Doe al weken alles netjes: eten, bewegen, mood/instelling.
En jahoor, mijn beloning is lekker aankomen...
Zo, frustratie geuit. Gaan we weer door

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MuSLi schreef:Aaaargh, stomme weegschaalvanochtend ineens +600gram.
Doe al weken alles netjes: eten, bewegen, mood/instelling.
En jahoor, mijn beloning is lekker aankomen...
Zo, frustratie geuit. Gaan we weer door![]()
Aight schreef:ik ben weer aangekomen... Merkte het al in dat mijn kleren van vorig jaar (toen ik lichter was) minder goed pasten. Heb vandaag een roer om gevoel, weer even o.a. het aantal cappuccino's op werk terugdringen. Ik drink mijn koffie eigenlijk altijd zwart en normaal gesproken af-en-toe een cappu op het terras. Maar die gewoonte is erin geslopen dat ik nu steeds vaker koffie met melk bestel.
En daarnaast 's avonds niet meer meesnacken met mijn vriend, ik bereken mijn kcal voor de dag en dan komt hij met een zak chips aanzetten. Die past er nooit meer bij in mijn kcaldoel.
Zoals hierboven ook werd gezegd, een schop onder mijn dikke kontje en gaan met de banaan!
edit: ik heb een diëtiste gebeld. Het voelt zwak om daarnaar uit te hoeven wijken, want er hoeft ''maar'' 7 kg in totaal vanaf. Maar het heeft me in het verleden zoveel gebracht. Zoals de slogan op hun website vermeldt staat: ''je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen''
MoniekJ schreef:Wat goed Roosch!
Hier gaat het mentaal nog steeds niet goed. Depressie komt weer om de hoek/trauma dingen.
Maar ga elke woensdag nog wel sporten en vandaag mega schop onder mijn kont gegeven en zelf wezen sporten. Verder bezig met mindfulness/meditatie en dat lijkt wel wat te helpen.