EDIT; was zie je er goed uit!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb net mijn laatste zakje whey vanille opgemaakt.
Ik ben ook gaan minderen met kwark om te kijken wat het doet.
Je kunt de soya yoghurt lekkerder maken door er fruit doorheen te doen? Of muesli/granola etc. Je hebt van alpro ook veel soorten met smaakjes! 
Mooi lijstje vandaag!
En wat zie je er goed uit! 
), maar vindt het wel leuk om jullie te volgen! 
Chinees is zo lekker.
Dat is ook echt mijn treatmaaltijd haha, al lang niet meer gehad.
), ik heb zondag legday gedaan en gisteren volleybaltraining. Gisteravond niets aan de hand, maar nou merkte ik vannacht al dat mijn been ontzettend zeer deed, en vandaag stond ik op en kon nauwelijks lopen.
Strompel al de hele dag omdat de binnenkant van mijn bovenbenen zo'n pijn doet.

dus toen was het heel snel haasten om te douchen en om te kleden en toen snel richting Amsterdam
het was zooo geweldig 
Ik kan eindelijk een keer weer bij mijn favoriete docent zumba doen vandaag, normaal heb ik altijd dinsdagmiddag college.
Ik denk dat ik gewoon even kijk hoe het gaat. Als ik nou echt merk dat het niet lukt kan ik altijd nog de les uit.
Jammer dat het zo duur is altijd. Ik moet eigenlijk gewoon een vriend zoeken die masseur is ofzo. 
Wat gaaf! Ben jaloers! 
jammer dat er zoveel kcal in zitten
tentamens/toetsen gooien je ritme altijd mooi in de war ja.
Nu maar weer even een tijdje proberen netjes te doen, heb er de volgende dag altijd zo veel spijt van.
Ik drink amper omdat ik 'student' ben, vooral lekker thuis met m'n vader. Emmaa_ schreef:Waarom is het leven niet normaal als je in de zon geniet van een wijntje?Ik drink amper omdat ik 'student' ben, vooral lekker thuis met m'n vader.