Dat verlicht idd wel al wat
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gelukkig kon je vandaag nog terecht, hopen dat de antibiotica gaan werken!
Ik hoop dat de schade meevalt.
Kwam er alleen gister achter dat het wel echt ff onhandig gaat worden met afdekken.. Ik heb hem in april laten zetten, expres voor de zomer, maar niet bij stilgestaan dat hij daarna nog bijgewerkt moest worden
Ik werk buiten, met dieren, in de zon en met korte mouwen.. Tips, iemand?
Toen ik de afspraak maakte had ik alleen nog maar een vaag idee van wat ik wilde. Na veel rondstruinen op Pinterest ligt er inmiddels een veel duidelijker plan. Binnenkort doorspreken met de artist. Heb er zin in!
Niets wat we met ons vieren gedaan hebben ofzo.. Ayasha schreef:Mijn moeder en ik hebben de paarden gemeenschappelijk maar mijn vader en broer zijn meer in modelbouwvliegtuigen... Ouders zijn al heel jong gescheiden dus zij hebben sowieso niet echt iets "samen" wat ik me kan herinneren.Niets wat we met ons vieren gedaan hebben ofzo..
Als je echt iets wilt nemen wat voor iedereen staat zou ik niet voor een symbool gaan dat alleen een deel van de familie leuk vindt, of ik zou meerdere tattoos nemen. Wat is het eerste waar je zelf aan denkt als je denkt aan verbintenis en eeuwige liefde?
het is ook wel een beetje moeilijk met ons gezin hoor, we zijn allemaal zo verschillend... Leven allemaal een heel ander leven...
Als ik aan mijn ouders denk dan komt in me op dat ze me altijd onvoorwaardelijk gesteund hebben en nog steeds. Altijd voor me klaar staan, van me houden, me hebben laten ontplooien zoals ík dat wilde en me niet hebben willen pushen in een bepaalde richting ook al waren ze het niet altijd eens met mijn keuzes. Maar ook moed en doorzettingsvermogen want ze hebben het allebei lang niet altijd makkelijk gehad, niet voor mijn broer en ik kwamen maar zal zeker niet er na en ze hebben altijd hun uiterste best gedaan om ons daar zo min mogelijk van te laten merken... We hebben alle vier hele krachtige, verschillende persoonlijkheden.... Maar hoe vertaal je dat in vredesnaam in een tattoo... 
Die leven in families en de koppels zijn trouw aan elkaar tot de dood hen scheidt... Terwijl de kinderen zodra ze voldoende op gegroeid zijn zelf hun "familie" gaan starten net zoals "wij" dus..
Elk hun eigen pad kiezen.