[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 10:39

Mandy: ja ik vind het ook heel herkenbaar dat ze dat zegt. Dus ik snap het ook zeker. ik wil niemand veroordelen voor wat hij/zij voelt, en ze moet echt zelf dat punt gaan bereiken, maar volgens mij is dat nu ook gebeurd :D

Dat overtuigen/motiveren ben ik maar mee gestopt, ik ben meer van het leven en laten leven :Y)

Fijn dat er niets is bijgekomen!

c_esther

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 10:48

Gefeliciteerd Mandy! :)

Ik heb ook een vriendin die iets te zwaar is. Ze zegt altijd dat ze aant dieet is/aan de lijn denkt, maar altijd komt zij met de voorstellen om naar de mac te gaan , en met bevrijdingsfestival gaat er zonder nadenken cola/sprite en patat met een broodje frikadel is... Leuk dieet! Alleen helpt het niet.
Als we haar dr op wijzen voor hulp is het: ja een dagje zondigen mag wel. Tja, dan weet ik ook niet wat ik er op moet zeggen..

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 11:17

Dagje zondigen mag ook best maar niet als het vrijwel iedere dag is.

Gefeliciteerd Mandy!!

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 11:23

Nja als ik een dagje zondigen met patat frikadellen en snoep en cola etc.. Zit bij er zo weer 5 kilo bij

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 11:24

Tja, het zeggen zal in sommige gevallen helpen, om hen net over de streep te halen, maar het moet toch uit jezelf komen inderdaad.
Zelf schommel ik telkens met gewicht heel irri.
Ha, ha.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 11:25

Dat valt ook wel weer mee. Als je een dagje extreem zondigt (en dan bedoel ik ook extreem) dan eet je misschien 4000 cal. Daarvan heb je er in de regel 2000 nodig dus dan zijn het er 2000 teveel. Dan kom je 250gr aan. Ook zonde maar voor een dagje natuurlijk geen drama.
Probleem is vaak dat mensen met regelmaat zulke dagen hebben en dan gaat het natuurlijk wel heel erg hard.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 11:31

*ietwat ot, maar die eitjes passen wel goed in mijn dieet..., het ziet er naar uit dat er kuikentjes bij 1 van onze kipjes gekomen zijn, vandaag <3 *\o/* , hahaha, misschien kunnen we d'r eentje Mandy noemen :D *

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 11:36

Hahaha, kuikentje Mandy :D
Ik ga zo lunchen met mijn vader, en straks komt er familie dus weet niet of ik veel online ben vandaag!

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 11:39

Veel plezier samen!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 11:45

veel plezier Mandy!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 12:20

Ik ga mij hier maar eens melden.
Na het weekend/Pinksteren gaat de knop om en start ik vanaf dinsdag met Cambridge.
Eerste stap is gezet, producten zijn al in huis en ondanks dat ik het behoorlijk eng vind, heb ik er ergens ook wel 'zin' in.. :+

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 12:29

Veel succes, sandra en veel plezier op pinkpop, helaas is het hier weer ouderwets pinkpopweer

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 12:44

Mandy517 schreef:
Knakker, dat zegt ze toch :))
Ik heb vitamine C pillen gehaald :D Ben even nagegaan en eigenlijk krijg ik dat dus te weinig binnen!

Winner, zo even je topic bekijken :)

oh ja, sorry, te snel gelezen :(

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 12:45

xGoldenHero schreef:
Ik meld me hier graag! Afgelopen februari een trouwjurk gekocht, nu ben ik bijna 10 kilo aangekomen dus dat moet er af zodat ik hem over een paar weekjes weer goed pas.

Ik sport nu 3 keer in de week intensief en ontbijt ook weer smorgens. Ik heb mezelf vorige week een snoep verbod opgelegd met uitzondering van de zaterdagavond, dan mag ik van me zelf een baby handje vol snoepjes. Ik dronk eerder vrij veel cola maar daar ben ik nu mee gestopt en drink thee alleen wil ik iets anders gaan drinken alleen ik ben echt niet van alleen water.

