een beeeetje plaatsvervangende schaamte. De beste 10? Nee, sorry. Echt niet. De beste 10 artiesten zitten tot 2 jaar volgeboekt en hebben hier inderdaad geen tijd voor.

Dat dacht ik dus ook toen ik het voorstukje zag.... beste 10 zeker niet! Die hebben geen tijd mee te doen en hoeven zich niet te bewijzen.

Had jij het opgenomen of kun je het toch terugkijken?

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 08:29

Adamootje: ik vind je tattoo ook heel gaaf, vind het niet zo alledaagse wel mooi. Niet zo een duidelijke zeemeermin. Dat de artiesten de beste 10 van onze 2 landen zijn, daar trap ik ook niet in, zoals hierboven reeds gezegd, die hebben er geen tijd voor.

Hier nog 3 weken wachten en dan is het mijn beurt! Begin nu zo wat gezonde spanning te krijgen. Kijk dikwijls naar mijn lege schouder en denk dan, geniet er nog maar van, binnenkort staat hij helemaal vol. Wel een beetje afscheid nemen precies :+ al krijg ik er (hopelijk) wel iets superknap voor in de plaats!
Heb nog niets van Guus gehoord, als hij nog wat wilde weten ging hij me mailen, maar tot nu toe geen nieuws. Benieuwd of hij al aan mijn ontwerp is begonnen... Enige wat ik hoop is dat het er nog enigzins vrouwelijk gaat uitzien, ik vraag me echt af wat hij ervan gemaakt heeft!

De achillespeestattoo van op de vorige pagina is ook wel cute, heel simpel en mooi met een krachtige betekenis!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 09:02

Hij staat! Ben er blij mee!
Pijn viel mee, al waren sommige stukken wel bijzonder gevoelig.
Artiest zei al, je kiest een beste plek uit voor je eerste. Pijnlijke plek en voor mij een uitdaging ivm samentrekken van je spieren.
Dit is het resultaat:

Afbeelding

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 09:09

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 09:11

Erg mooi Jibbel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 09:14

Op de varkens vind ik het schedeltje van de dame met het roze haar wel heel lief :D en volgens mij was de Ray ook van haar toch?

En verder het werk van Jay is prachtig <3 <3 ik zou daar ook echt superblij mee zijn!

Het merendeel heeft toch nog helemaal niet zo heel veel ervaring.. ik zie dingen als 4 jaar etc.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-05-17 09:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 09:15

Courses schreef:

10 van de beste. Niet de 10 beste.

Maar ik snap je gevoel :D
Er zijn zulke goede artiesten in NL, maar de besten hoeven zich niet te bewijzen en zijn al volgeboekt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 09:18

Oh wacht even, Adamootje is dit de tattoo waar je ook die reactie op had? :oo dan is hij echt wel prachtig genezen nog!

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 09:26

Jibbel: netjes hoor! Gelukkig heb je niet teveel pijn gehad!

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 11:03

Erg mooi Jibbel!

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 11:15

Overigens kwam de tattoo van die Mike niet in beeld, terwijl dit toch wel een mooie was vond ik.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 12:12

Ik vind de Nederlandse versie echt een aanfluiting . Wie zijn die Juryleden dan?? Ik heb nog nooit van ze gehoord. Verder worden tattoo' niet meer laten zien als ze besproken worden en wat er aan artiesten staat .....3 tot 6 jaar ervaring. Sorry hoor .... ik heb het wel gezien. Voortaan niet meer voor op blijven.

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 13:59

Judass schreef:
Namira542 schreef:
Ink Master, maandag om 22:00 uur op Spike!!!

Ze beginnen op varkenshuid, kunnen de meeste wel gebruiken :P

Ik dacht serieus dat je een grappje maakte _O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 14:21

Willl65 schreef:
Ik vind de Nederlandse versie echt een aanfluiting . Wie zijn die Juryleden dan?? Ik heb nog nooit van ze gehoord. Verder worden tattoo' niet meer laten zien als ze besproken worden en wat er aan artiesten staat .....3 tot 6 jaar ervaring. Sorry hoor .... ik heb het wel gezien. Voortaan niet meer voor op blijven.

Haha ja, dat vroeg ik me ook al. De dame is de dochter van Henk Schiffmacher, maar geen idee of ze zelf ook tattoeert?
Ik vond hun eigen tatoeages (van de juryleden) trouwens helemaal niet zo bijzonder :o

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 15:05

Jibbel, ben jij bij Max geweest? :P

Iemand enig idee of dit de goede Unicura zeep is? Ik kon van de balance lijn geen ongeparfumeerde vinden en het staat er ook niet op of dat wel of niet zo is. Of had ik een zeepblok moeten hebben? Stond er niet zo duidelijk op namelijk.

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 15:17

Waarom wil je de unicura gebruiken? Om je tattoo te wassen? Je kan je tattoo het beste zeep vrij houden en met water afspoelen. Als er zeepresten in blijven zitten kan hij gaan ontsteken.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 15:20

Lau schreef:
Waarom wil je de unicura gebruiken? Om je tattoo te wassen? Je kan je tattoo het beste zeep vrij houden en met water afspoelen. Als er zeepresten in blijven zitten kan hij gaan ontsteken.

Kreeg ik als advies mee van de tatoeëerder. Zelf doe ik het liever ook met water, maargoed als het advies is neem ik het wel serieus natuurlijk.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 15:23

Deijs schreef:
Lau schreef:

Kreeg ik als advies mee van de tatoeëerder.

Hmm oke, apart die van mij zeiden allemaal zeepvrij houden. Dat is hier ook meerdere malen in het topic gezegd.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 15:23

Deijs schreef:
Jibbel, ben jij bij Max geweest? :P

Uhm..Nee ;)

Ik ben bij Erwin van Studio44 geweest.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 15:25

Advies verschilt van tattoo artist tot tattoo artist. De ene raadt folie voor een uurtje aan, de ander voor 4 uur. De ene zegt absoluut geen zeep, de ander zegt parfumloze zeep. Als je artist het aanraadt, zou ik het niet per se in twijfel trekken, zij weten tenslotte ook waar ze over spreken :j

Ik was mijn nieuwe tattoos ook met zeep, zo'n blokje van het merk Eubos dat parfumloos is en dat ik bij de apotheek haal. Ik vind het net heel fijn om die kleverige Bepanthen er aan het einde van de dag af te wassen. Zolang het een zachte zeep is en je niet hardhandig schrobt of velletjes lostrekt, kan het volgens mij niet zoveel kwaad. Ik doe het altijd heel voorzichtig en met lauw water.

Op dezelfde manier kan het volgens verschillende artists ook niet zoveel kwaad als bv. je shampoo in de douche over je verse tattoo heen wegspoelt. Zolang je geen überchemische producten gebruikt en het maar heel even is, kan het prima. Heb ik toch geleerd van mijn 5 tattoos die ik zo behandeld heb.