Goof schreef:Leonie, wat balen he. Ik herken wat je zegt, na x-aantal kilometers speelt mijn knie ook op. Ben nu fanatiek oefeningen aan het doen om alles sterker te maken.
De echte goede oefeningen durf ik nu dus ook niet aan omdat het al zo gevoelig is. Ben er wel achter dat ondanks dat k zoveel in de sportschool kwam ook al van te voren, ik nog wat oefeningen ga toevoegen. kracht is 1 ding, maar de stabiliteit kan echt beter.
Wdj, lief dat je bezorgd bent hoor. Gelukkig kijken er veel professionals mee en doe ik alles op advies en na het maken van foto's en MRI. Ik deel wel die twijfel met jou van wat is er toch aan de hand dat het toch triggert? Dus die vraag ga ik zeker, weeer stellen als ik weer bij de sportarts ben.
En ja intervallen zijn heel nuttig! Net als tempo blokken.
Samantha het zou kunnen dat je schoenen al op zijn. Er hangt zoveel af van loopvorm, impact, ondergrond. De ene schoen is ook gewoon echt sneller weg dan de andere en ik denk ook echt, als je een wat oudere schoen koopt, dat het proces sneller gaat (mijn ervaring). Wel altijd zonde.
dat je blaren loopt zou ook kunnen duiden op een veranderde looptechniek. Misschien dat je nu wat anders loopt of belast?
Sv zo klote van je auto. Echt zulke mensen...
Maar wel nog een ronde gelopen
Welkom gelato
Ninus
3 x zoveel haar? hahaha ontploft door alle regen? Wat lekker dat je vandaag dan gewoon weer even op pad kan.
De mach x3 is mijn man ook groot fan en ik heb ze al eens geprobeerd en vond ze ook erg fijn. ZOu zomaar de opvolger van mijn Saucony endorphine speed worden.
Ik had gister toch wel best wat last van mijn knie dus wel naar de sportschool geweest maar niet meer gelopen en ook geen oefeningen op de benen. Aan het einde van de dag toch 11.000 stappen gezet dus echt rustig was het ook niet
vanavond de spinningles geven. Dat gaat meestal wel oke dus zal wel los lopen verwacht ik.