Jullie gingen ineens snel zeg!
Mooie loopjes komen er voorbij, en medailles zijn altijd leuk!
Balen dat sommige routes niet beschikbaar zijn meer. Ik snap het ook wel met de drukte overal in de natuur maar juist als loper en helemaal jij SV, veroorzaak je niet echt overlast.
En nieuwe schoenen kunnen echt verschil maken inderdaad! Ik ben ook bijna weer toe aan een paar nieuwe temposchoenen. Ik heb nu de kinvara 14 en we zijn zo gelukkig samen dat ik die nog even houd

Ook mooi om te lezen dat eigenlijk iedereen lekker aan het opbouwen is!
Ik mag komende zaterdag een halve lopen. Testrun 1/2. Het doel is om de eerste 11 'easy' te lopen, dus rond de 5:30. Dan daarna een 10 km wedstrijd er van maken, ongeveer 4:50. Uiteindelijk is mijn pacetijd voor de marathon ook 4:50 dus dit is 1/4e van het geheel.
Begin mei is dan de tweede testrun. Dan mag de hele halve op 4:50 min/km. En dan moet 5 weken later de gehele show in dat tempo. Ik kan het mij nu nog niet helemaal voorstellen maar ik heb wel heel veel zin om de fitste versie van mijzelf te worden!
Zijn er mensen in dit topic die eerder hebben hardgelopen op een warme plek waar het anders warm is dan in Nederland? Ik ga dus 11 dagen naar Bonaire over 2,5 week, vriendin opzoeken, maar ben heel benieuwd hoe anderen de warmte in andere landen met het lopen hebben ervaren