Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daan13

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 19:54

Volgens mij kan je uit het hele assortiment kiezen en bij betalen vul je de loterij code bon in.

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 21:07

al bestel je de black Oudh vanuit Dubai zal dat prijzig zijn ? heb er laatst eens eimand op FB over gehoord maar kan niks meer terug vinden

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 22:17

Die had ik ook geliked denk ik, en niks meer van gezien..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 00:38

Trui schreef:
Ik kom even binnen vallen :)

Zijn er meer mensen die een rituals cadeaubon via de postcode loterij hebben gewonnen?

Er staan een paar producten op die pagina die ik eigenlijk allemaal niet wil... kan je niet zelf kiezen welk product je koopt met de bon?

Probeer het uit ;-).

Een cadeau bon kan je vaak genoeg voot alleen gebruiken. ;-)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 00:39

Dallista schreef:
Banyu schreef:
En waar bestel jij?

Die nieuwe NL site. https://bathandbodyworks.com.nl/
Ben er vroeger wel eens geweest in de VS, die winkels zitten bij wijze van spreke op elke straathoek. Wel leuk dat ze nu hier ook een winkel krijgen (Mall of the Netherlands, heet het toch?)

Ah, ja, daar had ik ook gekeken. Maar ze hebben de betaalmogelijkheid met Klarna tijdelijk gestopt. Dus kon helaas even niks bestellen nu :(

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 00:45

BBW goedkoop? Ik vind BBW verre van goedkoop eigenlijk. Maar ik heb geen ervaring met de douche producten, wel met de hand sanitizers waar ik groot fan van ben en de body mist (lekker maar snel weg). De handcreme vind ik geweldig, weinig van nodig en werkt goed. Ik ben (in tegenstelling tot bij rituals) ook groot fan van de kaarsen en de roomsprays.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 06:32

Alwiene schreef:
BBW goedkoop? Ik vind BBW verre van goedkoop eigenlijk. Maar ik heb geen ervaring met de douche producten, wel met de hand sanitizers waar ik groot fan van ben en de body mist (lekker maar snel weg). De handcreme vind ik geweldig, weinig van nodig en werkt goed. Ik ben (in tegenstelling tot bij rituals) ook groot fan van de kaarsen en de roomsprays.

Goedkoop is relatief (Lidl huismerk is goedkoper!).
Het zijn ook wel vooral de deals en sale die het verschil echt maken.

Gewone prijs Bodymists van de Rituals zijn 17,50 voor 50 ml.
BBW 18,90... voor 236 ml (!).
En in de sale heb ik ze gekocht voor de helft, dacht ik (er zijn er nu nog verkrijgbaar voor 7,56, dus nog minder).
Ze hebben ook acties van 2 voor 1.
Ik ruik geen verschil qua sterkte, dus draag nu veel van de BBW.

BBW body creams 16,90 voor 226 ml. Rituals 18,50 voor 220 ml iets duurder (je betaalt ook voor de luxere verpakking, denk ik). Maar ook hier geldt dat je ze 2 voor 1 kan kopen bij BBW.

De BBW handzepen zijn inderdaad behoorlijk aan de prijs voor 8,90 / 259 ml ... maar zijn wel 2 voor 12 euro (en in de sale 4,45 per stuk betaald). Rituals 9,90 voor 300 ml, dus die zijn ongeveer dezelfde prijs omgerekend, maar... die doen zelden (nooit?) dit soort goedkope acties.

Wat ook meespeelt: Rituals is een NL product. BBW is import. In de VS is BBW goedkoper dan hier. $ 7.50 en 6 voor $ 26 (!) voor de handzeep, yummy.

Ik heb veel goeds gehoord over de kaarsen inderdaad! De NL site heeft er nog niet veel van... Die XL kaarsen zijn behoorlijk aan de prijs, maar die ga ik niet uitproberen. Drie lonten poolt natuurlijk wel makkelijk, maar zo’n kaars is veel te zwaar voor mij qua geur, ben ik bang (heb Goose Creek met dubbel lont gehad, wat een geur!!). :-(

Ik brand veel Rituals kaarsen momenteel, die ruiken een stuk lichter, vind ik. Gisteren een Ayurveda aan en helemaal in mijn werk opgegaan. Kaars was nog ongeveer voor 2/3 vol. Toen ik ging kijken was ie helemaal tot de bodem gepoolt! Oeps. Die had het duidelijk naar zijn zin! Als mijn yalda kaarsen nu ook eens zo makkelijk branden...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 11:56

Ik hou van veel geur en ja dat heb je inderdaad met de BBW kaarsen. Ik kocht dat spul bij Cozy Favorites, ben dus ook nog niet gewend aan aanbiedingen van BBW, want dat kon zij niet doen. Rituals kaarsen vind ik niks, slechte pool, en weinig geuropbrengt haha.

