Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
proven02 schreef:O: lactosevrije melk, havermout, honing, banaan, 0.5 scoop whey, rozijnen (425)
T: 2 volkoren boterhammen avocado met hummus (265)
L: rijst, biefstuk, mais, sperziebonen, bloemkool (381)
T: 2 volkoren boterhammen pindakaas en extra pure hagelslag, stukje bananenbrood (417)
A: zalm, zoete aardappel, sperziebonen, spinazie (377)
T: kwark, aardbei, blauwe bessen, cruesli, 1 blokje pure chocola en honing
Totaal: 2094
B: geen
Macros: E-115 F-60 C-269
gribaldi schreef:proven02 schreef:O: lactosevrije melk, havermout, honing, banaan, 0.5 scoop whey, rozijnen (425)
T: 2 volkoren boterhammen avocado met hummus (265)
L: rijst, biefstuk, mais, sperziebonen, bloemkool (381)
T: 2 volkoren boterhammen pindakaas en extra pure hagelslag, stukje bananenbrood (417)
A: zalm, zoete aardappel, sperziebonen, spinazie (377)
T: kwark, aardbei, blauwe bessen, cruesli, 1 blokje pure chocola en honing
Totaal: 2094
B: geen
Macros: E-115 F-60 C-269
Kcal zijn toch geen 2094? Als je alles optelt kom je toch hoger uit of zit ik nu mis?
Wel een lekker lijstje trouwens
Misschien moet ik eens ophouden mezelf leugens te vertellen
en enorm trots bent op je prestatie 2 dagen gezond te eten?

denice schreef:Mooie lijstjes!
O: sojayoghurt met noten, havermout, halve banaan en aardbeien
T: 3 volkoren wasa met halva jam, komkommer en appel
L: 2 boterhammen met aardbeien, 2 wasa met smeerkaas
T: mandarijnen
D: lasagne
2e dag ww, hebben jullie ook na een paar goede dagen dat je ervan overtuigd bent kilo's afgevallen te zijnen enorm trots bent op je prestatie 2 dagen gezond te eten?

)
MarlindeRooz schreef:Vervelend is dat he, ik weet wel dat je 2uur voor het sporten niet moet eten.
Veel gezweten, want op een gegeven moment werd ze zo fanatiek dat ik even duidelijk moest zijn dat we niet nog harder zouden gaan. Daarna thuis even gedoucht en weer door naar mijn opa en oma gefietst, daarna 's avonds lekker uit eten geweest, wel weer op de fiets geweest. Goed bewogen, maar dat werd dan wel teniet gedaan door het heerlijke eten. Was een Moluks restaurant, daar een rijsttafel gehad. Veel te veel, maar het was echt goddelijk!