die foundation stick van bobbi brown ben ik ook heel benieuwd naar! Ik gebruik altijd en eeuwig mijn bareminerals original. En voor speciale gelegendheden doe ik daaronder anti blemish foundation van clinique.
Trouwens een nieuwe bronzer gebruikt....van ELF de minerale bronzer en zit nu onder de puisten waar ik hem gebruikt heb. Echt balen want hij is zo mooi natuurlijk......
Dominique_96
Geplaatst: 28-08-14 13:47
Die stick vond ik vreselijk, accentueerde alle droge plekjes en was ontzettend droog en cakey ik zweer bij mn MAC BB cream compact, dekt goed, moisturizes (vertaling ff vergeten ) mn gezicht goed
Djilna
Geplaatst: 28-08-14 14:10
Echt Dominique? Ik heb hem juist meegenomen toen mijn huid erg droog was, natuurlijk wel met een goede dagcreme eronder. Nu is het normaal tot gecombineerd en bevalt hij nog super. En helemaal niet cakey. Maar ik smeer de stick op mijn huid en verdeel het dan met mijn vingers.
hoi, sorry dat ik hier zo kom binnen vallen ... maar ik ben opzoek naar een goede foundation voor mijn huid, mijn voorhoofd zit geregeld onder de pukkels maar voor de rest is mijn huid heel rustig, maar wel tamelijk vet
Nu gebruik ik een conceler van gosh met een matte poeder van essence maar ik merk dat ik eigenlijk wel een beter foundation nodig heb dus als iemand suggesties heeft...?
Voor foundation (aanrader voor iedereen ): perfection Lumière velvet van Chanel, in een zwarte flacon. Hij dekt heel natuurlijk en ik hoef hem niet af te poederen, een vriendin van me met een wat vettere huid wel maar zij vindt hem ook superfijn. Ik vind deze zelfs fijner dan de gehypte Nars sheer glow.
NYC2B
Geplaatst: 28-08-14 16:02
Oeeh mooi Nadine! Wat voor kleur is het ongeveer als je hem swatcht?
@xjewillemijn als je verschillende foundations eens bekijkt en leest staat er als het goed is ook op voor wat voor huid het is.