Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dit is net zoiets als tattooeren, iedereen kan het maar kunst maken kan niet iedereen, imo doe je dit dus ook niet "ff" dit is overigens in het algemeen niet richting jou Cin. Zelfde met zelf epileren, je denkt dat ze perfect zijn en je draait je spiegel terug naar normaal en zucht, de ene is de helft dunner
beetje te off topic om ze hier te droppen. Ik vond het heel erg eng trouwens om te zetten want je weet niet hoe het definitieve eindresultaat is maar wat ben ik er blij mee 
Cinnepin schreef:Ik zal ook veel moeten oefenen, maar dt komt helemaal goed. In mijn klantenkring ( en dat zijn er best wat ) zijn al modellen aangemeld....
Laten we zeggen, ik heb nu wajong en ben bij het uwv geweest en daar zijn hele dikke plannen uitgekomen...voor de echte gedesinteresseerden stuur maar pb
Cinnepin schreef:klopt heb ik zeker!!
Tot nu is het UWV bij mij de plannen nagekomen dus komt vast goed,

heeft iemand hier een oplossing voor? Ik vind een gelakte nagel wel zo leuk staan!
wat voor lak gebruik je dan en doe je er ook een topcoat over?
het wordt on ieder geval erg zacht. Meestal gebruik ik Koh, en niet altijd met een topcoat. Misschien te dik opgedaan?
mijn moeder heeft bijna niks en ook nog heel licht. Als die ze alleen al laat verven ziet ze er 10 jaar jonger uit