Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Courses schreef:Ik zit op 1 minuut van het terug kijken en krijg nu al een beeeetje plaatsvervangende schaamte. De beste 10? Nee, sorry. Echt niet. De beste 10 artiesten zitten tot 2 jaar volgeboekt en hebben hier inderdaad geen tijd voor.
Courses schreef:Ik zit op 1 minuut van het terug kijken en krijg nu al een beeeetje plaatsvervangende schaamte. De beste 10? Nee, sorry. Echt niet. De beste 10 artiesten zitten tot 2 jaar volgeboekt en hebben hier inderdaad geen tijd voor.
Willl65 schreef:Ik vind de Nederlandse versie echt een aanfluiting . Wie zijn die Juryleden dan?? Ik heb nog nooit van ze gehoord. Verder worden tattoo' niet meer laten zien als ze besproken worden en wat er aan artiesten staat .....3 tot 6 jaar ervaring. Sorry hoor .... ik heb het wel gezien. Voortaan niet meer voor op blijven.
Lau schreef:Waarom wil je de unicura gebruiken? Om je tattoo te wassen? Je kan je tattoo het beste zeep vrij houden en met water afspoelen. Als er zeepresten in blijven zitten kan hij gaan ontsteken.
Deijs schreef:Lau schreef:Waarom wil je de unicura gebruiken? Om je tattoo te wassen? Je kan je tattoo het beste zeep vrij houden en met water afspoelen. Als er zeepresten in blijven zitten kan hij gaan ontsteken.
Kreeg ik als advies mee van de tatoeëerder.