Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Citaat:Uiteindelijk is het testen in verreweg de meeste gevallen niet noodzakelijk voor de directe gezondheid van het kind. En ik denk dat veel ouders daar over vallen.
Testen doe je toch ook niet enkel voor het kind zelf?
Huertecilla schreef:Ik kan er weinig meer over vinden dan een krantenartikel hier, doch er is blijkbaar een nieuwe mutatie in Israel welke wél bij kinderen onder de 2 aanslaat en slachtoffers maakt.
Dat is extraéxtra vervelend want dergelijke kleintjes zijn niet zo eenvoudig te vaccineren.
Poeh tot de macht poeh
bigone schreef:Huertecilla schreef:Ik kan er weinig meer over vinden dan een krantenartikel hier, doch er is blijkbaar een nieuwe mutatie in Israel welke wél bij kinderen onder de 2 aanslaat en slachtoffers maakt.
Dat is extraéxtra vervelend want dergelijke kleintjes zijn niet zo eenvoudig te vaccineren.
Poeh tot de macht poeh
Linkje graag ?
Mindim schreef:Citaat:Uiteindelijk is het testen in verreweg de meeste gevallen niet noodzakelijk voor de directe gezondheid van het kind. En ik denk dat veel ouders daar over vallen.
Testen doe je toch ook niet enkel voor het kind zelf?
Huertecilla schreef:Aan een kránt?
Was papier![]()
Het enige wat ik op internet in het engels gevonden heb is
https://www.jpost.com/health-science/wi ... ols-656791
bigone schreef:Ik ken iemand die heel hoog van de toren blaast over haar kinderen. Ze blijven er af, we moeten terug naar normaal, onze kinderen worden getraumatiseerd, blabla. Laat haar kids wel met grote messen rondlopen want dat moeten ze leren, houd ze al meer dan een jaar bij opa’s en oma’s weg want die praten er verkeerde ideeen in, geen tv mobiel of internet voor de kinderen ( leeftijd 3 tot 17) geen vriendjes te spelen, nooit want ook die praten hun ouders na. Vraag me af hoe die kinderen over tien jaar op hun jeugd met zo’n moeder ( pa gaat in al dat aparte gedoe mee anders kan hij ook gaan) terug kijken.
wemkelover schreef:Als een kind in quarantaine moet, omdat klasgenoot positief is. Geen klachten heeft of wat dan ook. Moet de rest van gezin dan ook?