Jemig. Vermoeiend Eelmo. Het zou niet mijn hobby zijn. Lekker gewandeld Befunny en Lizard gisteren en Noordje. Kan me voorstellen dat je die sneeuw op gegeven moment wel zat bent.
Wij zijn vanmiddag met de honden naar het park geweest, letterlijk uitwaaien was het. Geen foto's, want grijs en saai.
lizard
Geplaatst: 04-02-24 17:36
Ik heb net in de miezer nog een eindje gelopen. Net over de greens. Rondje om de Itterbecker See.
Nee, geen routes in TopoGPS. Je kunt ze wel zelf bij elkaar klikken / tikken, en je kunt een beginpunt aangeven en de app dan een rondje van x km laten genereren.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 05-02-24 13:02
Kort rondje gelopen en zowaar 2 tellen de zon gezien. Het waait behoorlijk vandaag.
Ik gebruik Alltrails (betaald) en de gratis versie van Komoot ook wel eens. En nu dan WandelZapp een jaartje.
Ik zie veel voorbij komen, ik geniet met jullie mee! Zelf helaas een paar drukke weken en weinig energie dus naast de uitlaatrondes en stalwerkzaamheden wordt er niet zoveel gelopen.. maar komt wel weer.
Ik heb gewandeld in het Springendal. Een rondje om de bronnen.
BeFunny
Geplaatst: 05-02-24 16:28
Pien wauw, niet te zien dat het tegenviel ivm werkzaamheden.
Knap gedaan Goof 14km . Mijn hrv was vanmorgen voor het eerst sinds 14 november weer evenwichtig mijn horloge begint nu ook te zien dat het beter gaat dus. En heb op de crosstrainer gestaan 25min. Ik hoop van de week weer een rondje te kunnen lopen proberen.