[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:57

Jup ik ga zn advies zeker aanhouden, het cosmetische deel is op t moment ff totaal ondergeschikt. De dok gaf aan dat ik t op koelen na open moest laten dus dat doe ik maar braaf.
Dat verlicht idd wel al wat :)

Loolotte

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 21:33

Jeetje wat een pech Mars :( Gelukkig kon je vandaag nog terecht, hopen dat de antibiotica gaan werken!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 21:48

Klinkt alsof je goed geholpen bent! Hopen dat de AB snel z'n werk gaat doen, arme jij! :(:)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 21:56

Goed dat je naar de HAP bent gegaan Mars! Hopelijk is de ontsteking snel weg en houd je er weinig schade aan over :(:)

Inderdaad mooi portfolio van je artiest Emma! Die eerste (roos met driehoek) vind ik ook gaaf :j

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:20

Wat vervelend zo'n ontsteking! Hoop dat je er snel vanaf bent met de antibiotica.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 00:03

Zo lees nu pas je verhaal Mars, pff dat is goed balen. Hopelijk gaat de ab snel zn werk doen! Moet er niet aan denken zeg brr krijg al plaatsvervangende pijn als ik jou zou hoor...
En nee je bent geen muts dat je hiervoor naar de HAP bent gegaan denk dat iedereen dat had gedaan in jou situatie

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 00:51

Balen hoor Mars, sterkte ermee :(:) Ik hoop dat de schade meevalt.

Morgen wordt de mijne bijgewerkt, nu al zin in :D Kwam er alleen gister achter dat het wel echt ff onhandig gaat worden met afdekken.. Ik heb hem in april laten zetten, expres voor de zomer, maar niet bij stilgestaan dat hij daarna nog bijgewerkt moest worden := Ik werk buiten, met dieren, in de zon en met korte mouwen.. Tips, iemand? :P

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 08:40

Sowieso afdekken :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 11:29

http://i437.photobucket.com/albums/qq10 ... 1439198874

Een foto van mijn ontstoken tattoo, even in linkje omdat ik me kan voorstellen dat niet iedereen er op zit te wachten... Het is nog behoorlijk pijnlijk maar ik voel me minder grieperig, heb wel het idee dat de AB druk bezig is.

Erg blij dat ik toch langs de HAP geweest ben gisteren.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 11:37

Zo! :oo
Fijn dat je AB in ieder geval zijn werk aan het doen is, hopen dat de ontsteking en de pijn dan nu ook snel afzakken. Enorm balen zeg!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 11:37

Antibiotica werkt pas na 2-3 dagen.
Verstandig dat je geweest bent, wel erg balen, hoop dat de schade mee valt. Wat zei Mandy er van?

Artist heeft m'n tekening af, kosten vallen heel erg mee, hij schat maximaal 4 uur incl bijwerken. Dus nu een afspraak plannen.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 11:44

Jeetje Mars, dat is toch echt het laatste waar je op zit te wachten! Heel erg veel 'beterschap', hopelijk valt de schade mee.! :(

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 13:23

Ziet er pijnlijk uit zeg.
Hopen dat de schade beperkt blijft.
Wie weet zie je er helemaal niks van.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 13:34

Jeutje Mars!! super verstandig dat je de HAP hebt benaderd!
Hoop voor je dat de antibiotica snel werkt en het rustig wordt!

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 13:41

Jeetje Mars, dat ziet er idd niet lekker uit!
Hopelijk valt de schade mee en gat de antibiotica snel zijn werk doen!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 13:43

Beterschap Mars! Dat ziet er helemaal niet prettig uit!

Over precies een maand mag ik ook weer onder de naald! :):) Toen ik de afspraak maakte had ik alleen nog maar een vaag idee van wat ik wilde. Na veel rondstruinen op Pinterest ligt er inmiddels een veel duidelijker plan. Binnenkort doorspreken met de artist. Heb er zin in!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 16:25

Is er hier iemand die me een beetje kan helpen?
Ik wil graag een kleine symbolische tattoo voor mijn ouders en broer, eventueel ook voor mijn man (basicly; een tattoo die de mensen waar ik van houd voor stelt) ...
Kan iemand hier me in een richting wijzen?

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 16:37

@Ayasha Is er iets waar je aan moet denken bij je ouders en broer? Iets waar jullie ooit samen om moesten lachen, werk van je ouders? Hobby's?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 17:30

Mijn moeder en ik hebben de paarden gemeenschappelijk maar mijn vader en broer zijn meer in modelbouwvliegtuigen... Ouders zijn al heel jong gescheiden dus zij hebben sowieso niet echt iets "samen" wat ik me kan herinneren. :) Niets wat we met ons vieren gedaan hebben ofzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 17:36

Ayasha schreef:
Mijn moeder en ik hebben de paarden gemeenschappelijk maar mijn vader en broer zijn meer in modelbouwvliegtuigen... Ouders zijn al heel jong gescheiden dus zij hebben sowieso niet echt iets "samen" wat ik me kan herinneren. :) Niets wat we met ons vieren gedaan hebben ofzo..

Misschien de outline van een vliegtuig http://www.tattoostime.com/images/429/b ... tattoo.jpg

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 17:45

Leuk voor d'r moeder :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 17:48

Inderdaad :') Als je echt iets wilt nemen wat voor iedereen staat zou ik niet voor een symbool gaan dat alleen een deel van de familie leuk vindt, of ik zou meerdere tattoos nemen. Wat is het eerste waar je zelf aan denkt als je denkt aan verbintenis en eeuwige liefde?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 17:51

:D het is ook wel een beetje moeilijk met ons gezin hoor, we zijn allemaal zo verschillend... Leven allemaal een heel ander leven... :) Als ik aan mijn ouders denk dan komt in me op dat ze me altijd onvoorwaardelijk gesteund hebben en nog steeds. Altijd voor me klaar staan, van me houden, me hebben laten ontplooien zoals ík dat wilde en me niet hebben willen pushen in een bepaalde richting ook al waren ze het niet altijd eens met mijn keuzes. Maar ook moed en doorzettingsvermogen want ze hebben het allebei lang niet altijd makkelijk gehad, niet voor mijn broer en ik kwamen maar zal zeker niet er na en ze hebben altijd hun uiterste best gedaan om ons daar zo min mogelijk van te laten merken... We hebben alle vier hele krachtige, verschillende persoonlijkheden.... Maar hoe vertaal je dat in vredesnaam in een tattoo... :x

Het eerste waar ik aan denk bij familie en loyaliteit is eigenlijk de wolf... :) Die leven in families en de koppels zijn trouw aan elkaar tot de dood hen scheidt... Terwijl de kinderen zodra ze voldoende op gegroeid zijn zelf hun "familie" gaan starten net zoals "wij" dus.. :) Elk hun eigen pad kiezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 17:54

Vind je een uitlijn van een wolf dan niet mooi? Of gewoon een simpele afbeelding ervan? Als dat jouw interpretatie van familiebanden goed weergeeft dan zou ik absoluut hiervoor kiezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 17:57

Drunksheep schreef:
Leuk voor d'r moeder :))

Sorry dat ik mee probeer te denken?