Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jaimy10

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 09:23

Leuk! Ik ga kijken, en terug volgen uiteraard! Daar vins k updates fijner plaatsen dan hier incl foto's! :j

EDIT; was zie je er goed uit!!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 10:03

Haha, het studentenleven, nee dat mis ik ook niet :')

Gisteren me vergrepen aan een zak snoep, foei >;) :+

Vandaag:
O: breaker high protein
T: banaan
L: volkoren wrap kipfilet, boursin light, sla en tomaat
T: peer, vitalu cracker
A: pasta bij mn moeder, zit oa kipfilet, kookroom, broccoli, cherrytomaatjes en kaas in, dus niet erg mager :+

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 10:45

Gisteren verliep niet geheel zoals gepland, aangezien mijn vader 's avonds kwam aanzetten met chinees eten :')

Lijstje voor vandaag:
O: Banaan (voor sporten)
O: 150 gram skyr met blauwe bessen (na sporten)
L: Omelet van 2 eieren, 2 plakjes ontbijtspek, prei en wat strooikaas
T: Handje cashewnoten
A: Pasta met gehakt en tomatensaus
T: B&F chocowafel

B: 30 minuten krachttraining, 2x hond uitlaten

1700 kcal

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 11:06

Navatu: die cheesecake <3 <3 Ik heb net mijn laatste zakje whey vanille opgemaakt. |(
Vera: Wat fijn! :D Ik ben ook gaan minderen met kwark om te kijken wat het doet. :j Je kunt de soya yoghurt lekkerder maken door er fruit doorheen te doen? Of muesli/granola etc. Je hebt van alpro ook veel soorten met smaakjes! :j
Eske: fijn he, al die activiteiten haha. Had ik ook hele erg in mijn eerste paar jaren haha :P Mooi lijstje vandaag!

Jaimy: lekker lijstje hoor :9 En wat zie je er goed uit!
Eulogy ook haha, maar je had hier al eens foto's geplaatst :j
Ik heb eigenlijk geen sportfoto's op mijn insta (iets met omgeving vindt fitgirls dikke onzin en aandachtstrekkers :+ ), maar vindt het wel leuk om jullie te volgen! :)

Annikoe en Laura ook mooie lijstjes vandaag! :) Chinees is zo lekker. <3 Dat is ook echt mijn treatmaaltijd haha, al lang niet meer gehad.

Vandaag van mij:
O: 200 gram magere milde kwark met stukjes mango en ananas, el chiazaad en 30 gram atkins muesli
T: 2 mandarijnen
L: 2 khdarme boterhammen met kalkoenfilet, houmous, komkommer en 2 gekookte eieren
T: banaan
A: in het ziekenhuis: vegalasagna met koolsalade... Even kijken hoe dat eruitziet en anders pak ik een broodje en soep
T: smart bar crunchy

B: uur zumba
T: water, thee

71gr khd, 30g vet, 88g eiwit zonder avondeten want ik heb geen idee wat daar in zit.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 11:15

Oei Cheetahfan, avondmaaltijd in het zkh?

Ik heb alleen mijn paard op instagram, mijn voortgang staat er niet echt op. Maar ik ga jullie wel even volgen, motivatie is altijd goed! ;)

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 11:20

Studie-gerelateerd! Niets aan de hand gelukkig. :))
Heb college om 7 uur dus met vriendinnen van te voren eten, we krijgen studentenkorting :)
Laatst bijgewerkt door Cheetahfan op 04-04-17 11:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 11:20

oooh gelukkig!!!

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 11:22

Vraagje trouwens (voor mensen die er verstand van hebben of ervaringdeskundigen :)) ), ik heb zondag legday gedaan en gisteren volleybaltraining. Gisteravond niets aan de hand, maar nou merkte ik vannacht al dat mijn been ontzettend zeer deed, en vandaag stond ik op en kon nauwelijks lopen. :+ Strompel al de hele dag omdat de binnenkant van mijn bovenbenen zo'n pijn doet. :')
Ik vraag me af of het spierpijn is of gewoon gister verrekt met volleybal? Maar dan had ik het gisteravond al moeten merken lijkt me. Is het slim om hier gewoon doorheen te sporten? Heb namelijk straks een uur zumba maar twijfel een beetje of ik niet gewoon in de fitness rustig dingen moet gaan doen en niet te veel met mijn benen. :P

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 11:27

Ik zou zeggen een dagje rust maar ik ben daar ook niet goed in :+
Mijn benen zijn ook verkrampt van het hardlopen maar ik ga het toch stug vanavond weer proberen

Heb jullie gevolgd yanou en jaimy!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 11:30

Mijn dag liep gisteren compleet in de war haha. Had netjes alles ingepland, en toen ging ik om half 4 sporten en werd ik opeens gebeld door m'n beste vriendin omdat ze toch nog tickets had gescoord voor Ed sheeran *\o/* dus toen was het heel snel haasten om te douchen en om te kleden en toen snel richting Amsterdam :)) het was zooo geweldig <3

Anyways ik ben dus toen een beetje vergeten te eten.. gad nog snel een broodje in m'n tas gegooid en een mandarijntje maar dat was het dus ben een beetje laag (1027..) uitgekomen gisteren. Maar ach, so worth it en door het enthousiasme had ik toch geen honger hahaha. Vandaag weer normaal :D

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 11:49

Kan allebei. Ik zou zeggen spierspijn. Maar ik weet natuurlijk niet precies wat je gedaan hebt ect. Ik zou dagje niks doen! Ook goed voor je lichaam dan kan je morgen aanvoelen wat je denkt :j

Ik heb zometeen weer sportmassage eens per maand, zooo lekker <3

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:00

Ik zou inderdaad even je rust pakken cheetahfan!