De roomsprays zijn echt briljant, als ik 1 klein spraytje in het toilet doe dan ruik ik dat 1,5 dag later nog.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 12:23

Alwiene schreef:
De roomsprays zijn echt briljant, als ik 1 klein spraytje in het toilet doe dan ruik ik dat 1,5 dag later nog.

Die roomsprays zal ik eens in de gaten houden, wellicht leuk voor een volgende bestelling!

Rituals kaarsen... ik weet het niet. Heb nooit geluk gehad met de Yalda kaarsen, maar nu de afgelopen weken een Hammam en een Ayurveda gebrand, en die deden het alletwee geweldig.
Moet ik wel bij vermelden dat ze in zo’n pot staan, dus weinig wind vangen, en met een lid eroverheen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 12:53

Ik pak gewoon simpele kaarsen bij de Action weg. Yankee Candle rook ik zelfs al nooit. :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 13:30

Banyu schreef:
Ik pak gewoon simpele kaarsen bij de Action weg. Yankee Candle rook ik zelfs al nooit. :+

Goose en BBW geuren over het algemeen sterker dan Yankee :j

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 16:56

Alwiene schreef:
Banyu schreef:

Goose en BBW geuren over het algemeen sterker dan Yankee :j

Dat is bij iedereen anders.
Maargoed, daar is een kaarsen topic voor.

Terug over naar Rituals...

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 21:12

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 23:00

Kun je nagaan wat wij (landelijk) allemaal spenderen dat al die shopjes zo uit hun jasje exploderen.

(Zegt zij, die nieuwe kleerkast en nieuw badkamer tableau heeft gekocht voor die zooi).

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 23:56

Dallista schreef:
Banyu schreef:
En waar bestel jij?

Die nieuwe NL site. https://bathandbodyworks.com.nl/
Ben er vroeger wel eens geweest in de VS, die winkels zitten bij wijze van spreke op elke straathoek. Wel leuk dat ze nu hier ook een winkel krijgen (Mall of the Netherlands, heet het toch?)

Kom even binnen vallen. Krijg zo niet gevonden of je ook achteraf kan betalen?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 00:32

Zertab schreef:

Onderaan de site staan de betaalmogelijkheden. Momenteel hebben ze klarna uitgezet, en alleen via ideal of creditcard.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 00:33

Morgenkomt de sample vd black oudh binnen :D

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 05:56

Banyu schreef:

Oh, nu ben ik in de war. Is Oudh en Black Oudh dan hetzelfde, alleen andere producten (waarvan de “Oudh” nieuwtjes alleen nog in Dubai (?) verkrijgbaar)?
Of zijn het toch echt twee verschillende lijnen/geuren?

Leuk zo’n sampletje! Ik ben zelf van het achterover leunen en ik zie wel wanneer ze een keertje de lijn hierheen halen.
Net als met de Mehr, maar die kleur vind ik zo lelijk, weet niet of ik die eigenlijk wel wil hebben. :o

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 09:53

Banyu schreef:
Zertab schreef:

Onderaan de site staan de betaalmogelijkheden. Momenteel hebben ze klarna uitgezet, en alleen via ideal of creditcard.

Dankje!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 15:22

Uiteindelijk deze 2 besteld :) Met de bon van €20 maar €3 voor betaad <<) Afbeelding

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 15:30

Banyu schreef:

Rituals oudh bedoel.ik.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 18:12

Aan beide niet te gehecht raken hoor Trui, aangezien ze beide niet meer in het assortiment zitten hihi

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 21:51

Banyu schreef:
Banyu schreef:

Rituals oudh bedoel.ik.

Oooowh, hij is lekker lekker lekker, echt een wintersgeurtje ook! <3

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 23:44

Banyu schreef:
Banyu schreef:

Rituals oudh bedoel.ik.

Is de geur gelijk aan Black Oudh, of is dit een andere geur ?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 23:52

Daar probeer ik nog achter te komen, ik heb namelijk alleen nog maar de cartridge en een geurkaarsje van de black oudh.