Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Ik heb echt heel weinig verstand van hoeveel vet, koolhydraten en eiwit nou goed is per dag. Kan iemand me daarbij helpen? Is er ergens een schema of een manier om het uit te rekenen. Vooral koolhydraten kom ik niet uit.
urosa schreef:De eerste groep is helemaal doodgebloed![]()
Joo gribaldi, voeg mij ook even toe dan, je hebt mn nummer wel![]()
Ik moet eigenlijk ook nog aan de slag met de macro's.. ik doe nu wel netjes wegen etc, en zelf gevarieerd eten maar het zou nog net wat beter kunnen.
Eet nu ook al 2x per week een ei.. en whey 3x.. en yoghurt 6x.. eerder had ik alleen maar koolhydraten
_xrose schreef:Bedankt voor de antwoorden over de Whey Shakes enzo! Weet ik ook even wat het toevoegt. Ik let om eerlijk te zijn niet echt op eiwitinname, maar misschien toch handig om dat eens te gaan doen.Het lijkt me ook een hele handige manier om aan voedingsstoffen te komen.
Urosa, die shake lijkt me echt heel lekker. Ga ik zeker eens proberen!
Lijstje van vandaag:
O: /
L: Pannekoekjes met banaan, kaneel, ei, havermout en amandel melk.
A: Hutspot
B: Paardrijden en klussen.
Vanavond nog maar iets eten want dit is wel erg karig. Moet overigens wel zeggen dat dat Intermittent Fasting voor mijn gevoel helpt qua honger. Heb echt bijna geen honger gehad, maar een klein beetje net voordat ik mocht gaan eten.
JuliaKamm schreef:Ik was vanmorgen zo misselijk dat ik niks door me keel kreeg...
O: /
T: banaan
L: 2 boterhammen met een klein beetje smeerleverworst + wat pepernoten
T: 200 gr kwark met 1 mandarijn
A: paar happen pasta + 1/2 visburger
dit tot nu toe