Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:70 gr havermout, 20 gr haverzemelen, 1 el honing, 1 banaan, 5 gr kokosvet. De haver is gekookt in waterDit is bij elkaar meer dan 500kcal, dus daar krijg je wel energie van
Doubtless schreef:Net klaar met eerste keer level 2 en jeeeeutje zegQua kracht vond ik het goed te doen, maar qua cardio is het wel even wennen hoor! Wist echt niet waar ik het vandaan moest halen met m'n rokerslongen
Mars op welke dag zit jij nu?
myrt3 schreef:Pfff, can somebody give me a kick, to start level 3 van Shred..
Na 2 dagen 'pauze' moet ik vandaag met level 3 beginnen, hele tijd uitgesteld.. maar zo toch maar eens beginnen.
Citaat:Voeding
Naast de dagelijkse sportoefeningen dien je ook een dieet te volgen. Er zijn geen strengen richtlijnen voor de 30 day shred maar het is de bedoeling om dagelijks niet meer dan 1200 calorieën te consumeren en vooral voeding te eten dat rijk is aan eiwitten. Het enige vereiste is eigenlijk dat je minder dan 1200 calorieën per dag consumeert.
Citaat:Voeding
Naast de dagelijkse sportoefeningen dien je ook een dieet te volgen. Er zijn geen strengen richtlijnen voor de 30 day shred maar het is de bedoeling om dagelijks niet meer dan 1200 calorieën te consumeren en vooral voeding te eten dat rijk is aan eiwitten. Het enige vereiste is eigenlijk dat je minder dan 1200 calorieën per dag consumeert.