Ohhh wat gaaf xNavatu!! Was vast geweldig!

Massage <3

Lastig, ik barst van de energie (vrij zeldzaam) maar ik doe vandaag zittend werk :+ Vanavond is mn man pas laat thuis dus sporten wordt m ook niet meer. Nou ja, maar heel vaak de trap op en neer rennen :')

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:09

Maar ik wil geen rust. :') Ik kan eindelijk een keer weer bij mijn favoriete docent zumba doen vandaag, normaal heb ik altijd dinsdagmiddag college. :') Ik denk dat ik gewoon even kijk hoe het gaat. Als ik nou echt merk dat het niet lukt kan ik altijd nog de les uit.

Kim: Ja ik vind het ook altijd wel fijn om door spierpijn heen te lopen, is het vaak de volgende dag een stuk minder. :)

Jaimy: Oooh, zo nice. <3 Jammer dat het zo duur is altijd. Ik moet eigenlijk gewoon een vriend zoeken die masseur is ofzo. :Y)

Navatu: Ed Sheeran! <3 Wat gaaf! Ben jaloers! :D

Laura: Mm , dat is lastig? Kun je niet ergens een stuk wandelen? In je pauze bijvoorbeeld?

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:36

Ja ga zo wel even wandelen idd, maar het is een beetje dat soort explosieve energie waarvan ik zin krijg om te rennen ofzo. Moest ik maar niet doen :+

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:48

Wel leuk voor je collega's. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:54

Ik heb een paar behoorlijk slechte dagen achter elkaar gehad. Had tentamen gister en heb er vrijdag nog een, maar kom dan altijd een beetje in een raar patroon terecht. Afgelopen dagen natuurlijk ook gewoon lekker weer en dan heb ik snel de neiging om weinig te eten maar wel voor het eten al te beginnen met wijn drinken, waardoor ik uiteindelijk alsnog dik over m'n kcal heen ga. Vanaf vandaag maar weer even wat netter proberen te doen, al gaat het nu ook nog niet optimaal :+

Vandaag:
O: Pantosti van donker vloerbrood met kaas, pesto en gebakken in flink wat boter (542) en een glas halfvolle melk (144)
L: 2 wraps met zelfgemaakte falafel (493) en een glas ice tea (170)
T: Think Thin brownie crunch bar (230)
A: ?

Zit nu zonder m'n avondeten op 1579 door het kcalrijke drinken erbij, dus eet denk ik vanavond iets heel lichts. Iig geen koolhydraten en veel eiwitten. Misschien wel gewoon een bak Skyr. Weet het nog niet :+

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:02

Haha nog iemand met een grote wijndrang met dit weer :') jammer dat er zoveel kcal in zitten :( tentamens/toetsen gooien je ritme altijd mooi in de war ja.

Ik denk dat het bij mij ongeveer zo zal zijn..
O: 3 vk crackers en verse geitenkaas
T: schuimpje
L: 2 kaasstengels
T: wortels met hummus
A: ik denk pasta... echt zin in.
Denk dat ik zo nog wat kwark oid neem want zit vrij laag in mn kcal. En de kaasstengel lunch vult niet zo, had er alleen zón zin in.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:07

Ik heb dit weekend ook veel te veel wijn op, gek hoe dat toch bij dit weer hoort :')

Emmaa_ moest ff kijken wie je was, ik herken mensen blijkbaar aan hun avatar ofzo :+

Hahaha cheetahfan, dat vinden ze vast heel leuk ja :+

Ik heb ff flink gelopen (6,5 km/h), al was dat maar een kwartiertje. Toch ff wat gedaan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:08

Ja ik heb met dit weer veel te snel de neiging om lekker in het zonnetje te gaan zitten en dan hoort een wijntje er wel bij. De volgende ochtend is de weegschaal dan altijd heel lief voor me maar op de lange termijn gaat het niet zo lekker :+ Nu maar weer even een tijdje proberen netjes te doen, heb er de volgende dag altijd zo veel spijt van.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:11

Lang leve het normale leven :o

Maar ik ben ook nooit een goede student geweest...

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:11

ben ik blij dat ik niet op wijn ben.. geef mij maar een koud glas water :+

Ja sportmassages zijn duur.. Gelukkig hebben wij een fysio rondlopen die me graag wilt! <<)
Oeh en Finnens verse geitenkaas ja... Heerlijk! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:12

Waarom is het leven niet normaal als je in de zon geniet van een wijntje? :+ Ik drink amper omdat ik 'student' ben, vooral lekker thuis met m'n vader.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:14

Emmaa_ schreef:
Waarom is het leven niet normaal als je in de zon geniet van een wijntje? :+ Ik drink amper omdat ik 'student' ben, vooral lekker thuis met m'n vader.

Ik doelde op de verleidingen, vaak door onregelmatige tijden en gaten in de dag. :j

Ik ben wel student geweest hoor, niet van de zuip want ik woonde gewoon thuis. Maar op dagen als deze in de vrije uurtjes? Eventjes naar de AH to Go voor Ben en Jerry's, als er niet gewoon een of andere snack/ijs wagen op de campus stond :P

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:16

Oh joh toen k nog studeren... Elke dag terrassen, met hapjes uiteraard. Thuis met leren idd bakken ijs en zakken chips... Pakken koeken alles ging er in :( :D :Y)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:21

Bij mij was t ook vreselijk... Ging niet eens vaak stappen, maar idd wel terrasjes, met zn allen naar t strand als t mooi weer was (met drank :+ ), snaaiwerk in de trein, snaaiwerk tijdens het leren... En de lekkere broodjes op school waren ook erg populair. Ben in die tijd echt kilo's aangekomen.