Op mijn werk vergeet ik te eten en te drinken dus vandaag gezegd dat ze gewoon wat onder m'n neus moeten zetten als er drinken wordt gehaald :p

Helaas gaat afvallen echt super langzaam bij mij.. Wish me luck!

Streven:

Van 70 kilo naar 60 kilo in 6 weken!!

succes!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 12:46

denice schreef:
Ik eet eigenlijk iedere dag wel een rauwe paprika. Heb ook gehoord over vitamine C dat die pillen niet werken, alles wat je teveel inneemt pies je zo weer uit en in je groentes en fruit zit over het algemeen meer dan genoeg.

en dan de oranje paprika in het bijzonder toch?

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 12:51

Welkom nieuwelingen!

Ik eet gezonder en sport meer, dus ook niet echt dieet. Zou ik met het boerderijwerk ook niet volhouden. Lies gaat weer beter, voel hem momenteel niet ondanks ik de hele ochtend al in beweging ben geweest. Nu alleen afwachten hoe sprinten gaat, maandag de laatste wedstrijd.

Ben nu begonnen in het boek De Voedselzandloper. Staan interessante dingen in, schrijver vindt dat gezond eten in het teken moet staan om veroudering tegen te gaan en dat je met gezonde levensstijl en eetpatroon vanzelf afvalt. Maar ben nog maar pas begonnen in het boek, mooi leesvoer!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 13:27

Vanzelf..vanzelf :P Vanzelf klinkt alsof je er niks voor hoeft te doen haha. Ben benieuwd wat je van de rest van het boek vindt. Klinkt wel goed :j

Sandra, veel succes. Geniet er nog van dit weekend :)

Afbeelding

Ik ga mezelf zo eens richting sportschool slepen. Heb 0,0 zin. Ik heb echt een enorme luie dag vandaag :P Mijn enige vrije dag op 25 dagen en ik zit gewoon niks te doen... :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 13:32

Haha, daar heb ik ook altijd last van. Ik moet mij echt dwingen om te stoppen bij de sportschool op weg naar huis :+
Als ik eenmaal bezig ben (en daarna) vind ik het sporten echt wel fijn en soort van leuk om te doen.

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 13:52

Ik vind het gevoel na het sporten zo heerlijk! dat is voor mij echt een motivatie! + het beeld in de spiegel erna! Ik heb ook periodes dat ik er minder zin in heb absoluut! maar dat vind ik niet zo heel erg, zolang ik er maar niet helemaal mee kap... :Y)

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 14:04

Welkom Sandra!
Hier lekker geluncht, een panini hamkaas, ui, tomaat en paprika op. Valt op zich wel mee :) met een glas versgeperste jus dorange.

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:46

mandy: gefeliciteerd!! *\o/* *\o/*

best een goed idee paprika eten, is nog lekker ook!

zal thuis even goed bijlezen en reageren, zit nu in de les :o

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:55

als je veel vitamine c binnen wil krijgen zijn goji bessen een hele goeie optie. bevatten meer vitamine c dan welke groente of fruit dan ook

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 19:38

zo net even boodschappen gedaan, en flink wat gezonde dingen meegenomen :D
expres geen cola en chips meegenomen, dat is het begin!

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:25

Goed bezig Steffie! Ik heb ook gezonde boodschappen gedaan! veel goenten! Ook eens oranje snoeppaprika's meegenomen, kijken of dat bevalt.
Vanavond heerlijk asperges met frietjes en een stukje vlees gegeten...
en om de frietjes een beetje te compenseren net lekker Banish Fat Boost Metabolism gedaan!
Bohh nu behoorlijk aan het zweten, maar voel me wel heeerlijk!!! Zo ff lekker douchen.

Wat hebben jullie allemaal gegeten?

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:30

Hoi vanavond heerlijk een groot stuk met de honden gelopen.
Na terug komst een glas water gedronken en een appel.
Maar heb zooo'n trek!